Foto: Pavel Z.
ID 1430087

Pavel Z. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Lhotka + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Mendelova univerzita v Brně

Manažersko-ekonomický obor

2007 – 2011Bakalářské

Praxe 13 let a 3 měsíce

Ex*****.o.

Logistic Specialist

2023 – dosud 2 roky a 3 měsíce

výběr dodavatelů služeb, tvorba logistického plánu, zpracování nestandardních případů, plánování přeprav do skladů, distributorům a koncovým zákazníkům, řešení problémů týkajících se přeprav, koordinace a spolupráce s dopravci, komunikace s odděleními v rámci společnosti ExxonMobil, 3rd party, dopravci, zákazníky, FTL / LTL, cenova optimalizace

Ex*****.o.

Replenisher

2021 – 2023 2 roky a 6 měsíců

zodpovědnost za svěřené portfolio produktů, plánování v SAP APO, řešení problémů týkajících se replenishmentů (lodění, termíny, kapacita tanků, poptávka), zodpovědnost za přesuny produktů EU-US a v rámci EU, komunikace s plannery, sales oddělením, námořním oddělením, terminály, zákaznickým servisem, KPIs (stav zásob), participace na supply chain strategii (supply chain signals)

Ex*****.o.

Supply Chain Management – Warehouse Coordinator

2019 – 2021 2 roky a 6 měsíců

zodpovědnost za řízení vztahů s provozovateli skladů (3rd party), kontrola dat a následná fakturace za veškeré služby spojené s provozem skladů, komunikace s odděleními v rámci společnosti ExxonMobil, 3rd party, rejdaři, celní deklarací, dopravci a dalšími subjekty

Au******* o.

Námořní disponent na pozici NVOCC

2015 – 2019 4 roky a 6 měsíců

řešení problematiky v oblasti námořní přepravy – Export/Import, agentování rejdařských společností, vlakové přepravy z Číny do Evropy a v opačném směru, plánování kombinované dopravy, organizace překládek z/do kontejnerů, skladování, pojištění, celní služby, VGM, komunikace s kolegy, cenovým oddělením, skladem, celní deklarací, zákazníky a zahraničními partnery, vystavování přepravních dokladů, fakturace, řešení problémů a krizových situací

ST*******.o.

Dispečer, disponent, administrativa

2013 – 2015 2 roky a 6 měsíců

komunikace s řidiči, dopravci, zákazníky, pobočkami, zajišťování, sledování průběhu přeprav, vytváření reportů, koordinace a vytěžování vozidel, zpracování administrativy

Th*****nie

Administrativa pro hotel a restauraci

2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců

recepce, komunikace s klienty a dalšími subjekty

Jazyky

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

SAPZkušený

Další programy a počítačové znalosti

Transics, DynaFleet

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

United World School of English, Bournemouth Velká Británie

CAE certifikát úroveň C1

2012

Zájmy

cizí jazyky, zájem o aktuální dění, cestování, sport, přátelé, vaření

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45