Lenka K. 32 let , životopis 679402
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Nový Bydžov + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Disponent Logistik Office manager Product Specialist Přijímací technik Ředitel / manažer logistiky Specialista logistiky Vedoucí / manažer skladu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Hořice
Obchodník (Management a ekonomika obchodu)
září 2008 – květen 2013SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 3 měsíce
La*******.o.
Produktový specialista
leden 2024 – dosud 11 měsíců
Podpora obchodu z pohledu konstrukčních a technických řešení, tvorba nabídek zákazníkům. Denní práce v programech Helios a CRM. Nové projekty ve spolupráci s konstrukcí a vývojem. Technická a produktová školení nových zaměstnanců. Tvorba produktových listů k výrobkům. Dvou měsíční stáž na oddělení TPV(kontrola výkresové dokumentace před předáním do výroby, normování výroby, tvorba dodatků). Dvou měsíční stáž na oddělení Plánování montáží a dispečink (koordinace 12 montážních part - cca 30 lidí, plánování montáží pro divizi ploty a divizi stínění, komunikace se zákazníky, koordinace zaučení nových montážníků + spolupráce s techniky)
Eu*******.o.
Logistic and Sales Coordinator (Customer servis)
březen 2022 – červenec 2023 1 rok a 5 měsíců
Koordinace a plánování výroby podle objednávek zákazníků, komunikace se zákazníkem, koordinace balení objednávek, poptávka a realizace přeprav výrobků k zákazníkovi. Komunikace se smluvními dopravci, popřípadě poptávky přeprav u nesmluvních dopravců. Řešení reklamací od zákazníka. Komunikace v AJ na denní bázi. Přijímání zboží z ostatních závodů ve skupině, kontrola skladových zásob včetně obalového materiálu. Podílení se na nastavování předpisů pro nové zákazníky, celkové nastavení všech procesů a komunikace se zákazníkem o jeho potřebách a přáních. Zlepšování již nastavených procesů.
Gl*********.o.
Asistentka výrobního manažera
srpen 2019 – únor 2022 2 roky a 7 měsíců
Vedení docházky (směn) pro cca 150 lidí, vytváření plánů výroby, komunikace se zahraničními partnery, zajištění celních dokumentů pro přepravy, zajištění přeprav, podílení se na plánování výroby. Zajištění stravování pro výrobu. Práce a tvorba dokumentů v systému ABRA (dodací listy, objednávky, úprava skladových karet, kontrola pracovních listů). Každodenní účast na poradách vedení a výroby, vedení zápisů z porad, zodpovědnost za chod kanceláře. Komunikace s dopravci a plánování optimálních tras pro vykládky. Několika měsíční výpomoc na oddělení nákupu (komunikace s dodavateli, poptávka nových možných partnerů, jednání o cenách se stávajícími dodavateli, řešení reklamací, poptávka nového zařízení u několika možných partnerů, vyhodnocení nabídek)
Ma*******.o.
Warehouse administrator
květen 2017 – červenec 2019 2 roky a 3 měsíce
- plánování a realizace kamionových/kontejnerových přeprav ve spolupráci se skladem a přepravci, administrativní činnost s tím spojená, denní emailová komunikace v AJ se zákazníky, potvrzování a kompletace celních dokumentů) – na denní bázi práce v programu SAP (příjem/výdej materiálu, tvorba a potvrzování Dodacích listů, kontrola skladových zásob) - úzká spolupráce s celním oddělením, řešení situací s nekompletní dokumentací, popřípadě špatně proclené zboží apod. - vedoucí směny (tým 5 lidí, plánování rozdělení práce, popřípadě rozdělení povinností v případě nepřítomností, účast na každodenních poradách s vedením)
Me*******.o.
Administrativní pracovník, dispečer
září 2016 – březen 2017 7 měsíců
Práce na oddělení marketingu, oslovování klientů ohledně možných přeprav, zadávání poptávek, nacenění přeprav, úzká spolupráce s oddělením dispečinku – občasná výpomoc na tomto oddělení, získání nových klientů, nabídka našich služeb zahraničním klientům, 5 měsíční praxe na ekonomickém oddělení (evidence a vystavování faktur, kontrola bankovních výpisů, zasílání plateb dodavatelům, ...)
CC*****lic
Zástupce vedoucí prodejny
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
Obsluha zákazníků, obstarávání chodu prodejny, školení zaměstnanců, nábor nových zaměstnanců Závěrky, plánování směn, fakturace, vyřizování reklamací
St*****ko)
Show groom
červenec 2014 – srpen 2015 1 rok a 2 měsíce
Ošetřování koni v privatní drezurní stáji, show groom při závodech
OV*******.s.
Vedoucí, finanční poradce
2009 – 2014 5 let a 6 měsíců
Vedení 8 členného týmu a vedení chodu vlastní kanceláře, komunikace s firemními klienty, rozšiřování portfolia klientů, školení dalších zaměstnanců
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
SAP, Clarify, Infor, 4contact, SaiTech, Abra
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Profesionální zákaznická péče
Zdokonalení komunikace se zákazníkem, zvládání stresových situací
březen 2023
Doklady v dovozu a vývozu
Vedoucí kurzu Marek Reinoha, poradce v oblasti cel a unijního obchodu
Zobrazit certifikát o absolvování
září 2021