Michaela U. 36 let , životopis 1205613
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Nymburk + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Libeň + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Administrativní pracovník Asistentka Expedient Fakturant/ka Nákupčí Obchodní asistent Pracovník back office Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední pedagogická škola, gymnázium a vyšší odborná škola Karlovy Vary, příspěvková organizace
Sociálně administrativní činnost - zakončeno maturitní zkouškou z ekonomie a účetnictví
2003 – 2007SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 10 měsíců
KY*******.o.
Logistika - fakturant
prosinec 2023 – dosud 1 rok
Naskladňování zboží Nákup náhradních dílů Nákup/prodej od třetích stran Direct prodej Fakturace Komunikace se zákazníky Komunikace fin. oddělení, sklad, externí sklad, obchodní zástupce
De*********.o.
Administrativní podpora obchodního oddělení
říjen 2017 – říjen 2023 6 let a 1 měsíc
Spolupráce při tvorbě cenových nabídek, kompletní zpracování objednávky, zajištění správnosti fakturačních a dodacích údajů, aktualizace interní databáze, komunikace napříč odděleními - finance, logistika, CCare ( komunikace v SK/AJ), reklamace, storna, trasování zakázek, spolupráce při účetních závěrkách, okamžité samostatné řešení každodenních ad hoc událostí k dosažení plynulého chodu týmu a spokojenosti zákazníků.
An*******.o.
Junior účetní
2016 – 2016 6 měsíců
Zpracování přijatých daňových dokladů, spolupráce v teamu, archivace.
De*********.o.
Account support representative
únor 2010 – 2011 1 rok a 11 měsíců
Kompletní zpracování objednávek (od vystavení nabídky po finální fakturu), komunikace s finančním oddělením (písemně v AJ), zpracování měsíční závěrky, spolupráce při interním auditu , komunikace se zákazníky, reklamace, spolupráce na velkých zakázkách.
Ip*********.o.
Finanční účetní
2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců
Vystavování faktur, příprava podkladů pro fakturaci, pořizování dokladů, účtování pokladny a další úkoly dle pokynů nadřízeného
De*****r.o
Finance specialist
říjen 2007 – 2009 2 roky a 3 měsíce
Zajištění kompletní fakturace dle podkladů od obchodníků a svých nadřízených. Zpracování uzávěrky a úkony s touto prací spojené. Spolupráce při interním a externím auditu.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
slovenštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
MacOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Loajálnost, , přátelská nekonfliktní povaha , pozitivní přístup