Foto: Dana H.
ID 877115

Dana H. 58 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Rakovník + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vyučení bez maturity

Odborné učeliště Praha 2

Technicko Administrativní pracovník

září 1980 – červen 1983Vyučení

ZDŠ Sázavská 5

bez zaměření

září 1972 – červen 1981Základní

Praxe 37 let a 2 měsíce

Ch******* P6

Koordinátor/ka - pečovatelské služby

září 2022 – dosud 2 roky a 4 měsíce

- Administrativa spojená s rozpisem směn pečovatelek včetně změn - Zajištění běžného chodu kanceláře - Návštěvy klientů v domácnosti - Komunikace s klienty a jejich rodinami -Pravidelná komunikace napříč týmem - Pravidelná administrativa spojená s agendou kanceláře - používané aplikace Excel, outlook.

Di*****ČCE

Pečovatelka

květen 2022 – červen 2022 2 měsíce

Terénní pečovatel pro seniory

Pr********* ŽL

Služby

prosinec 2013 – duben 2022 8 let a 5 měsíců

- provozování aktivni živnostenské činnosti, služby, masáže, a péče o domácnosti.

Če*******a.s

Práce na pobočce

srpen 2011 – listopad 2013 2 roky a 4 měsíce

(sjednávání smluv – pojištění motorových vozidel, životní pojištění, pojištění majetku, cestovní pojištění)

Du***** CZ

Týmová asistentka

srpen 2009 – červenec 2011 2 roky

Týmová asistentka práce na ŽL – administrativní činnost, vedení personalistiky firmy, domlouvání pohovorů s novými uchazeči na pozici makléř prodeje nemovitostí. Práce s obchodními případy, zajišťování a shromažďování podkladů k obchodním případům, následné skenování do archivu a předávání právnímu oddělení, evidence zakázek. Úzká spolupráce se spolupracující  advokátní kanceláří. Zajišťování chodu recepce, objednávání kancelářských potřeb – jednání s dodavateli. Zajišťování oprav a údržby majetku firmy. Schůzky s klienty ohledně daňového přiznání z prodeje nemovitosti, samostatné vyhotovování daňových přiznání. Evidence majetku firmy. Účast na poradách vedení firmy. Vedení pokladny, včetně účtování v systému Pohoda. Vydávání faktur, rozpis faktur na jednotlivá střediska a jejich evidence. Vyřizování běžné firemní korespondence. Práce s makléři na jednotlivých obchodních případech. Kontrola a exporty zakázek interním  systému. Evidence odeslané a doručené korespondence.

Ho*****a 2

Asistentka prodeje

listopad 2007 – červenec 2009 1 rok a 9 měsíců

Asistentka prodeje nemovitostí – Práce na ŽL, administrativní činnost, telefonické a písemné náběry nemovitostí k prodeji, zadávání zakázek do systému, vytváření inzerátů, příprava materiálů na schůzky, práce s poptávkami, vyřizování dokumentů na katastru nemovitostí a na městských úřadech, vytváření plánků k nemovitostem, kontrola makléřů, občasná výpomoc na recepci. Příprava podkladů k daňovému přiznání, zajišťování znaleckých posudků.

Če*****.s.

Vedoucí oddělení

listopad 1992 – říjen 2003 11 let

Samostatný odborný referent – registrace škod, vedení oddělení trvalých následků, zpracování a vyúčtování lékařských honorářů (pojišťovací znalci v oboru zdravotnictví), vyřizování běžné korespondence a telefonních hovorů s klienty do roku 1994. Následně proběhlo povýšení na vedoucí oddělení. Od 7. 1998 do 8. 2001 Mateřská dovolená následně po nástupu Samostatný likvidátor odboru životního a úrazového pojištění (z důvodu péče o dceru jsem rozvázala pracovní poměr).

Te*****a 6

Samostatná účetní

červenec 1990 – říjen 1992 2 roky a 4 měsíce

evidence a správa nových a stávajících telefonních stanic, měsíční a roční uzávěrky na svěřeném úseku

Ús*******a 3

Sekretářka, Dispečerka

prosinec 1987 – červen 1990 2 roky a 7 měsíců

odbor správy budov. Zápisy z porad, evidence faktur a došlé korespondence. Evidence majetku MTZ. Komunikace se zaměstnanci ohledně nahlášení poruch a následné zajištění oprav údržbáři – práce dispečinku. Evidence a správa telefonních linek v budově.

Úř*****a 5

Písařka v zahraničním oddělení

září 1983 – listopad 1987 4 roky a 3 měsíce

normovaná práce, opisy v cizím jazyku (francouzština, angličtina), vyhotovování písemností pro evropské konzuláty.

Jazyky

angličtinazačátečník

ruštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Účetní systém pohoda - praktická uživatelská znalost

Kurzy

Masérský kurz - sportovní a rekodniční

Zkušení nových věcí, a rozjezd bussinesu

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2012

Zájmy

Je mi 58 let, jsem velice aktivní, ale mám ráda také ticho a klid, nejvíce miluju přírodu a vše co k ní patří včetně zvířat, mezi mé největší záliby patří procházky s pejskem, houbaření, čtení, pletení, pěší turistika a historie, ráda také podniknu spontánní výlet, mám ráda cestování, jsem spolehlivá, emaptická a stále mám chuť se zdokonalovat a rozvíjet.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45