Mgr. Tetiana M. 39 let , životopis 1193663
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Referent Tlumočník, překladatel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Mezinárodní univerzita rozvoje člověka „Ukrajina“
věda práva
2002 – 2007Vysokoškolské
Středni škola
student
1991 – 2002SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 1 měsíc
Wi*****ov)
Operator vyroby
srpen 2022 – červen 2023 11 měsíců
Operace výroby kabelů na různých speciálních strojích, kontrola kvality výrobků.
St*********ení
Hlavní specialista
březen 2019 – květen 2022 3 roky a 3 měsíce
Zajištění realizace státní politiky v oblasti migrace (imigrace a emigrace), včetně boje proti nelegální (nezákonné) migraci, občanství, registrace fyzických osob, uprchlíků a dalších kategorií migrantů stanovených zákonem. Pasportizace občanů. Vedení Státních rejstříků a spolupráce s jinými státními orgány.
St*******sti
Státní registrátor
červenec 2013 – březen 2019 5 let a 9 měsíců
Zajištění realizace státní politiky v oblasti státní registrace právnických osob, fyzických osob-podnikatelů a státní registrace věcných práv na nemovitosti a jejich omezení. Vedení Státních rejstříků. Přijímání a přezkoumávání dokumentů, rozhodování o jejich uspokojení nebo o přítomnosti důvodů k pozastavení přezkoumání. Tvorba registračních spisů a spolupráce s jinými státními orgány.
Od*****ví.
Právník
leden 2008 – březen 2013 5 let a 3 měsíce
Účast na tvorbě právních dokumentů. Provádění metodického vedení právní práce v podniku, poskytování právní pomoci zaměstnancům podniku, práce s nároky a žalobami, účast na přípravě odůvodněných odpovědí v případě zamítnutí nároků. Obrana zájmů podniku u soudu.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinamírně pokročilá
ruštinapokročilá
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Personalista/personalistka (62-007-N)
1. Pracovněprávní vztahy. 2. Osobní spis.zní prac. 3. Řízení lidských zdrojů. 4. Písemné dokumenty a informační systémy. 5. Personální plánování a nábor zaměstnanců. 6. Vytváření popisu pracovního místa 7. BOZP. 8. Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců. 9. Řízení výkonnosti, motivace a hodnocení. 10. Kompetence a kompetenční modely. 11. Odměňování zaměstnanců. 12. Lidé generace X, Y, Z a Alfa. 13. Využití sociálních sítí v řízení lidských zdrojů. 14. Odborové organizace. 15. Obchodní korporace v souvislosti s personální prací. 16. Nepodnikatelská sfera. 17. Vysílání zaměstnanců do zemí EU a zaměstnávání cizinců.
Zobrazit certifikát o absolvování
září 2024