Lenka K. 53 let , životopis 660790
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Mělník + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Letňany + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Kouč Lektor-instruktor Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Specialista pro rozvoj a vzdělání Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Pomaturitní studium Cestovní ruch
Cestovní ruch (Ekonomika a cestovní ruch)
září 1989 – červen 1991Vyšší odborné
Gymnázium
Všeobecné středoškolské vzdělání
září 1985 – červen 1989SŠ s maturitou
Praxe 32 let a 10 měsíců
Al*********.o.
Lektor, konzultant, kouč
únor 2014 – dosud 10 let a 10 měsíců
Specializuji se na soft skills a mentální trénink. Realizuji skupinové akce i individuální vzdělávání. Semináře, workshopy, přednášky, koučování, NLP konzultace a specializované poradenství pro firmy i pro veřejnost. Zaměřuji se na mentální trénink a NLP přístupy, úspěšnou komunikaci, rétoriku a řeč těla, prezentaci a veřejný projev, asertivní přístupy, zvládání konfliktů a sebeprosazení, vnitřní motivaci a syndrom vyhoření, týmovou komunikaci a spolupráci, psychologii v oblasti vztahů, obchodu a vedení lidí, metody vědomého a aktivního života, duševní zdraví a radostné bytí, sebepoznání a osobní růst.
Če*********.s.
Regionální manažerka a interní školitelka
leden 2010 – prosinec 2013 4 roky
Zodpovědnost za chod svěřeného regionu – 6 okresů, cca 150 pracovníků na různých pozicích, plnění stanovených plánů a personálních cílů. Zaškolování pracovníků na různých profesních úrovních – manažerské dovednosti, náborové aktivity, psychologie prodeje, psychologie vedení a řízení lidí, strategický prodej, komunikační dovednosti a další. Pořádání regionální akcí, organizace a pořádání regionálních školení, realizace výběrových řízení, výběr a zaškolení nových pracovníků.
Če*********.s.
Obchodní ředitelka a interní školitelka
2002 – 2009 7 let a 6 měsíců
Vybudování nového obchodního týmu na okrese Mělník. Po úspěšném vybudování týmu jeho stabilizace, rozvoj obchodních dovedností a profesních znalostí obchodních zástupců. Další postupný rozvoj obchodního týmu, organizace výběrových řízení, náborové aktivity, zaškolování nových i stávajících pracovníků na různých pozicích. Péče o svěřený klientský kmen. Firemní školitelka se zaměřením na psychologii prodeje, strategický prodej, obchodní trénink a péči o klienta, akviziční a servisní telefonát.
Če*********.s.
Obchodní zástupce a regionální školitelka
2000 – 2002 2 roky a 6 měsíců
Finanční poradenství, budování kmene klientů, péče o svěřené klienty. Zaškolení nových spolupracovníků, ucelený systém základního vzdělávání. Komunikace s klienty, zajištění naplnění svěřených úkolů, administrativní činnost, zasílání raportů.
Eu*********ník
Obchodní referent
1996 – 1999 3 roky a 6 měsíců
Jednání se zákazníky, zajištění naskladnění, vyskladnění a přepravy zboží, jednání s celními úřady, příprava podkladů pro celní úřady, administrativní činnost, zpracování nabídek pro nové zákazníky.
Ho*********a 4
Recepční
1991 – 1996 5 let a 6 měsíců
Rezervace ubytování, zpracování klientských požadavků, směnárenské služby, komunikace s hosty – telefonická, osobní i písemná.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiZkušený
Kurzy
Psychologie, soft skills, koučování
Od roku 2002 jsem absolvovala více jak 60 kurzů, seminářů a workshopů z oblasti psychologie, komunikace, asertivity, vedení lidí, obchodních dovedností, personalistiky, prezentačních dovedností apod. A dále řadu dalších odborných kurzů v oblasti hard skills.
2002