Foto: Zuzana J.
ID 1131821

Zuzana J. 44 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Uherský Brod + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vyšší odborné

Insurance Institute, Toronto, Canada

5 Insurance courses

2013 – 2015SŠ s maturitou

Humber College, Toronto, Canada

Business Administration

2012 – 2013Vyšší odborné

SOU Štětí

Technicko-administrativní pracovník a technickohospodářské a správní činnosti

září 1995 – červen 2000SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 1 měsíc

Mo*****ans

Customer Service Representative

duben 2023 – dosud 1 rok a 9 měsíců

Péče o zákazníka, zajištění plnění dohodnutých objemů výroby, zpracovávání objednávek, vedení zakázky od přijetí objednávky, zpracování designu, sledování průběžného stavu výroby až po následnou expedici. Komunikace se zákazníkem, řešení případných změn, neshod a reklamací. Spolupráce při zavádění nové výroby.

In*****ada

Koordinátorka prevencí a ztrát

leden 2012 – srpen 2022 10 let a 8 měsíců

Komunikace se zákazníky v anglickém jazyce, zpracování objednávek a faktur, spolupráce s kolegy napříč firmou, realizace nových projektů, spolupráce s ostatními útvary společnosti, pracování s reporty, rozvíjení vztahů s klienty, komunikace s business partnery, plánování a objednávání inspekcí, vyřizování emailů od klientů a makléřů, aktualizace inspekcí v systému CLNLP, plánování schůzek, rezervace cest.

HB*******aha

Administrativní pracovnice

leden 2006 – srpen 2007 1 rok a 8 měsíců

Jednání se zákazníky telefonicky i osobně, zajištění schůzek pro management, kontrola faktur, psaní korepondence a třídění příchozí a odchozí pošty, zajišťování vyzvednutí pošty kurýrem, denní vkládání šeků na bankovní účet společnosti.

Be*******ník

Administrativní pracovnice

2003 – 2006 3 roky a 6 měsíců

Zodpovědnost za písemnou korespondenci pro všechny vedoucí prodeje a regionálního manažera, zodpovědnost odpovídat na 26 telefonních linek z celé České republiky a Anglie, vyřizování veškerých dotazů zákazníků osobně i telefonicky, zpracovávání příchozí a odchozí pošty, objednávání kancelářských potřeb, domlouvání schůzek pro management.

In*******aha

Administrativní pracovnice

2002 – 2003 1 rok a 6 měsíců

Domlouvání schůzek pro manažera, zpracovávání příchozí a odchozí pošty, zajišťování vyzvednutí a doručení písemností kurýrem, kopírování a skenování dokumentů, zodpovědnost za odchozí poštu, objednávky kancelářských potřeb.

Cz*****ník

Administrativní pracovnice

2001 – 2002 1 rok a 6 měsíců

Denní vkládání šeků na bankovní účet společnosti, zodpovědnost za každodenní zpracování příchozí a odchozí pošty, zodpovědnost odpovídat na telefonní hovory, kopírování a skenování dokumentů, aranžování schůzek pro manažery.

*********ník

Administrativní pracovnice

2000 – 2001 1 rok a 6 měsíců

Strojově psaná korespondence pro viceprezidenta, příjem a kontrola faktur, spolupráce s kolegy napříč firmou, aranžování schůzek a objednávky kancelářských potřeb, zodpovědnost za drobné peníze společnosti.

Jazyky

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Zájmy

Plavání, lyžování, cyklistika, jízda na koni a turistika

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45