Mgr. Irena H. 58 let , životopis 1360283
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Střížkov + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Mzdová účetní Office manager Personalista Referent Sociální pracovník Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Karlova Praha - Fakulta sociálních věd
Veřejná a sociální politika
2009 – 2013Vysokoškolské
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Evropská hospodářskosprávní studia
2006 – 2009Bakalářské
Obchodní akademie Podskalská / Obchodní akademie Žatec
Obchodní akademie (Ekonomika a podnikání v EU)
2001 – 2006SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 10 měsíců
De*********a 2
Legal Assistant/ Office Manager
květen 2024 – červenec 2024 3 měsíce
Každodenní komunikace s právníky a poskytování podpory vedení společnosti a 3 podřízeným spolupracovníkům Kontrola dokumentů, jejich kompletace a následné zajištění podpisů Vytváření advokátních spisů, jejich evidence a archivace Sepis návrhů na insolvenci, jejich evidence, zajištění konverze Evidence a archivace smluv a dalších dokumentů Zajištění ověření listin Vedení příruční pokladny Péče o návštěvy Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
LP*******a 3
Mzdová účetní
leden 2024 – březen 2024 3 měsíce
Zakládání osobních složek zaměstnanců na HPP a DPP/DPČ Zpracování mezd, exekucí, insolvencí, neschopenek Vedení evidence exekucí a insolvencí Výpočet srážek a odvodů Osobní a e-mailová komunikace s vedením společnosti a zaměstnanci Komunikace s úřady, pojišťovnami, soudy, exekutory Vystavování potvrzení pro Úřad práce na sociální dávky Vystavování potvrzení o zdanitelných příjmech na daň z příjmu Vystavování zápočtových listů Součinnost s exekutory, soudy, úřady, Policií ČR
Un*******a 8
Odborný organizační a administrativně-správní pracovník
březen 2020 – červenec 2023 3 roky a 5 měsíců
Personalistika (agenda DPP/DPČ) - smlouvy, dodatky, podklady pro mzdy, přihlášky a odhlášky cizinců, archivace, spisová služba Agenda cestovních příkazů (pracovní cesty a cesty konané mimo pracovní poměr) - evidence, zpracování, výpočet cestovních náhrad, sjednávání cestovního pojištění, archivace, spisová služba Agenda referenčních zkoušek řidičů
Ús*******a 1
Pracovnice ekonomického oddělení
duben 2012 – únor 2020 7 let a 11 měsíců
Agenda majetku - evidence a správa majetku včetně každoroční inventarizace Agenda pracovních cest - evidence, sjednávání cestovního pojištění, zpracování a výpočet cest. náhrad, zaúčtování a proplacení v hotovosti Agenda hotovostních plateb - vedení hlavní pokladny (dohled nad 3 podřízenými pokladnami), vystavování pokladních dokladů, zaúčtování Agenda stravenek Sodexo - výpočet nároku na stravenky, objednávání a rozdělování stravenek zaměstnancům Agenda bankovních výpisů - zadávání platebních příkazů, dohledávání nejasných plateb, příprava podkladů pro účetní oddělení a audit
FA*******a 5
Office manager/Asistentka účetní
únor 2010 – únor 2011 1 rok a 1 měsíc
Pracovní smlouvy, evidence docházky, podklady pro mzdy, péče o návštěvy, evidence pošty, správa kalendáře jednatele, kompletace podkladů na jednání, objednávky kancelářského zboží a občerstvení, evidence obchodních smluv, komunikace obchodními partnery, soudy, úřady, zpracování objednávek, fakturace, vedení pokladny, evidence přijatých faktur, skladové hospodářství, správa adresáře obchodních partnerů, aktualizace dat, evidence obchodních smluv, archivace dokladů
To*********.s.
Asistentka vedení společnosti/ pomocná účetní
březen 2002 – leden 2010 7 let a 11 měsíců
Evidence pracovních smluv a docházky, podklady pro mzdy, péče o návštěvy, příprava podkladů na jednání, objednávání kancelářských potřeb, správa a evidence mobilních telefonů, zpracování objednávek, fakturace, vedení pokladny, evidence přijatých faktur, skladové hospodářství, komunikace se zaměstnanci, úřady, soudy, aktualizace dat, správa kalendáře a adresáře
Jazyky
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Akreditovaný kurz mzdové účetní 120h včetně výuky na PC
Teorie a praktické příklady výpočtu mezd, odvodů, exekucí apod.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2023
Poskytování cestovních náhrad
Výpočet cestovních náhrad.
Zobrazit certifikát o absolvování
leden 2018
Samostatná účetní kurz 60h
Teorie a praktické příklady.
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2010