Žaneta R. 37 let , životopis 1355575
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pracovník back office Pracovník call centra Prodejce zájezdů Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Labská SOŠ Pardubice
Hotelnictví (Hotelnictví a turismus)
2003 – 2007SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 7 měsíců
CO*********.s.
Konzultant call centra
říjen 2022 – dosud 2 roky a 2 měsíce
delegát na telefonu pro klienty cestovních kanceláří Exim Tours a Fischer. Komunikace v angličtině s transferovými společnostmi a hotely v zahraničí. Odbavování příchozích hovorů zákazníků společností jako je Tv Nova, KFC, Bageterie Boulevard, SportVision, Edenred, Rohlík, Trinity Bank a dalších. Vyřizování dotazů na informační lince 1188 a vyhledávání informací. Práce na PC s mnoha různými programy, administrativa.
RE*******.O.
Skladová účetní
srpen 2015 – červenec 2016 1 rok
vedení administrativní a personální agendy, zadávání objednávek a dodacích listů do systému vč. kontroly příjmu zboží, spravování archivu a obratových účetních záznamů a pokladních dokladů, pracovní smlouvy a evidence docházky zaměstnanců
CU*****ĚRA
Recepční v hotelu
květen 2014 – červen 2015 1 rok a 2 měsíce
check-in a check-out hostů, práce v hotelovém systému a v rezervačních portálech, příprava a organizace firemních akcí, zajišťování doplňkových služeb, pokladní činnost, administrativa, denní komunikace v anglickém a českém jazyce, spolupráce s ostatními zaměstnanci hotelu, garance hladkého chodu hotelu
CE*********VIA
Travel consultant, administrativa
únor 2010 – březen 2014 4 roky a 2 měsíce
tvorba nabídek zájezdů dle požadavků klienta a prodej zájezdů, prodej a organizace akcí pro děti (ubytování, stravování, program, doprava, sepisování smluv, vyúčtování), řešení reklamací, uzavírání pojistných smluv, marketingové plány, fakturace, správa internetových stránek a sociálních sítí, denní styk s penězi a správa pokladny, písemná a telefonická a ústní komunikace s klienty, evidence dokumentů, služební cesty
HI*****ERS
Vedoucí pokojská - Manchester, UK
říjen 2007 – říjen 2009 2 roky a 1 měsíc
organizace úklidových prací a vedení týmu 6 pokojských, kontrola kvality úklidu podřízených, spolupráce s prádelnou a recepcí, generální úklid, údržba a úklid pokojů včetně přilehlých prostor, komunikace s hosty, zodpovědnost za ubytování a dojem hostů
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta