Iva N. 39 let , životopis 1243979
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Asistentka Nákupčí Obchodní asistent Obchodní referent Office manager Pracovník back office Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Jazyková škola Lingua centrum / Blansko
Angličtina
září 2005 – červen 2006Základní
Obchodní akademie a Střední zdravotnická škola Blansko, příspěvková organizace
Obchodní akademie
září 2001 – červen 2005SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 9 měsíců
Ty*******lic
Logistika, celní
duben 2024 – dosud 8 měsíců
zajištění přepravy export, import, proclívání zboží - export, import
Ty*******lic
Nákupčí
únor 2022 – březen 2024 2 roky a 2 měsíce
objednávky materiálu v systému SAP, komunikace s odděleními logistiky, plánování, skladem, komunikace s dodavateli v ČR i zahraničí, schvalování faktur k úhradě, řešení neshod při dodání materiálů od dodavatele
Zá*******ace
sekretářka ředitele, účetní
leden 2019 – leden 2022 3 roky a 1 měsíc
vedení kanceláře, komunikace s rodiči a žáky, evidence plateb, upomínky, administrativa a evidence přihlášek, evidence majetku a inventura, nákup kancelářských a úklidových potřeb, správa FB stránek, zápisy z porad a jednání, plánování a zajišťování teambuildingů, pokladna, administrativní podpora
Py*****.o.
Nákupčí
listopad 2016 – říjen 2018 2 roky
nákup přímého materiálu do výroby, sledování skladových zásob, jednání s dopravci a celní správou, zastupování na recepci v nepřítomnosti recepční
ce*****.o.
prodejce zájezdů, asistentka
2008 – červen 2012 4 roky a 6 měsíců
přímý prodej zákazníkům v kanceláři, správa a prodej v online systému, evidence smluv s cestovními kancelářemi, vedení kanceláře v nepřítomnosti majitele
Re*****sko
asistentka realitní kanceláře
září 2006 – prosinec 2007 1 rok a 4 měsíce
administrativa, domlouvání prohlídek s klienty, inzerce, jednání s úřady, vedení pokladny
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
v rámci brigád a dohod jsem si vyzkoušela ještě například práci v pojišťovně, jako číšnice v hotelové restauraci, prodejce měřící a regulační techniky, asistentka jednatele firmy
Kurzy
Základy řízení cash flow prakticky
pořádala agentura Top vision
září 2015
Maturitní zkouška
střední škola zakončená maturitou
květen 2005
Státní zkoušky psaní všemi deseti na PC
v rámci studia na střední škole
leden 2005