Kristýna K. 28 let , životopis 627027
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Mladá Boleslav + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Dabing Logistik Moderátor / konferenciér Pojišťovací poradce Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník podpory zákazníků Recepční v cestovním ruchu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SZŠ a VOŠ Kolín
Zdravotnický asistent
2012 – 2013SŠ s maturitou
Základní Škola Dolní Slivno
bez zaměření
2003 – 2012Základní
Praxe 10 let
ŠK*******UTO
Logistik
říjen 2020 – dosud 4 roky a 2 měsíce
Příprava komponentů pro export do ciziny, kontrola nahradních dílů, práce se skenerem. Příprava dílů pro montážní linky, kompletování drobných dílů atd.
Da*********ger
Pomocná síla do kuchyně
květen 2020 – září 2020 5 měsíců
Základní příprava pokrmů, úklid, telefonické přijímání objednávek, obsluha zákazníků na provozovně, kontrola skladu, vydávání objednávek rozvozákům.
Ba*****ety
Recepční
únor 2020 – květen 2020 4 měsíce
Jedná se o drobnou administrativu, práci s rezervacemi, uvítání a obsluha klienta, úklid provozovny, příprava kávy. Angličtinu zde využívám denně, téměř polovina naší klientely jsou cizinci. Samozřejmě prodej a práce s kasou. Evidence klientely i zaměstnanců.
ŠK*****.s.
Logistik
srpen 2018 – únor 2020 1 rok a 7 měsíců
Zdejší náplní práce je kontrola produktu, montáž či kompletace a následná expedice na patřičnou linku. Zaučování nových pracovníků. Práce se skenerem, systemem iTLS. Jedná se o práci v taktu.
Kl*****.s.
Pojišťovací zprostředkovatel
leden 2016 – srpen 2018 2 roky a 8 měsíců
Mou náplní práce byla komunikace se zákazníkem. Sestavení či úprava produktů dle požadavku klienta. Práce s PC, práce se systémy pojišťoven, stejně tak v i daktele. Nabídka, prezentace a prodej produktu. Neustálé učení se novým systémům, postupům a produktům. Zaučování nových pracovníků.
HW*******cko
Teamleader
prosinec 2014 – prosinec 2015 1 rok a 1 měsíc
Mou náplní práce bylo vedení týmu, kontrola pracovní docházky, komunikace mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem, dohlížení na plnění pracovního plánu, práce s PC, běžná administrativa.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Kurzy
Certifikát pojišťovacího zprostředkovatele
Jednalo se o certifikaci potřebnou k tehdejšímu zaměstnání. Základní stupeň pojišťovacího zprostředkovatele mám tedy úspěšně absolvovaný.
2017