Kateřina K., DiS. 42 let , životopis 1369748
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Moravský Krumlov + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Specialista logistiky Spediter Tlumočník, překladatel Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
VOŠ Hotelnictví a turismu Poděbrady
Hotelnictví, turismus a cestovní ruch
září 2004 – červen 2007Vyšší odborné
Všeobecné gymnázium Moravský Krumlov
7mi leté všeobecné gymnázium
září 1993 – květen 2000SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 4 měsíce
AZ*******.o.
logistické oddělení
listopad 2023 – dosud 1 rok a 2 měsíce
sdílená pozice : * zákaznický servis - příjem, zpracování, potvrzování příchozích objednávek v interním systému Helios, komunikace se zákazníky * nákupní oddělení - kontrola a nákup vstupního materiálu pro výrobu a spotřebního materiálu pro firmu * logistika - objednávání přepravy pro export zboží a příprava celních a vývozních dokladů
RE*******.s.
Specialista zákaznického servisu
prosinec 2020 – říjen 2023 2 roky a 11 měsíců
* přijímání, zpracování a potvrzování objednávek v interním systému Helios * příprava podkladů pro oddělení výroby * komunikace se zákazníkem * přijímání poptávek a vypracování cenových nabídek * poskytování poradenství, udržování a rozvoj obchodních vztahů se svěřenými zákazníky
AU*****.o.
Assistant of Front Office Manager
září 2007 – listopad 2020 13 let a 3 měsíce
* příjem poptávek na ubytování telefonických i emailových, zadávání rezervací do interního systému Protel * vypracovávání cenových nabídek ubytování pro jednotlivce i skupiny * podrobná znalost speciálních pobytových balíčků, nabízených služeb a produktů hotelu, speciálních cenových nabídek a sazeb a jejich aktivní prodej * monitorování obsazenosti hotelu a s tím související spravování a obsluha rezervačních systémů a portálů * operativní a úzká spolupráce s ostatními odděleními hotelu (Sales, F&B, Housekeeping) * přímý zástup za Front Office Managera v době jeho nepřítomnosti * dohlížení a odpovědnost za chod Front Office a příp. výpomoc / zástup / asistence při vysoké obsazenosti hotelu * zpracovávání rozvrhu služeb a docházky zaměstnanců Front Office (recepční, portýři)
Jazyky
španělštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace