Foto: Petra V., DiS.
ID 1047869

Petra V., DiS. 34 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Český Brod + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Dolní Počernice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Horní Počernice + 10 km ochota dojíždět Mapa Praha-Újezd nad Lesy + 10 km ochota dojíždět Mapa Praha-Běchovice + 10 km ochota dojíždět Mapa Praha-Černý Most + 5 km ochota dojíždět Mapa Úvaly + 5 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše

 Možná spolupráce

Zkrácený úvazek

Vzdělání Vyšší odborné

CEDUK-Soukromá VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA, s.r.o.

Projektové řízení

2013 – 2017Vyšší odborné

Střední škola, Bohumín, příspěvková organizace

Provoz a ekonomika dopravy

2006 – 2010SŠ s maturitou

Praxe 14 let a 6 měsíců

Gr*******.o.

Koordinátor a podpora výroby

srpen 2023 – dosud 1 rok

- komunikace napříč odděleními - vedení agendy výrobního úseku - denní odpisy zakázek - příprava podkladů pro výpočet efektivity - zpracování podkladů pro mzdy - evidence profesních průkazů a koordinace profesních školení - operativní úkoly de požadavků vedoucího výroby - realizace projektů např. rekonstrukce šaten

Ca*********.o.

Zákaznický servis

2022 – 2023 1 rok a 6 měsíců

- vystavování daňových dokladů - inventarizace skladových zásob - přeskladňování zboží - telefonický a písemný příjem objednávek - reklamace - podpora obchodních zástupců - podpora při rozjíždění projektu

G *****.o.

Human Resources

2020 – 2022 2 roky a 6 měsíců

- vedení pohovorů včetně kompletního zajištění výběrových řízeních - nábor a správa účtů na inzertních portálech - péče o firemní benefity - vedení agendy vozového parku - tvorba a vedení personální agendy, smluv, dodatků, výpovědí - koordinace BOZP a PO školení nových a stálých zaměstnanců - pravidelné zajištění revizí elektro spotřebičů - příprava mzdových podkladů - ostatní činnosti dle aktuálních potřeb

Ma*********ená

Máma

2017 – 2020 3 roky a 6 měsíců

Všechno možné

Tc*******.o.

Team Leader

2013 – 2017 4 roky a 6 měsíců

- práce s programy SAP, CRM SAP, Business Pack - vystavování daňových dokladů - inventarizace skladových zásob - přeskladňování zboží - telefonický příjem objednávek - reklamace - péče o manažery – administrativní podpora při zahájení spolupráce s novými zákazníky - reporting měsíčních plánů - organizační změny v telefonním oddělení - zodpovědnost za plnění měsíčních plánů v rámci telefonního prodeje

Če*****.s.

Pracovník podpory zákazníků

2010 – 2013 3 roky a 6 měsíců

- poradenský servis a péče o zákazníky - aktivní/pasivní prodej produktů společnosti - plnění měsíčních plánů - vyřizování reklamací - zadávání finančních transakcí do systémů - administrativní podpora

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

SAP, Aktion, Eplas

Kurzy

Manažerské dovednosti I.

2016

Zájmy

- rodina - cestování - airsoft - turistika - cyklistika - četba o seberozvoji - přátelé

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45