
Pavel Z. 40 let , životopis 1430087
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Lhotka + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Mendelova univerzita v Brně
Manažersko-ekonomický obor
2007 – 2011Bakalářské
Praxe 13 let a 3 měsíce
Ex*****.o.
Logistic Specialist
2023 – dosud 2 roky a 3 měsíce
výběr dodavatelů služeb, tvorba logistického plánu, zpracování nestandardních případů, plánování přeprav do skladů, distributorům a koncovým zákazníkům, řešení problémů týkajících se přeprav, koordinace a spolupráce s dopravci, komunikace s odděleními v rámci společnosti ExxonMobil, 3rd party, dopravci, zákazníky, FTL / LTL, cenova optimalizace
Ex*****.o.
Replenisher
2021 – 2023 2 roky a 6 měsíců
zodpovědnost za svěřené portfolio produktů, plánování v SAP APO, řešení problémů týkajících se replenishmentů (lodění, termíny, kapacita tanků, poptávka), zodpovědnost za přesuny produktů EU-US a v rámci EU, komunikace s plannery, sales oddělením, námořním oddělením, terminály, zákaznickým servisem, KPIs (stav zásob), participace na supply chain strategii (supply chain signals)
Ex*****.o.
Supply Chain Management – Warehouse Coordinator
2019 – 2021 2 roky a 6 měsíců
zodpovědnost za řízení vztahů s provozovateli skladů (3rd party), kontrola dat a následná fakturace za veškeré služby spojené s provozem skladů, komunikace s odděleními v rámci společnosti ExxonMobil, 3rd party, rejdaři, celní deklarací, dopravci a dalšími subjekty
Au******* o.
Námořní disponent na pozici NVOCC
2015 – 2019 4 roky a 6 měsíců
řešení problematiky v oblasti námořní přepravy – Export/Import, agentování rejdařských společností, vlakové přepravy z Číny do Evropy a v opačném směru, plánování kombinované dopravy, organizace překládek z/do kontejnerů, skladování, pojištění, celní služby, VGM, komunikace s kolegy, cenovým oddělením, skladem, celní deklarací, zákazníky a zahraničními partnery, vystavování přepravních dokladů, fakturace, řešení problémů a krizových situací
ST*******.o.
Dispečer, disponent, administrativa
2013 – 2015 2 roky a 6 měsíců
komunikace s řidiči, dopravci, zákazníky, pobočkami, zajišťování, sledování průběhu přeprav, vytváření reportů, koordinace a vytěžování vozidel, zpracování administrativy
Th*****nie
Administrativa pro hotel a restauraci
2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců
recepce, komunikace s klienty a dalšími subjekty
Jazyky
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
SAPZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Transics, DynaFleet
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
United World School of English, Bournemouth Velká Británie
CAE certifikát úroveň C1
2012