Foto: Bc. Lucie R.
ID 1375586

Bc. Lucie R. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů, o. p. s. Praha

Mezinárodní vztahy a diplomacie

září 2011 – červenec 2014Vysokoškolské

Univerzita Karlova v Praze, Fakulta sociálních věd

Západoevropská studia

září 2008 – červenec 2011Vysokoškolské

Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů, o.p.s. Praha

Mezinárodní vztahy a diplomacie

září 2005 – červenec 2008Bakalářské

Obchodní akademie Dušní, Praha 1

Ekonomická studia

září 2001 – červen 2005SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 1 měsíc

SO******* o.

Koordinátor na reklamacích ve finančním oddělení

duben 2017 – červen 2024 7 let a 3 měsíce

- Zpracovat všechny příchozí reklamace do systému Sales Force a zadat je do interního systému CDS; - Komunikace ve francouzštině a angličtině se zákazníky, obchodními partnery a kolegy; - Provádět administrativní a transakční úkony v rámci řízení pohledávek; - - Zajistit, aby byly všechny dotazy a reklamace vyřešeny v časovém horizontu stanoveném vedením či klientem (KPI statistky); - Vedení meetingů ve ohledně reklamací s týmem a manažerem za účelem stanovení priorit, přidělování úkolů a efektivního řešení sporů; - Zajištění optimálního pracovního toku a efektivitu týmu. - Řešení reklamací a jejich rozporování pro Amazon v jejich portálu Vendor Central; - Finance: příprava plateb a jejich identifikace pro nahrání do systému Oracle. Pomocné práce v hlavní účetní knize, zasílání upomínek zákazníkům na platby po splatnosti. Uzavírání plateb v Oracle (ty, které 100% odpovídaly faktuře); - Nastavení EDI: Spolupráce na nastavení a údržbě systémů elektronické výměny dokumentů (EDI) pro bezproblémový přenos dokumentů mezi Sony DADC a jejími zákazníky. - Zákaznický servis: Úzká spolupráce s týmem, obeznámení se zadáváním objednávek a vratek. Účast na jejich meetinzích se skladem a logistikou, aby se předešlo problémům a jejich dopadu na finanční oddělení.

PS*********öen

Recepční a asistentka ředitele

červenec 2013 – březen 2017 3 roky a 9 měsíců

- Vyřizování příchozích hovorů a komunikace se zákazníky; - Příprava kupních smluv, celních dokladů a vystavování faktur v systému Pohoda; - Komunikace s právníky a okresními soudy; - Práce s interním operačním systémem (Caris, Teas); - Zařizování a zajišťování dodavatele elektřiny pro prostory areálu, bezpečnostních agentur k ostraze areálu a doplňování všech kancelářských potřeb.

Ad*********ger

Asistentka v oddělení vymáhání dluhů

březen 2013 – květen 2013 3 měsíce

- Administrativní práce na oddělení pohledávek; - Práce v interním programu a s klientskou databází; - Psaní upomínek na okresní soudy; - Tvorba excelových tabulek pro sledování pohledávek a plateb; - Přihlašování do aukcí, poskytování informací o klientských smlouvách, návrhy k podání exekuce.

Ex*********hod

Asistentka v právním oddělení

květen 2009 – únor 2013 3 roky a 10 měsíců

- Administrativní práce především v právním oddělení; - Práce se spisy a aktivní práce v interním programu Evolio; - Lustrace a dohledávání osob v Ústřední evidenci obyvatel; - Psaní upomínek na soudy pro vydání Právních mocí

Ne********* o.

Hlavní pokladní kulturních letních festivalů (Meziploty a České Hrady)

květen 2004 – srpen 2011 7 let a 4 měsíce

- Prodej lístků; - Zodpovědnost za svěřené peníze a výnosy; - Řízení a organizace malého týmu

At*******ong

Asistentka prodeje

červen 2007 – březen 2009 1 rok a 10 měsíců

Asistent prodeje, prezentace nových kolekcí zákazníkům a poskytování poradenství

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

francouzštinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Databázové systémy

OracleNováček

ERP a účetní software

Oracle ERPNováček

PohodaZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

Sales Force, Evolio, ELO, MS Teams, Webex, Teas, Caris

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Základy účetnictví

Průřez napříč účetnictvím (účetní kniha, rozvaha, typy účtů a jejich dělení, podvojné účetnictví..) základní účtování,

leden 2024

Manažerská Akademie III

Modul Komunikace - velmi detailní workshop se simulací různých zadání/ úkolů a jejich efektivní komunikace zaměstnanci

červenec 2023

Manažerská Akademie II

Zaměření na jednotlivé aspekty jako je umění vést komunikaci, jak správně prezentovat, vést meetingy, nástroje pro efektivní komunikaci, komunikace s podřízenými včetně jejich propuštění, motivace zaměstnanců, sdělování zpráv od vedení společnosti

duben 2021

Manažerská Akademie I

Všeobecné znalosti a dovednosti pro manažery

červen 2019

Zájmy

Sport, cestování, kulturní akce

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45