
M. R. , životopis 1158952
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola chemická akademika Heyrovského, Ostrava, příspěvková organizace
Analytická chemie
září 1990 – srpen 1994SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 2 měsíce
Sp*******r.o
Logistik
květen 2024 – prosinec 2024 8 měsíců
Práce ve skladu se skenerem, zaskladňování a picking produktů
Ta*********.o.
Asistent prodeje
srpen 2022 – leden 2024 1 rok a 6 měsíců
Pomáhání zákazníkům při vyhledávání produktů a odpovídání na otázky týkající se vlastností a cen produktů, využívání dobré dovednosti v oblasti služeb zákazníkům a zdvořile a profesionální obsluhování, zpracovávání platby v hotovosti, kreditní a debetní transakce Důvodem ukončení pracovního závazku bylo zrušení prodejny ze strany zaměstnavatele.
S.*********ava
Pečující osoba - chůva
červen 2018 – červen 2022 4 roky a 1 měsíc
Plánování a dohled nad volnočasovými aktivitami, jako jsou hry a výlety, udržování bezpečné a zdravé prostředí pro děti, včetně správné hygieny Poskytování dětem emocionální podporu, pečující vedení a individuální pozornost, rozvíjení a udržoval efektivní komunikaci s rodiči, denně jim podával zprávy o aktivitách, chování a vývoji dítěte
Mo*******ace
Asistent prodeje
červen 2016 – květen 2018 2 roky
Pomáhání zákazníkům při vyhledávání produktů a odpovídání na otázky týkající se vlastností a cen produktů, zpracovávání platby v hotovosti, kreditní a debetní transakce, důkladné seznámení s informacemi o produktech, aby bylo možné efektivně odpovídat na dotazy zákazníků, poskytování výjimečných služeb zákazníkům předvídáním jejich potřeby a rychle reagování na jejich požadavky, rozvíjení pevných vztahů se zákazníky a poskytování pozitivních zkušeností s nakupováním
Po*******r.o
Pracovník call centra
2009 – 2016 7 let a 6 měsíců
Prokázání efektivní dovednosti v oblasti služeb zákazníkům při obsluze vysokého počtu hovorů, využívání firemního softwaru k dokumentování interakcí se zákazníky a poskytování podrobných zpráv, využívání aktivního naslouchání a komunikačních dovednosti k zajištění spokojenosti zákazníků, spolupráce se členy týmu na zajištění spokojenosti zákazníků a řešení jejich problémů
Če*********.p.
Pracovník na přepážce
1995 – 2000 5 let a 6 měsíců
Poskytování výjimečné služby zákazníkům na poště, zkušenosti s efektivní obsluhou více pokladen a pokladních systémů, schopnost vést přesné záznamy o všech transakcích, vysoká organizovanost a schopnost zvládat více úkolů současně, zkušenosti s řešením problémů a problémů se zákazníky, znalost poštovních předpisů, zásad a postupů, znalost manipulace s poštou a balíky různých velikostí a hmotností
Jazyky
angličtinazačátečník
polštinapokročilý začátečník
ruštinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Kurzy
Kurz pracovníka v sociálních službách
Kurz se týkal práce v sociálních službách, se zaměřením na práci v domově důchodců. Naučila jsem se zde jak správně komunikovat, umět pomoct s každodenními činnostmi a také o celkovém chodu takových zařízení.
říjen 2016
Kurz základy práce s počítačovými programy
březen 2007