J. V. , životopis 1324031
Představa o práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Administrativní pracovník Category Manager v obchodu Nákupčí Nákupčí pro prodejní řetězce Obchodní asistent Obchodní referent Pracovník back office Referent Specialista logistiky Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední ekonomická škola
ekonomie
1983 – 1987SŠ s maturitou
Praxe 28 let a 10 měsíců
Jo*******.o.
Koordinátor obchodu
březen 2009 – červen 2024 15 let a 4 měsíce
• Komunikace s odběrateli sortimentu. • Řešení dodavatelsko-odběratelských vztahů, řešení reklamací. • Reporting – porovnáních odběrů jednotlivých obchodních partnerů – prodejnosti jednotlivých artiklů. Vliv na podporu nebo útlum nákupu jednotlivých artiklů. • Sledování trendů na trhu (např. změny ve velikosti balení, sledování chování zákazníků) a konkurence v rámci ČR včetně cenové politiky. • Vyhodnocování nabídek výrobních surovin od zahraničních dodavatelů. • Hlídání a zajišťování skladových zásob veškerého technického a pomocného materiálu z ČR a ze zahraničí. Výběrová řízení na dodavatele. • Hledání a zajišťování unikátních dodavatelů na zajištění náhradních dílů ke strojům. • Logistika – zajišťování efektivní přepravy v ČR i zahraničí. Výběrová řízení na dodavatele dopravy. • E-commerce – podklady k sortimentu, vystavení výrobků na webu včetně cenových kalkulací a zákaznických cen. • Příprava kalkulací na základě definovaných dat (marže, vstupní nálady, distribuce) • Administrativa s tím spojená.
Zi*********.o.
Provozní a nákupní manažer
červenec 1995 – prosinec 2008 13 let a 6 měsíců
Provozní a nákupní manažer (2000 – 2009) • Výběr sortimentu a stanovování hladin prodejních cen. • Komunikace s dodavateli a dojednávání obchodních podmínek. • Zakládání obchodních vztahů, smlouvy s dodavateli. • Zajišťování prodejních akcí a ročních bonusů. • Výběr a import sortimentu ze zahraničí. • Příprava nákupních standardů pro dodavatele. • Příprava kalkulací a receptur z hlediska prodejnosti a rentability. • Příprava a otevírání nových prodejen, včetně najímaní a zaškolování personálu. • Následné průběžné kontroly prodejních jednotek. • Controlling – sledování nákladů a obratů v rámci jednotlivých středisek. • Nastavování systémů řízení cash flow v rámci poboček po celé ČR. Oblastní vedoucí (1995 – 2000) • Dohled nad rozvojem sítě maloobchodních prodejen. • Nábor a zaškolování personálu prodejen. • Vedení, kontrola a motivace zaměstnanců. • Zodpovědnost za prodejní výsledky na prodejnách
Jazyky
španělštinamírně pokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
němčinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
Altus VarioPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)