Mgr. Eliška J. 38 let , životopis 1375355
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Inspektor ve školství Lektor-instruktor Specialista pro rozvoj a vzdělání Školitel Tlumočník, překladatel Učitel střední školy Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Pedagogická fakulta UK Praha
Studijní program: Specializace v pedagogice (Studijní obor: Anglický jazyk - Pedagogika se zaměřením na 2.st.
říjen 2009 – květen 2012Vysokoškolské
Pedagogická fakulta UK Praha
Studijní program: Specializace v pedagogice (Studijní obor: Anglický jazyk - Pedagogika se zaměřením na 2.st.
říjen 2006 – říjen 2009Bakalářské
Gymnázium Karla Čapka, Dobříš, Školní 1530
Gymnázium (odmaturováno z: český jazyk, anglický jazyk, německý jazyk, ekonomika; s vyznamenáním)
září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 8 měsíců
TA*********.o.
lektorka AJ
březen 2022 – prosinec 2022 10 měsíců
spolupráce na tvorbě publikace Maturita v pohodě: anglický jazyk (připomínkování materiálu a lektorování nejčastějších chyb)
Gy*******.o.
učitelka AJ, garant AJ, mentor
srpen 2021 – srpen 2022 1 rok a 1 měsíc
výuka anglického jazyka administrativa, vedení sekce anglického jazyka (školní a mezinárodní testování, olympiády, přij. a maturitní zkoušky), mentor začínajícího učitele, vykonávání hospitační činnosti ---momentálně na rodičovské dovolené---
Gy*****530
učitelka AJ
září 2020 – červen 2021 10 měsíců
výuka anglického jazyka, přijímací a maturitní zkoušky, tvorba maturitních otázek
Gy*******.o.
učitelka AJ, garant AJ, mentor
srpen 2013 – únor 2018 4 roky a 7 měsíců
výuka anglického jazyka administrativa, vedení sekce anglického jazyka (školní a mezinárodní testování, olympiády, přij. a maturitní zkoušky, tvorba matur. otázek z Business English ...), mentor začínajícího učitele
Ja*****aha
lektorka AJ
srpen 2011 – říjen 2017 6 let a 3 měsíce
firemní výuka anglického jazyka
JŠ*****říš
lektorka AJ
červenec 2012 – červen 2013 1 rok
výuka anglického jazyka
Scio
autorka úloh
srpen 2011 – leden 2012 6 měsíců
tvorba úloh pro testování studentů ZŠ a SŠ z anglického jazyka
JŠ*******aha
lektorka AJ
červenec 2011 – srpen 2011 2 měsíce
výuka anglického jazyka
JŠ*****říš
lektorka AJ
říjen 2010 – červen 2011 9 měsíců
výuka anglického jazyka
Jazyky
němčinamírně pokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZačátečník
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
OpenOffice (LibreOffice) - pokročilý, Adobe Acrobat Professional - pokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
náročnost na sebe i své okolí, svědomitost, přímost v jednání, cílevědomost, organizační schopnosti, pragmatičnost a vysoká úroveň vůle
Kurzy
konference, semináře, webináře - anglický jazyk (průběžně 2004 - 2024)
nakl. Cambridge, Oxford, Macmillan, Pearson Longman, Fraus; LanguageCert, GTEFL, NPI, British Council, AMATE, AJŠ, MŠMT
2024
projekt English for Teachers
Projekt pořádaný Ústavem anglického jazyka a didaktiky Filozofické fakulty UK (garant: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D.) - vzájemná spolupráce mezi učiteli a studenty učitelství anglického jazyka na FF UK; pravidelná komunikace v angličtině mezi učiteli a studenty učitelství a zároveň rozvoji učitelských dovedností studentů učitelství anglického jazyka na FF UK; sdílení dobré praxe (v angličtině) jak mezi učiteli samotnými, tak mezi jimi a studenty učitelství.
2022
projekt English for Teachers
Projekt pořádaný Ústavem anglického jazyka a didaktiky Filozofické fakulty UK (garant: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D.) - vzájemná spolupráce mezi učiteli a studenty učitelství anglického jazyka na FF UK; pravidelná komunikace v angličtině mezi učiteli a studenty učitelství a zároveň rozvoji učitelských dovedností studentů učitelství anglického jazyka na FF UK; sdílení dobré praxe (v angličtině) jak mezi učiteli samotnými, tak mezi jimi a studenty učitelství.
2021
Zadavatel pro žáky s PUP MZ
CERMAT: Koncepce maturitní zkoušky pro žáky s PUP MZ, Asistence a tlumočení žákům s PUP MZ, Zadávání písemných zkoušek žákům s PUP MZ
únor 2016
Zadavatel
CERMAT: Zkušební dokumentace, Organizace MZ související se zadáváním písemných zkoušek, Zadávání písemných zkoušek, Poslechové subtesty — technické vybavení
leden 2016
Hodnotitel ústní zkoušky pro žáky s PUP MZ (anglický jazyk)
CERMAT: Koncepce maturitní zkoušky pro žáky s PUP MZ, Hodnocení ústní zkoušky žáků s PUP MZ — cizí jazyk (CJ), Hodnocení ústní zkoušky z CJ žáků s PUP MZ — kategorie sluchové postižení (SP), kategorie tělesné postižení (TP), kategorie zrakové postižení (ZP), kategorie specifické poruchy učení a ostatní (SPU-O)
březen 2015
Hodnotitel ústní zkoušky (anglický jazyk)
CERMAT: Úrovně maturitní zkoušky z cizího jazyka a jejich vztah k úrovním SERRJ, Společný evropský referenční rámec pro jazyky (SERRJ) — ústní projev a interakce, Metodologie ústní zkoušky — anglický jazyk, Hodnocení ústní zkoušky — anglický jazyk, Organizace dílčí ústní zkoušky ze zkušebního předmětu – cizí jazyk
leden 2015
InspIS SET – modul školní testování
ČŠI
2015
Pedagogická diagnostika a práce s třídním kolektivem – cílová skupina SŠ
Zvýšení pedagogické kompetence v oblasti péče o pozitivní klima v třídním kolektivu, a tím i podpora dobrého klimatu ve škole. Zamýšlení se nad různými metodami tvorby třídního kolektivu, nad způsoby motivace žáků k dobrým vzájemným vztahům, nad zjištěním příčin nevhodného chování jedinců. V seminář se probíraly praktické návody k diagnostice třídního kolektivu, při níž jsem mohla získat informace o hierarchii v kolektivu, o jednotlivých rolích žáků, které mohou být navenek skryté, o rizikovém chování, které se v třídním kolektivu může vyskytovat, a další informace potřebné pro každodenní práci se třídou. Vyzkoušela jsem si jednotlivé techniky osobně, zážitkově.
2014
Státní základní jazyková zkouška z anglického jazyka
2005
mezinárodní projekt ELINE v programu Socrates, Comenius 1
podpora evropské spolupráce mezi školami - Partnerství škol (výměnný pobyt)
2004