![Foto: Vendula P. Foto: Vendula P.](/data/fotografie/1256451-a-ec18f212d501f176f2fa11e64015d9b0.png)
Vendula P. 37 let , životopis 1256451
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Ekonom Fakturant/ka Zobrazit vše (10)
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola energetická a stavební, Obchodní akademie a Střední zdravotnická škola, Chomutov, příspě
Obchodní akademie (Obchodní akademie)
září 2003 – červen 2007SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 6 měsíců
KU*****r.o
Koordinační asistentka
červenec 2024 – dosud 8 měsíců
Management společnosti, administrativní agenda, zástup vedoucích středisek, docházky, příjem a účtování faktur, příprava podkladů pro jednání
Ok*********ově
Projektový manažer / koordinátor projektů
říjen 2017 – dosud 7 let a 5 měsíců
Manažerské činnosti, jednání s klienty, příprava a organizace výstav a veletrhů, seminářů, práce na projektech - plánování aktivit, vytváření harmonogramů, pozvánek, plánů, organizace, tiskové zprávy, články do novin a na sociální sítě, správa webů a sociálních sítí, žádosti a vyúčtování dotací, agenda úřadu, evidence faktur, příprava podkladů na jednání, pošta, fakturace, objednávky, velmi pokročilá komunikace s klienty, time manegement, atd.
Ho*********z.s
Asistent projektového manažera
říjen 2017 – prosinec 2020 3 roky a 3 měsíce
Příprava a organizace výstav a veletrhů, seminářů, práce na projektech - plánování aktivit, vytváření harmonogramů, pozvánek, plánů, organizace, administrativa, žádosti a vyúčtování dotací, agenda úřadu, evidence faktur, příprava podkladů na jednání, pošta, fakturace, objednávky, velmi pokročilá komunikace s klienty, time manegement, atd.
Ge*****ově
Pracovník správy daní
září 2008 – 2017 9 let a 4 měsíce
Pracovník správy daní na oddělení majetkových daní. Zajišťování agendy více druhů daní (daň z nemovitostí, daň z převodu nemovitostí, daň darovací a dědická). Vedení evidence daňových spisů, vystavování písemností, styk s klienty. Od 08/2012 mateřská dovolená.
ST*******.o.
Archivář na Finančním úřadě v Chomutově
srpen 2007 – červenec 2008 1 rok
Absolventské místo - kontrola správnosti údajů a dokladů ve spisech k archivaci, příprava k archivaci a archivace.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Marketing na sociálních sítíchZkušený
Úprava fotekPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Dotační programy, canva, sociální sítě, Google formuláře, Google tabulky
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Správa a editace webových stránek a sociálních sítí, Dotační portály - zpracování žádosti MPO, MPSV, MF, Ústecký kraj, města a obce...
Kurzy
Marketingový a komunikační mix
40 hodinový kurz, který obsahoval školení na firemní kulturu, komunikační mix, marketing na sociálních sítích
říjen 2023
Zvládání stresu
Celodenní kurz na zvládání stresu a syndromu vyhoření
2019