Kateřina F. 45 let , životopis 454868
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Valašské Klobouky + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistentka Fakturant/ka Lektor-instruktor Obchodní zástupce Office manager Tlumočník, překladatel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Ostravská Univerzita - Filozofická fakulta
Francozská filologie - Francouzština pro překlad
září 2022 – dosudVysokoškolské
Ostravská Univerzita - Filozofická fakulta
Francouzština pro odbornou a profesní komunikaci
září 2019 – 2023Bakalářské
Jazyková škola Ostrava
Angličtina
1997 – 1998Vyšší odborné
AHOL Ostrava
podnikání - obchod
1993 – 1997SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 6 měsíců
So*****iny
Lektor cizích jazyků
2018 – 2022 4 roky a 6 měsíců
Soukromě jsem doučovala angličtinu a francouzštinu.
In*******.o.
Asistentka ředitele
duben 2019 – červen 2020 1 rok a 3 měsíce
Náplní mé práce bylo plánování, organizování a kontrolování veškeré činnosti ve firmě. Dále příprava dokladů pro účetní, práce na počítači, překlady do angličtiny. Monitorování, dodržování postupů a řešení problémů. Vyřizování příchozích hovorů a komunikace s různými úřady. Organizování pracovních cest, rezervace letenek a ubytování. Příprava nájemních a kupních smluv.
Nu******* UK
Personalista, obor Personalistika, lidské zdroje
2011 – 2017 6 let a 6 měsíců
Pracovala jsem pro Personální agenturu v Londýně. Zajišťovala jsem nábor zdravotních sester, vstupní pohovory a následné zpracování jejich dokumentace. Spolupracovala jsem s personálním oddělením v nemocnicích, kde pracovaly sestry z naší agentury. Dále jsem vyhledával nové obchodní kontakty (nemocnice, polikliniky nebo sociální zařízení) s nabídkou spolupráce s naší agenturou. Spolupracovala jsem se mzdovou účtárnou. Jako Senior Coordinator jsem zastupovala vedoucí v její nepřítomnosti. Školila jsem nové kolegy ve firmě.
Ho*********ava
Recepční v cestovním ruchu, obor Cestovní ruch a ubytování
2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců
Recepční a následně vedoucí recepce v hotelu Jan - Maria Ostrava. Zajištování rezervací hotelových pokojů, wellness a v restauraci. Příchod a ubytování hostů, jejich vyúčtování. Celkové denní vyúčtování za hotelové služby a wellness, vedení účetnictví ve spolupráci s hlavní účetní. Školení nových recepčních.
Re*****ges
Číšník/servírka, obor Gastronomie a pohostinství
2006 – 2008 2 roky a 6 měsíců
Byla jsem na studijním pobytu ve Francii v La Rochelle, kde jsem studovala francouzštinu. Jako servírka jsem pracovala na částečný úvazek v restauraci.
So*********oba
Tlumočník, překladatel, obor Administrativa
2005 – 2006 1 rok a 6 měsíců
Pracovala jsem jako tlumočnice pro čechoameričany. V archívech jsem vyhledávala a následně překládala z češtiny do angličtiny rodinné dokumenty.
Et*******aha
Administrativní pracovník, obor Administrativa
2001 – 2004 3 roky a 6 měsíců
Asistentka Vedoucí Zákaznického Servisu následně Asistentka Vedoucího Obchodního oddělení. Náplní mé práce byla administrativní práce, komunikace s anglickými investory, péče o zahraniční klienty, zpracování cenových nabídek, psaní reportů. V obchodním oddělení jsem měla na starosti zahraniční klientelu, vyhledávání novým obchodních partnerů, uzavírání smluv. Spolupracovala jsem na reorganizaci práce v jednotlivých odděleních a na tvorbě firemní databáze.
EL*********.o.
Pracovník podpory zákazníků, obor Zákaznický servis
2000 – 2001 1 rok a 6 měsíců
Vyřizovala jsem po telefonu problémy klientů, kteří byli v zahraničí a následně jim zajištovala asistenční pomoc.
Jazyky
angličtinapokročilá
francouzštinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
CAT nástroje (computer assisted translation), Subtitle Edit (editor titulků)
Kurzy
Účetnictní a vedení daňové evidence s využitím výpočetní techniky
2020
Základy obsluhy osobního počítače se zaměřením na Corel Draw
červen 2010