L. S. , životopis 1325576
Představa o práci
Kde hledám práci
Česká Lípa + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Karlova univerzita - Ústav jazykové a odborné přípravy
Čeština jako cizí jazyk
září 2020 – červen 2021Vysokoškolské
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
Speciální pedagogika - učitelství
září 2011 – květen 2014Vysokoškolské
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
Speciální pedagogika - vychovatelství
září 2009 – květen 2011Bakalářské
VOŠ Hospodářská, Liberec
Daně a účetnictví
září 1997 – červen 1999Vyšší odborné
Integrovaná střední škola, Česká Lípa
Obchodně podnikatelský obor
září 1991 – červen 1996SŠ s maturitou
Gymnázium, Česká Lípa
Všeobecné
září 1989 – červen 1991SŠ s maturitou
Základní škola nám. Míru, Nový Bor
Základní
září 1981 – červen 1989Základní
Praxe 25 let a 3 měsíce
Ku*******.o.
Lektor češtiny pro cizince
říjen 2023 – dosud 1 rok a 2 měsíce
Vedení víkendových kurzů češtiny jako druhého jazyka.
ZŠ*********ípa
Učitel základní školy - 1. stupeň
říjen 2008 – dosud 16 let a 2 měsíce
Práce spojené s třídnictvím na 1. stupni. Organizace celoškolních akcí. Zapojení do plánování a koordinace projektu Erasmus+.
Ma*********ená
Rodič pečující o dítě do 4 let věku.
srpen 2000 – srpen 2008 8 let a 1 měsíc
Dobrovolnická práce v místní komunitě.
PL*********ípa
Administrativní pracovník, lektor
srpen 1999 – září 2000 1 rok a 2 měsíce
Příprava jazykových kurzů, komunikace s obchodními partnery a studenty.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Rodiče, nečekaní spojenci školy
listopad 2019
Čeština - metody práce s heterogenní skupinou
listopad 2019
Učíce, učíme se, aneb rozvoj matematické gramotnosti žáka i učitele
květen 2018
Sociokulturní aspekt ve výuce žáků - cizinců na základních a středních školách
květen 2017
Plán pedagogické podpory a práce s žákem v rámci 1 stupně podpůrného opatření
květen 2017
Specifické poruchy chování
březen 2017
Aplikace etické výchovy v pedagogické praxi
prosinec 2016
Matematická prostředí v metodě Hejného
červen 2016
Náročné situace ve školní třídě
leden 2016
Kooperativní učení a jeho vliv na rozvoj prosociálnosti
prosinec 2015
Motivace žáků
prosinec 2015
Bezpodmínečné přijetí žáka a vyjadřování pozitivních očekávání
prosinec 2015
Rozvoj iniciativy
prosinec 2015
Combination english course CES B2
listopad 2015
Emoce a škola
červen 2015
Rozvoj čtenářské gramotnosti
září 2014
Prosociální komunikace
srpen 2014
Etická výchova se zaměřením na výchovný styl
srpen 2014
Cesty k partnerství - komunikace a spolupráce s rodiči
duben 2014
Projektové vyučování
říjen 2013
Učitel 1. stupně ZŠ a práce s žákem s SPUCH
květen 2013
Inkluzivní pedagogika a základy metodiky s heterogenní třídou v ZŠ
únor 2013
Efektivní formy a metody pro rozvoj matematické gramotnosti
listopad 2012
Osobnostní a sociální výchova
srpen 2010
RWCT - Čtením apsaním ke kritickému myšlení
duben 2010
Tvořivá škola - činnostní učení
březen 2009