Foto: Mgr. Irena H.
ID 1360283

Mgr. Irena H. 58 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Střížkov + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Karlova Praha - Fakulta sociálních věd

Veřejná a sociální politika

2009 – 2013Vysokoškolské

Univerzita Jana Amose Komenského Praha

Evropská hospodářskosprávní studia

2006 – 2009Bakalářské

Obchodní akademie Podskalská / Obchodní akademie Žatec

Obchodní akademie (Ekonomika a podnikání v EU)

2001 – 2006SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 10 měsíců

De*********a 2

Legal Assistant/ Office Manager

květen 2024 – červenec 2024 3 měsíce

Každodenní komunikace s právníky a poskytování podpory vedení společnosti a 3 podřízeným spolupracovníkům Kontrola dokumentů, jejich kompletace a následné zajištění podpisů Vytváření advokátních spisů, jejich evidence a archivace Sepis návrhů na insolvenci, jejich evidence, zajištění konverze Evidence a archivace smluv a dalších dokumentů Zajištění ověření listin Vedení příruční pokladny Péče o návštěvy Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení

LP*******a 3

Mzdová účetní

leden 2024 – březen 2024 3 měsíce

Zakládání osobních složek zaměstnanců na HPP a DPP/DPČ Zpracování mezd, exekucí, insolvencí, neschopenek Vedení evidence exekucí a insolvencí Výpočet srážek a odvodů Osobní a e-mailová komunikace s vedením společnosti a zaměstnanci Komunikace s úřady, pojišťovnami, soudy, exekutory Vystavování potvrzení pro Úřad práce na sociální dávky Vystavování potvrzení o zdanitelných příjmech na daň z příjmu Vystavování zápočtových listů Součinnost s exekutory, soudy, úřady, Policií ČR

Un*******a 8

Odborný organizační a administrativně-správní pracovník

březen 2020 – červenec 2023 3 roky a 5 měsíců

Personalistika (agenda DPP/DPČ) - smlouvy, dodatky, podklady pro mzdy, přihlášky a odhlášky cizinců, archivace, spisová služba Agenda cestovních příkazů (pracovní cesty a cesty konané mimo pracovní poměr) - evidence, zpracování, výpočet cestovních náhrad, sjednávání cestovního pojištění, archivace, spisová služba Agenda referenčních zkoušek řidičů

Ús*******a 1

Pracovnice ekonomického oddělení

duben 2012 – únor 2020 7 let a 11 měsíců

Agenda majetku - evidence a správa majetku včetně každoroční inventarizace Agenda pracovních cest - evidence, sjednávání cestovního pojištění, zpracování a výpočet cest. náhrad, zaúčtování a proplacení v hotovosti Agenda hotovostních plateb - vedení hlavní pokladny (dohled nad 3 podřízenými pokladnami), vystavování pokladních dokladů, zaúčtování Agenda stravenek Sodexo - výpočet nároku na stravenky, objednávání a rozdělování stravenek zaměstnancům Agenda bankovních výpisů - zadávání platebních příkazů, dohledávání nejasných plateb, příprava podkladů pro účetní oddělení a audit

FA*******a 5

Office manager/Asistentka účetní

únor 2010 – únor 2011 1 rok a 1 měsíc

Pracovní smlouvy, evidence docházky, podklady pro mzdy, péče o návštěvy, evidence pošty, správa kalendáře jednatele, kompletace podkladů na jednání, objednávky kancelářského zboží a občerstvení, evidence obchodních smluv, komunikace obchodními partnery, soudy, úřady, zpracování objednávek, fakturace, vedení pokladny, evidence přijatých faktur, skladové hospodářství, správa adresáře obchodních partnerů, aktualizace dat, evidence obchodních smluv, archivace dokladů

To*********.s.

Asistentka vedení společnosti/ pomocná účetní

březen 2002 – leden 2010 7 let a 11 měsíců

Evidence pracovních smluv a docházky, podklady pro mzdy, péče o návštěvy, příprava podkladů na jednání, objednávání kancelářských potřeb, správa a evidence mobilních telefonů, zpracování objednávek, fakturace, vedení pokladny, evidence přijatých faktur, skladové hospodářství, komunikace se zaměstnanci, úřady, soudy, aktualizace dat, správa kalendáře a adresáře

Jazyky

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Akreditovaný kurz mzdové účetní 120h včetně výuky na PC

Teorie a praktické příklady výpočtu mezd, odvodů, exekucí apod.

Zobrazit certifikát o absolvování

prosinec 2023

Problematika DPP a DPČ

Novinky v Zákoníku práce

Zobrazit certifikát o absolvování

červen 2023

Poskytování cestovních náhrad

Výpočet cestovních náhrad.

Zobrazit certifikát o absolvování

leden 2018

Samostatná účetní kurz 60h

Teorie a praktické příklady.

Zobrazit certifikát o absolvování

listopad 2010

Zájmy

Cestování, badminton, ping pong.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45