Foto: Mgr. Ladislava H.
ID 1031786

Mgr. Ladislava H. 44 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Braník + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Jana Amose Komenského

Sociální a mediální komunikace

2008 – 2013Vysokoškolské

České reálné gymnázium s.r.o.

Všeobecné

1995 – 1999SŠ s maturitou

Praxe 24 let a 2 měsíce

******* ČR

Koordinátorka vzdělávacích aktivit

leden 2023 – dosud 1 rok a 7 měsíců

Kompletní koordinace vzdělávacích digi a AI aktivit - komunikace s kraji v ČR a dalšími spolupracujícími organizacemi. Rozvoj ostatních koordinátorů v týmu.

*******.ú.

Tajemnice vedení a členka týmu HR

leden 2018 – dosud 6 let a 7 měsíců

Kompletní formální založení organizace. Vedení provozu a provozního týmu. V současné době zastřešení všech náborů nových zaměstnanců včetně onboardingu a offboardingu. Pravá ruka správní a dozorčí rady, ředitele a týmu vedení organizace.

Na*****ny)

Projektová koordinátorka a manažerka tuzemských i zahraničních akcí

červen 2013 – prosinec 2017 4 roky a 7 měsíců

Kompletní organizační zajištění akcí projektu Elixír do škol pro cca 200 lidí. Kompletní organizační zajištění projektu Tandemy ve školách. Komunikace s účetní firmou a příprava účetních podkladů. Zastřešení veškerých smluv s projekty spojenými.

Če*******.s.

Specialista HR – řízení výkonu

červenec 2012 – květen 2013 11 měsíců

Veškerá agenda kolem řízení výkonu zaměstnanců, správa a vývoj aplikace, kompletní administrativní pomoc pro zaměstnance, zpracování reportů.

Če*******.s.

Personalista vzdělávání

srpen 2010 – červen 2012 1 rok a 11 měsíců

Zajištění kompletní agendy kolem externích otevřených kurzů pro zaměstnance (komunikace se zaměstnanci, dodavateli kurzů, objednávky a následná fakturace, atd.), publikace dokumentů na Intranet, role Central budget owner (vlastník rozpočtu) za oblast externího vzdělávání, kompletní organizace některých interních seminářů. Interní lektor – školení nových zaměstnanců.

Če*******.s.

Senior asistentka generálního ředitele České spořitelny, a.s.

červenec 2007 – červenec 2010 3 roky a 1 měsíc

Kompletní zajištění chodu sekretariátu GŘ, plánování schůzek GŘ, organizace setkání představenstva, kontakt s vedením v Erste Bank Group, organizace služebních cest, denní komunikace v angličtině (GŘ byl cizinec).

Če*******.s.

Senior asistentka ředitelky Firemní komunikace

duben 2005 – červen 2007 2 roky a 3 měsíce

Organizační zajištění chodu celého týmu a osobní asistentka ředitelky Firemní komunikace – docházka, služební cesty, vedení pošty, organizace schůzek, vedení ročního rozpočtu týmu, atp.

GE*****nce

Asistentka vice-prezidenta divize GE Global Financial Restructuring

leden 2003 – březen 2005 2 roky a 3 měsíce

Organizace všeho druhu pro vice-prezidenta a jeho celý tým – služební cesty, docházka, vedení pošty, fakturace, kancelářské potřeby a vybavení, organizace schůzek, atp.

GE*********ope

Asistentka finančního ředitele

leden 2001 – leden 2003 2 roky a 1 měsíc

Organizace všeho druhu – služební cesty, docházka, vedení pošty, fakturace, kancelářské potřeby a vybavení, organizace schůzek, atp.

GE*****ra)

Recepční

červen 2000 – leden 2001 8 měsíců

Provoz recepce, komunikace v angličtině

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Pokročilé zvládnutí Google prostředí (disk, kalendář, sdílení dokumentů, google admin), praktická zkušenost s Teamsy.

Kurzy

Asistent pedagoga - prakticky (17.7.2024)

červenec 2024

Jak učit děti zvládat náročné emoce (20.6.2024)

červen 2024

Cambridge First certificate in English

2000

Zájmy

Cestování, četba, sushi, příroda.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45