I. H. , životopis 1078903
Představa o práci
Kde hledám práci
Nový Jičín + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager PPC specialista Pracovník back office Product Specialist Specialista reportingu Správce vozového parku Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola obchodní
Obchodník
září 2003 – květen 2007SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 10 měsíců
Ta*****.s.
Kontroler
březen 2024 – dosud 9 měsíců
.
Ha*****.cz
správa eshopu - DPČ
2016 – dosud 8 let a 11 měsíců
- Vkládání produktů na e-shopy - Vyřizování objednávek a komunikace s klienty - Úprava a aktualizace databáze produktů a cen - Práce se zpětnými odkazy, spolupráce s dodavateli - Testování funkčnosti webu a zajištění bezchybného chodu - Zpracovávání objednávek a skladové hospodářství
Ta*********.s.
Analytik prodeje
červen 2023 – únor 2024 9 měsíců
- Zpracování dat z informačních systémů, jejich analýza a následná prezentace. - Tvorba pravidelných i ad hoc reportů pro kolegy, nadřízené i TOP management. - Správa pohledávek, interního portálu pro obchodní partnery a spolupráce s obchodníky. - Kontroling, práce s fakturami, práce s daty v Excelu a Power BI, komunikace s klienty i kolegy napříč všemi odděleními, dohled nad dodržováním metodických postupů.
Se*********.s.
Account Manager Executive
leden 2014 – duben 2023 9 let a 4 měsíce
- Administrativní podpora obchodníků v týmu, manažerů jednotlivých týmů a regionálních manažerů v rámci celého obchodního oddělení - Zajišťování dodržování metodických postupů a pravidel - Office time management pro manažery i obchodníky - Tvorba reportů a práce s daty - Člen pracovních skupin pro tvorbu metodických postupů a testování obchodních systémů - Zaškolování nových zaměstnanců na různých pozicích a spolupráce s nimi - Školení zaměstnanců v základní i pokročilejší práci s Excelem - Organizace Teambuildingů a jiných týmových aktivit - Koordinace práce mezi svěřenými týmy a ostatními odděleními
Se*********.s.
Specialista Back Office
květen 2010 – leden 2014 3 roky a 9 měsíců
- Zajištění chodu pobočky, spolupráce s techsupportem, facility managementem, HR a jinými odděleními - Administrativní podpora obchodního týmu a dohled nad dodržováním metodických postupů a pravidel - Spolupráce na tvorbě metodických postupů a testování obchodního systému Komunikace s klienty - Zaškolování nových zaměstnanců v práci s interními systémy - Tvorba reportů a práce s daty
An*******.s.
Obchodní zástupce
únor 2008 – květen 2010 2 roky a 4 měsíce
- Aktivní vyhledávání nových klientů - Vedení obchodních jednání vč. vyjednávání obchodních podmínek - Péče o stávající zákazníky - Rozvoj prodeje v daném regionu - Administrativní podpora na pobočce - Spolupráce v rámci obchodního týmu a zaškolování nových zaměstnanců
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
KaratZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Google AdsZačátečník
Google AnalyticsZačátečník
SklikZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Excel na velmi dobré úrovni, Power BI, makra, Goodle Ads, Google Analytics, Sklik, Shoptet.
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Mám ráda, když se věci dělají jednoduše a dotahují se do konce. Práce se nebojím, jsem zodpovědná, mám smysl pro pořádek a dokážu se rychle učit. Jsem zvyklá spolupracovat s kolegy napříč všemi odděleními a vždy se ráda naučím nové věci. Baví mě organizace jakýchkoliv aktivit.
Kurzy
Power BI
Vizualizace, práce s daty a příprava dat, programovací jazyk Dax.
listopad 2023
Power Query pro Excel
2023
Vizualizace a grafy v excelu
2023
Školení první pomoci
2021
Řešení konfliktů
2021
kolení odborné způsobilosti v elektrotechnice - Vyhláška 50/1978 Sb. §4 - Práce pod dozorem (laik)
2020
Time management
2020
Excel pro pokročilé
2020
Rétorika
2019
Prezentační dovednosti – základy a sebeprezentace
2019
Prezentační dovednosti - práce s publikem
2019
Základy Skliku
2019
Základy Google Analytics
2019
Asertivita
2019
Zvládání stresu
2019
Obchodní dovednosti pro akviziční prodej
2010
Navolávání obchodních schůzek
2010
Základní prodejní dovednosti
2009