Dana H. 58 let , životopis 877115
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Pracovník back office Pracovník v sociálních službách Sanitářka / sanitář Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
Odborné učeliště Praha 2
Technicko Administrativní pracovník
září 1980 – červen 1983Vyučení
ZDŠ Sázavská 5
bez zaměření
září 1972 – červen 1981Základní
Praxe 37 let a 2 měsíce
Ch******* P6
Koordinátor/ka - pečovatelské služby
září 2022 – dosud 2 roky a 4 měsíce
- Administrativa spojená s rozpisem směn pečovatelek včetně změn - Zajištění běžného chodu kanceláře - Návštěvy klientů v domácnosti - Komunikace s klienty a jejich rodinami -Pravidelná komunikace napříč týmem - Pravidelná administrativa spojená s agendou kanceláře - používané aplikace Excel, outlook.
Di*****ČCE
Pečovatelka
květen 2022 – červen 2022 2 měsíce
Terénní pečovatel pro seniory
Pr********* ŽL
Služby
prosinec 2013 – duben 2022 8 let a 5 měsíců
- provozování aktivni živnostenské činnosti, služby, masáže, a péče o domácnosti.
Če*******a.s
Práce na pobočce
srpen 2011 – listopad 2013 2 roky a 4 měsíce
(sjednávání smluv – pojištění motorových vozidel, životní pojištění, pojištění majetku, cestovní pojištění)
Du***** CZ
Týmová asistentka
srpen 2009 – červenec 2011 2 roky
Týmová asistentka práce na ŽL – administrativní činnost, vedení personalistiky firmy, domlouvání pohovorů s novými uchazeči na pozici makléř prodeje nemovitostí. Práce s obchodními případy, zajišťování a shromažďování podkladů k obchodním případům, následné skenování do archivu a předávání právnímu oddělení, evidence zakázek. Úzká spolupráce se spolupracující advokátní kanceláří. Zajišťování chodu recepce, objednávání kancelářských potřeb – jednání s dodavateli. Zajišťování oprav a údržby majetku firmy. Schůzky s klienty ohledně daňového přiznání z prodeje nemovitosti, samostatné vyhotovování daňových přiznání. Evidence majetku firmy. Účast na poradách vedení firmy. Vedení pokladny, včetně účtování v systému Pohoda. Vydávání faktur, rozpis faktur na jednotlivá střediska a jejich evidence. Vyřizování běžné firemní korespondence. Práce s makléři na jednotlivých obchodních případech. Kontrola a exporty zakázek interním systému. Evidence odeslané a doručené korespondence.
Ho*****a 2
Asistentka prodeje
listopad 2007 – červenec 2009 1 rok a 9 měsíců
Asistentka prodeje nemovitostí – Práce na ŽL, administrativní činnost, telefonické a písemné náběry nemovitostí k prodeji, zadávání zakázek do systému, vytváření inzerátů, příprava materiálů na schůzky, práce s poptávkami, vyřizování dokumentů na katastru nemovitostí a na městských úřadech, vytváření plánků k nemovitostem, kontrola makléřů, občasná výpomoc na recepci. Příprava podkladů k daňovému přiznání, zajišťování znaleckých posudků.
Če*****.s.
Vedoucí oddělení
listopad 1992 – říjen 2003 11 let
Samostatný odborný referent – registrace škod, vedení oddělení trvalých následků, zpracování a vyúčtování lékařských honorářů (pojišťovací znalci v oboru zdravotnictví), vyřizování běžné korespondence a telefonních hovorů s klienty do roku 1994. Následně proběhlo povýšení na vedoucí oddělení. Od 7. 1998 do 8. 2001 Mateřská dovolená následně po nástupu Samostatný likvidátor odboru životního a úrazového pojištění (z důvodu péče o dceru jsem rozvázala pracovní poměr).
Te*****a 6
Samostatná účetní
červenec 1990 – říjen 1992 2 roky a 4 měsíce
evidence a správa nových a stávajících telefonních stanic, měsíční a roční uzávěrky na svěřeném úseku
Ús*******a 3
Sekretářka, Dispečerka
prosinec 1987 – červen 1990 2 roky a 7 měsíců
odbor správy budov. Zápisy z porad, evidence faktur a došlé korespondence. Evidence majetku MTZ. Komunikace se zaměstnanci ohledně nahlášení poruch a následné zajištění oprav údržbáři – práce dispečinku. Evidence a správa telefonních linek v budově.
Úř*****a 5
Písařka v zahraničním oddělení
září 1983 – listopad 1987 4 roky a 3 měsíce
normovaná práce, opisy v cizím jazyku (francouzština, angličtina), vyhotovování písemností pro evropské konzuláty.
Jazyky
angličtinazačátečník
ruštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Účetní systém pohoda - praktická uživatelská znalost
Kurzy
Masérský kurz - sportovní a rekodniční
Zkušení nových věcí, a rozjezd bussinesu
Zobrazit certifikát o absolvování
říjen 2012