Veronika K. 42 let , životopis 1370240
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Logistik Marketingová komunikace Obchodní asistent Prodejce zájezdů Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
VOŠ a HŠ Opava
Hotelnictví (Hotelnictví a turismus)
září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 1 měsíc
AK******* CZ
Logistics Specialist & Marketing Assistant
březen 2024 – dosud 8 měsíců
Logistics Specialist: SAP (Global SAP/Saturn) - tvoření příjemek, kontroly diferencí LSP/SAP, uvolnění objednávek, ČSÚ - měsíční zpracování - prodej produktů, vývoz a dovoz, Intrastat, měsíční kontrola fakturace, zajištění pravidelných meetingů. Marketing Asistent : tvoření objednávek v systému Coupa/Smart Buy, ukládání objednávek na SharePoint, spolupráce s marketingovým skladem, vkládání, úprava nových produktů do marketingového eshopu, zavedení nových zákazníků v marketingovém eshopu.
AK******* CZ
Office & Marketing Assistant
říjen 2016 – únor 2024 7 let a 5 měsíců
Office Assistant: zpracovávání Datové schránky, vyřizování poštovní korespondence, vyřizování hovorů, spolupráce s dodavateli - úklidová firma, zahradnictví, vedení spisovny - ukládání smluv a dokumentů, stravování pro zaměstnance - denní objednávání obědů, zpracovávání měsíční fakturace, zpracovávání měsíční fakturace - soukromé km a soukromé hovory, starost o návštěvy - zařizování ubytování, taxi, občerstvení. Marketing Asistent : tvoření objednávek v systému SRM později Coupa/Smart Buy ukládání objednávek na SharePoint, spolupráce s marketingovým skladem, správa marketingového eshopu -vkládání a úprava nových produktů, zavedení nových zákazníků.
Po********* s.
Recepční v hotelu Koruna
červenec 2005 – září 2016 11 let a 3 měsíce
telefonická, emailová a osobní komunikace, ubytování hostů, práce s rezervačními portály, směnárenská činnost, denní zpracovávání tržby
MD*******ava
Pracovník obchodního provozu
prosinec 2003 – červen 2005 1 rok a 7 měsíců
denní komunikace ze zákazníky, vytváření a nabíjení čipových karet, zpracovávání smluv, hotovostní činnost, zpracovávání denní tržby
BO*****.s.
Recepční/strážná
říjen 2001 – prosinec 2003 2 roky a 3 měsíce
telefonická a osobní komunikace s klienty a zaměstnanci, plánování směn a další administrativní činnosti
Ve*********nie
Au pair
červen 2003 – srpen 2003 3 měsíce
hlídání dětí
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Nováček
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Excel - pokročilí
2023
Směnárenská činnost
rozeznávání padělků
duben 2015