Foto: Mgr. Eliška J.
ID 1375355

Mgr. Eliška J. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Dobříš + 20 km ochota dojíždět Mapa Příbram + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Zkrácený úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Pedagogická fakulta UK Praha

Studijní program: Specializace v pedagogice (Studijní obor: Anglický jazyk - Pedagogika se zaměřením na 2.st.

říjen 2009 – květen 2012Vysokoškolské

Pedagogická fakulta UK Praha

Studijní program: Specializace v pedagogice (Studijní obor: Anglický jazyk - Pedagogika se zaměřením na 2.st.

říjen 2006 – říjen 2009Bakalářské

Gymnázium Karla Čapka, Dobříš, Školní 1530

Gymnázium (odmaturováno z: český jazyk, anglický jazyk, německý jazyk, ekonomika; s vyznamenáním)

září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 8 měsíců

TA*********.o.

lektorka AJ

březen 2022 – prosinec 2022 10 měsíců

spolupráce na tvorbě publikace Maturita v pohodě: anglický jazyk (připomínkování materiálu a lektorování nejčastějších chyb)

Gy*******.o.

učitelka AJ, garant AJ, mentor

srpen 2021 – srpen 2022 1 rok a 1 měsíc

výuka anglického jazyka administrativa, vedení sekce anglického jazyka (školní a mezinárodní testování, olympiády, přij. a maturitní zkoušky), mentor začínajícího učitele, vykonávání hospitační činnosti ---momentálně na rodičovské dovolené---

Gy*****530

učitelka AJ

září 2020 – červen 2021 10 měsíců

výuka anglického jazyka, přijímací a maturitní zkoušky, tvorba maturitních otázek

Gy*******.o.

učitelka AJ, garant AJ, mentor

srpen 2013 – únor 2018 4 roky a 7 měsíců

výuka anglického jazyka administrativa, vedení sekce anglického jazyka (školní a mezinárodní testování, olympiády, přij. a maturitní zkoušky, tvorba matur. otázek z Business English ...), mentor začínajícího učitele

Ja*****aha

lektorka AJ

srpen 2011 – říjen 2017 6 let a 3 měsíce

firemní výuka anglického jazyka

*****říš

lektorka AJ

červenec 2012 – červen 2013 1 rok

výuka anglického jazyka

Scio

autorka úloh

srpen 2011 – leden 2012 6 měsíců

tvorba úloh pro testování studentů ZŠ a SŠ z anglického jazyka

*******aha

lektorka AJ

červenec 2011 – srpen 2011 2 měsíce

výuka anglického jazyka

*****říš

lektorka AJ

říjen 2010 – červen 2011 9 měsíců

výuka anglického jazyka

Jazyky

němčinamírně pokročilá

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZačátečník

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

OpenOffice (LibreOffice) - pokročilý, Adobe Acrobat Professional - pokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

náročnost na sebe i své okolí, svědomitost, přímost v jednání, cílevědomost, organizační schopnosti, pragmatičnost a vysoká úroveň vůle

Kurzy

konference, semináře, webináře - anglický jazyk (průběžně 2004 - 2024)

nakl. Cambridge, Oxford, Macmillan, Pearson Longman, Fraus; LanguageCert, GTEFL, NPI, British Council, AMATE, AJŠ, MŠMT

2024

projekt English for Teachers

Projekt pořádaný Ústavem anglického jazyka a didaktiky Filozofické fakulty UK (garant: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D.) - vzájemná spolupráce mezi učiteli a studenty učitelství anglického jazyka na FF UK; pravidelná komunikace v angličtině mezi učiteli a studenty učitelství a zároveň rozvoji učitelských dovedností studentů učitelství anglického jazyka na FF UK; sdílení dobré praxe (v angličtině) jak mezi učiteli samotnými, tak mezi jimi a studenty učitelství.

2022

projekt English for Teachers

Projekt pořádaný Ústavem anglického jazyka a didaktiky Filozofické fakulty UK (garant: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D.) - vzájemná spolupráce mezi učiteli a studenty učitelství anglického jazyka na FF UK; pravidelná komunikace v angličtině mezi učiteli a studenty učitelství a zároveň rozvoji učitelských dovedností studentů učitelství anglického jazyka na FF UK; sdílení dobré praxe (v angličtině) jak mezi učiteli samotnými, tak mezi jimi a studenty učitelství.

2021

Zadavatel pro žáky s PUP MZ

CERMAT: Koncepce maturitní zkoušky pro žáky s PUP MZ, Asistence a tlumočení žákům s PUP MZ, Zadávání písemných zkoušek žákům s PUP MZ

únor 2016

Zadavatel

CERMAT: Zkušební dokumentace, Organizace MZ související se zadáváním písemných zkoušek, Zadávání písemných zkoušek, Poslechové subtesty — technické vybavení

leden 2016

Hodnotitel ústní zkoušky pro žáky s PUP MZ (anglický jazyk)

CERMAT: Koncepce maturitní zkoušky pro žáky s PUP MZ, Hodnocení ústní zkoušky žáků s PUP MZ — cizí jazyk (CJ), Hodnocení ústní zkoušky z CJ žáků s PUP MZ — kategorie sluchové postižení (SP), kategorie tělesné postižení (TP), kategorie zrakové postižení (ZP), kategorie specifické poruchy učení a ostatní (SPU-O)

březen 2015

Hodnotitel ústní zkoušky (anglický jazyk)

CERMAT: Úrovně maturitní zkoušky z cizího jazyka a jejich vztah k úrovním SERRJ, Společný evropský referenční rámec pro jazyky (SERRJ) — ústní projev a interakce, Metodologie ústní zkoušky — anglický jazyk, Hodnocení ústní zkoušky — anglický jazyk, Organizace dílčí ústní zkoušky ze zkušebního předmětu – cizí jazyk

leden 2015

InspIS SET – modul školní testování

ČŠI

2015

Pedagogická diagnostika a práce s třídním kolektivem – cílová skupina SŠ

Zvýšení pedagogické kompetence v oblasti péče o pozitivní klima v třídním kolektivu, a tím i podpora dobrého klimatu ve škole. Zamýšlení se nad různými metodami tvorby třídního kolektivu, nad způsoby motivace žáků k dobrým vzájemným vztahům, nad zjištěním příčin nevhodného chování jedinců. V seminář se probíraly praktické návody k diagnostice třídního kolektivu, při níž jsem mohla získat informace o hierarchii v kolektivu, o jednotlivých rolích žáků, které mohou být navenek skryté, o rizikovém chování, které se v třídním kolektivu může vyskytovat, a další informace potřebné pro každodenní práci se třídou. Vyzkoušela jsem si jednotlivé techniky osobně, zážitkově.

2014

Státní základní jazyková zkouška z anglického jazyka

2005

mezinárodní projekt ELINE v programu Socrates, Comenius 1

podpora evropské spolupráce mezi školami - Partnerství škol (výměnný pobyt)

2004

Zájmy

sport (tanec, jízda na kole, jízda na kolečkových bruslích, alpinning), četba, studium anglického jazyka (sebevzdělávání se - pravidelná účast na seminářích a konferencích), cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45