Zuzana J. 44 let , životopis 1131821
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Uherský Brod + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Matrikář Pracovník back office SAP konzultant Tester Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Insurance Institute, Toronto, Canada
5 Insurance courses
2013 – 2015SŠ s maturitou
Humber College, Toronto, Canada
Business Administration
2012 – 2013Vyšší odborné
SOU Štětí
Technicko-administrativní pracovník a technickohospodářské a správní činnosti
září 1995 – červen 2000SŠ s maturitou
Praxe 20 let
Mo*****ans
Customer Service Representative
duben 2023 – dosud 1 rok a 8 měsíců
Péče o zákazníka, zajištění plnění dohodnutých objemů výroby, zpracovávání objednávek, vedení zakázky od přijetí objednávky, zpracování designu, sledování průběžného stavu výroby až po následnou expedici. Komunikace se zákazníkem, řešení případných změn, neshod a reklamací. Spolupráce při zavádění nové výroby.
In*****ada
Koordinátorka prevencí a ztrát
leden 2012 – srpen 2022 10 let a 8 měsíců
Komunikace se zákazníky v anglickém jazyce, zpracování objednávek a faktur, spolupráce s kolegy napříč firmou, realizace nových projektů, spolupráce s ostatními útvary společnosti, pracování s reporty, rozvíjení vztahů s klienty, komunikace s business partnery, plánování a objednávání inspekcí, vyřizování emailů od klientů a makléřů, aktualizace inspekcí v systému CLNLP, plánování schůzek, rezervace cest.
HB*******aha
Administrativní pracovnice
leden 2006 – srpen 2007 1 rok a 8 měsíců
Jednání se zákazníky telefonicky i osobně, zajištění schůzek pro management, kontrola faktur, psaní korepondence a třídění příchozí a odchozí pošty, zajišťování vyzvednutí pošty kurýrem, denní vkládání šeků na bankovní účet společnosti.
Be*******ník
Administrativní pracovnice
2003 – 2006 3 roky a 6 měsíců
Zodpovědnost za písemnou korespondenci pro všechny vedoucí prodeje a regionálního manažera, zodpovědnost odpovídat na 26 telefonních linek z celé České republiky a Anglie, vyřizování veškerých dotazů zákazníků osobně i telefonicky, zpracovávání příchozí a odchozí pošty, objednávání kancelářských potřeb, domlouvání schůzek pro management.
In*******aha
Administrativní pracovnice
2002 – 2003 1 rok a 6 měsíců
Domlouvání schůzek pro manažera, zpracovávání příchozí a odchozí pošty, zajišťování vyzvednutí a doručení písemností kurýrem, kopírování a skenování dokumentů, zodpovědnost za odchozí poštu, objednávky kancelářských potřeb.
Cz*****ník
Administrativní pracovnice
2001 – 2002 1 rok a 6 měsíců
Denní vkládání šeků na bankovní účet společnosti, zodpovědnost za každodenní zpracování příchozí a odchozí pošty, zodpovědnost odpovídat na telefonní hovory, kopírování a skenování dokumentů, aranžování schůzek pro manažery.
Mě*********ník
Administrativní pracovnice
2000 – 2001 1 rok a 6 měsíců
Strojově psaná korespondence pro viceprezidenta, příjem a kontrola faktur, spolupráce s kolegy napříč firmou, aranžování schůzek a objednávky kancelářských potřeb, zodpovědnost za drobné peníze společnosti.
Jazyky
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook