Maksym Oleksandrovyč M. 26 let , životopis 1385799
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Finance
2024 – dosudBakalářské
Fakulta provozně ekonomická MENDELU Brno
Finance
2020 – 2023Bakalářské
Gymnázium Rájec-Jestřebí, o. p. s.
Gymnázium (4leté)
2014 – 2018SŠ s maturitou
Praxe 3 roky a 8 měsíců
ES******* SE
Koordinátor v zahraničnim odděleni/Manager
květen 2023 – dosud 1 rok a 8 měsíců
Ve své předchozí pozici jsem zajišťoval komplexní komunikaci s tuzemskými i zahraničními dodavateli, včetně vytváření a správy objednávek, plánování dodávek zboží, sledování dodacích termínů a optimalizace skladových zásob podle produktových skupin a sezón. Aktivně jsem podával návrhy na přecenění zboží, řešil případné reklamace a úzce spolupracoval s nákupním a produktovým oddělením. Řídil jsem tým o 20 lidech a koordinoval činnost dvou poboček. Zodpovídal jsem za celkovou manažerskou činnost spojenou s jejich řízením, včetně plánování provozu, vedení týmových porad, nastavování procesů a jejich optimalizace. Mým cílem bylo zajistit efektivní fungování jednotlivých týmů, rozvoj zaměstnanců a plynulou komunikaci mezi pobočkami. Během této práce jsem pravidelně komunikoval rusky a někdy anglicky , zejména při řešení požadavků zahraničních poboček a v rámci e-mailové korespondence. Koordinoval jsem vytváření a správu závozů, včetně zajištění celních dokumentů, a prováděl pravidelnou kontrolu skladových zásob a dostupnosti produktů na e-shopu. Součástí mých povinností bylo doplňování textů na e-shop, úprava webových stránek a koordinace spouštění promo akcí. Vedl jsem správu certifikátů, včetně zajištění celého procesu jejich vyhotovení, potřebného pro povolení prodeje zboží v zahraničí. Kromě toho jsem byl v neustálém kontaktu s našimi distributory, řešil jejich požadavky a odpovídal na jejich otázky. Kromě toho jsem překládal texty mezi češtinou a ruštinou, také podílel se na organizaci a účasti na seminářích. Spolupracoval jsem také s účetním oddělením při reklamačních řízeních a připravoval doprovodné dokumenty. Tato práce vyžadovala samostatnost, pečlivost, důslednost a odolnost vůči stresu. Během svého působení jsem rozvíjel dovednosti v práci s MS Office, analýze dat pomocí tabulek a grafů a v organizačních a komunikačních činnostech. Mé silné stránky zahrnovaly iniciativní přístup, smysl pro detail a schopnost dotahovat úkoly do konce.
Le*********.o.
Svářeč
září 2018 – srpen 2020 2 roky
Jako svářeč jsem většinou spojoval kovové díly podle technických výkresů a zadání. Používal jsem různé svařovací metody, hlavně MIG/MAG, a dohlížel na kvalitu svarů, aby odpovídaly požadovaným normám. Kromě samotného svařování jsem také připravoval materiál, čistil a udržoval svařovací zařízení.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Maserský kurz
2016