Foto: Ivana N.
ID 1384711

Ivana N. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Libeň + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie a Gymnázium Bubeneč

Marketing and business economies

1999 – 2003SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 11 měsíců

BN*********.s.

Likvidátor pojistných událostí

2022 – dosud 3 roky

Vyhodnocování a šetření pojistných událostí, komunikace s klienty a dodavateli, shromažďování potřebných dokumentů, posuzování výše škody a rozhodování o vyplacení pojistného plnění, zajištění souladu s pojistnými podmínkami.

FI******* SE

Správa pohledávek

červenec 2020 – 2022 2 roky a 6 měsíců

Zodpovídala jsem za správu pohledávek, včetně komunikace s klienty, vymáhání nesplacených faktur a řešení splátkových kalendářů. Spolupracovala jsem s účetním a právním oddělením a připravovala pravidelný reporting pohledávek.

Ho*********ona

Vedoucí / manažer teamu

2017 – květen 2020 3 roky a 5 měsíců

Řízení a motivace týmu, rozdělování úkolů, zajištění plnění cílů a vysoké výkonnosti, školení a rozvoj zaměstnanců, komunikace mezi týmem a vedením, monitorování pracovního prostředí a podpora pozitivní firemní kultury.

HT*********.o.

Administrativní pozice

2015 – 2017 2 roky a 6 měsíců

Zodpovědnost za podporu každodenního chodu kanceláře, organizaci schůzek a komunikaci s klienty a partnery. Správa dokumentace, zpracování administrativních úkolů, příprava podkladů pro vedení a podpora týmu při plnění cílů. Zajištění plynulého provozu administrativních procesů a efektivní organizace pracovního prostředí. Využití kancelářských aplikací pro zpracování dat, komunikaci a správu informací.

Ja*********gue

Servírka

2013 – 2015 2 roky a 6 měsíců

Jako servírka jsem zajišťovala obsluhu hostů, přijímání objednávek, podávání jídel a nápojů a udržování čistoty v restauraci. Dále jsem se podílela na zaškolování nových zaměstnanců, předávala jsem jim pracovní postupy, standardy obsluhy a pomáhala jim s adaptací v týmu.

Ka*****ant

Vedoucí provozu

2010 – 2013 3 roky a 6 měsíců

Obsluha hostů, příjem a zpracování objednávek, zajištění kvalitní zákaznické služby, údržba čistoty a pořádku na pracovišti. Řízení a koordinace denního chodu restaurace, vedení týmu, školení zaměstnanců, zajištění hladkého průběhu obsluhy a maximální spokojenosti hostů.

C.*******.o.

Administrativa

2003 – 2010 7 let a 6 měsíců

Administrativní podpora kanceláře, organizace schůzek, správa dokumentace, komunikace s klienty a partnery, zajištění plynulého chodu každodenních procesů.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

španělštinapokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Office 365

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Jak reagovat na změny

květen 2023

Zájmy

Procházky v přírodě, čtení knih, cestování, autodidacticism

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45