Ing. Lucie L. 43 let , životopis 1340158
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Office manager Pracovník back office
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Hospodářská politika a správa
2008 – 2011Vysokoškolské
Praxe 16 let a 7 měsíců
Če*****.o.
Koordinátor mateřské a základní školy
květen 2022 – červen 2024 2 roky a 2 měsíce
Asistence vedení školy a komunikace s rodiči, týmem a dodavateli. Koordinace školní družiny včetně plánování směn. Správa školního stravování a finanční vyúčtování. Organizace školních kroužků a přímé vedení kroužku keramiky. Zodpovědnost za nákup školního materiálu, pomůcek a učebnic. Příprava dokumentace pro účetní oddělení (faktury, pokladna) a vyúčtování služebních cest a školních výletů. HR management - zajištění legislativních školení, zdravotních prohlídek a správa personálních dokumentů. Koordinace a realizace školních akcí (škola v přírodě, lyžarský výcvik, plavání apod.) včetně osobní účasti a zajištění plynulého průběhu. Aktualizace obsahu webových stránek a správa školního informačního systému škola online. Zajištění úklidu a údržby školních prostor školy, komunikace se správou budovy školy.
Ná*****aví
Koordinátor výzkumného týmu (Labmanažer)
prosinec 2018 – říjen 2021 2 roky a 11 měsíců
Koordinace 5 grantů/projektů včetně zajištění nákupů, smluvní dokumentace a personálního obsazení. Plánování projektů a pečlivé monitorování jejich realizace s důrazem na dodržování finančního rozpočtu. Zodpovědnost za nákup materiálu a služeb vč. výběrového řízení a vyúčtování (chemikálie a materiál na výzkum, kancelářské potřeby apod.). Organizace mezinárodních workshopů a odborných akcí. Osobní asistence řešitele projektů včetně organizace schůzek, pracovních cest (ubytování, letenky), porad a ad hoc úkolů. Administrativní podpora pro 20-členný výzkumný tým zahrnující koordinaci a nastavování individuálních plánů, evidence docházky a organizaci pracovních cest.
Pr*****.s.
Office manager
červen 2017 – únor 2019 1 rok a 9 měsíců
Organizace a koordinace 15 kurzů a kroužků pro děti a dospělé, příměstských táborů a spolkových akcí. Zodpovědnost za personální zajištění spolku včetně výběru lektorů a brigádníků a správy nástupní a výstupní dokumentace. Příprava dokumentace pro účetní oddělení (faktury, pokladna) a vyúčtování spolkových akcí. Správa a pravidelná aktualizace webových stránek, Facebookového profilu a rezervačního systému Auksys.
Ma*********ená
---
srpen 2011 – duben 2017 5 let a 9 měsíců
Péče o děti + občasné brigády.
Pa*******.o.
Project coordinator/Office manager
srpen 2008 – srpen 2011 3 roky a 1 měsíc
Koordinace 15 vzdělávacích kurzů pro manažery, obchodní týmy a podpůrné pracovníky. Komplexní administrativní podpora lektorů včetně zpracování nabídek, objednávek, smluv a fakturace. Vývoj a implementace E-learningových kurzů s následným školením klientů pro práci se systémem. Zajištění hladkého chodu kanceláře (pokladna, nákup kancelářských potřeb, správa skladu, komunikace s dodavateli. Příprava dokumentace pro účetní oddělení a další administrativní činnosti. Organizace a koordinace firemních eventů pro klienty i zaměstnance v tuzemsku i zahraniční. Tvorba a aktualizace firemních procesů.
Če*******.s.
Bankovní poradce
leden 2007 – březen 2008 1 rok a 3 měsíce
Aktivní nabídka a prodej produktů České spořitelny a.s.. Komunikace se zákazníky. Administrativa spojená s vedením spisů jednotlivých zákazníků.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Kurzy
MINDSET v éře AI: Jak umělá inteligence změní naše životy a jak toho využít.
2024
Myšlenkové mapy a kouzlo vizuálního plánování.
2021
Personalista
2017
Leadrship University I.
2010