Foto: Bc. Jaroslav K.
ID 1378865

Bc. Jaroslav K. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Mendelova univerzita v Brně

Ekonomika a management

září 2005 – červen 2009Bakalářské

Střední průmyslová škola Zlín

Management obchodu a služeb

září 2001 – červen 2005SŠ s maturitou

Praxe 14 let a 6 měsíců

Si*********rno

Komoditní nákupčí

říjen 2022 – dosud 2 roky a 3 měsíce

řízení nákupních procesů, analýza trhu, akvizice / vyhodnocení potencionálních a komunikace se stávajícími zahraničními / tuzemskými dodavateli, rozvoj a řízení dodavatelské základny, interní audit u dodavatelů, technická konzultace, zpracování poptávek / cenových nabídek / objednávek resp. kupních smluv, kontrola a příjem dodávek, schvalování faktur, udržování a prohlubování vztahů se strategickými dodavateli vč. vedení, správy a archivace smluvních vztahů (rámcové smlouvy, ceníky), řízení krizových situací a řešení neočekávaných problémů (dodavatel / ostatní interní oddělení), reporting, administrativa

Si*********rno

Nákupčí

srpen 2017 – září 2022 5 let a 2 měsíce

vedení skupiny Kooperace, akvizice / vyhodnocení potencionálních a komunikace se stávajícími zahraničními / tuzemskými dodavateli, interní audit u dodavatelů, technická konzultace, zpracování poptávek / cenových nabídek / objednávek / podkladů pro expedici, kontrola a příjem kooperovaných dílů, reklamace, schvalování faktur, vedení a archivace projektové dokumentace, vedení a správa firemní databáze, reporting, administrativa

Ap*********.s.

Nákupčí

srpen 2016 – červenec 2017 1 rok

akvizice / vyhodnocení potencionálních a komunikace se stávajícími tuzemskými výrobci, technická konzultace, zpracování poptávek / cenových nabídek / objednávek, kontrola a příjem vyrobených dílů, reklamace, schvalování faktur, vedení a archivace výrobní dokumentace, správa firemní databáze, reporting, administrativa

TE*********.s.

Nákupčí

květen 2015 – červenec 2016 1 rok a 3 měsíce

akvizice / vyhodnocení potencionálních a komunikace se stávajícími tuzemskými / zahraničními dodavateli, interní audit u dodavatelů, technická konzultace, zpracování poptávek / cenových nabídek / objednávek resp. kupních smluv / příjemek materiálu, reklamace, schvalování faktur, vedení a archivace projektové dokumentace, správa firemní databáze, reporting, administrativa

Fe*********.o.

Obchodní referent

červenec 2012 – duben 2015 2 roky a 10 měsíců

komunikace se zákazníkem, technická konzultace, zpracování cenových nabídek / objednávek / dopravy materiálu, správa firemní databáze, příprava podkladů pro účetní oddělení, administrativa

Es*********.o.

Obchodní referent

září 2010 – červenec 2012 1 rok a 11 měsíců

komunikace se zákazníkem / zahraničními kolegy, technická konzultace, zpracování cenových nabídek / objednávek, správa firemní databáze, příprava podkladů pro účetní oddělení, administrativa, telemarketing

Ph*******.o.

Pracovník call centra

červenec 2010 – září 2010 3 měsíce

akvizice potencionálních a jednání se stávajícími zákazníky, sjednávání obchodních schůzek, administrativa

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

Microsoft Dynamics NAVPokročilý

SAPPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

CRM (IBM Lotus Notes, BPCS Session Manager), OS Turbo Pascal, IS Kaskáda

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Nákupní jednání a vyjednávání

Základní pravidla dobré komunikace, příprava na vyjednávání, průběh vyjednávání, argumentace nákupčího, vychodiska ze situace blokující jednání

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2022

Zájmy

sport, hudba, četba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45