Bc. Jaroslav K. 39 let , životopis 1378865
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Mendelova univerzita v Brně
Ekonomika a management
září 2005 – červen 2009Bakalářské
Střední průmyslová škola Zlín
Management obchodu a služeb
září 2001 – červen 2005SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 5 měsíců
Si*********rno
Komoditní nákupčí
říjen 2022 – dosud 2 roky a 2 měsíce
řízení nákupních procesů, analýza trhu, akvizice / vyhodnocení potencionálních a komunikace se stávajícími zahraničními / tuzemskými dodavateli, rozvoj a řízení dodavatelské základny, interní audit u dodavatelů, technická konzultace, zpracování poptávek / cenových nabídek / objednávek resp. kupních smluv, kontrola a příjem dodávek, schvalování faktur, udržování a prohlubování vztahů se strategickými dodavateli vč. vedení, správy a archivace smluvních vztahů (rámcové smlouvy, ceníky), řízení krizových situací a řešení neočekávaných problémů (dodavatel / ostatní interní oddělení), reporting, administrativa
Si*********rno
Nákupčí
srpen 2017 – září 2022 5 let a 2 měsíce
vedení skupiny Kooperace, akvizice / vyhodnocení potencionálních a komunikace se stávajícími zahraničními / tuzemskými dodavateli, interní audit u dodavatelů, technická konzultace, zpracování poptávek / cenových nabídek / objednávek / podkladů pro expedici, kontrola a příjem kooperovaných dílů, reklamace, schvalování faktur, vedení a archivace projektové dokumentace, vedení a správa firemní databáze, reporting, administrativa
Ap*********.s.
Nákupčí
srpen 2016 – červenec 2017 1 rok
akvizice / vyhodnocení potencionálních a komunikace se stávajícími tuzemskými výrobci, technická konzultace, zpracování poptávek / cenových nabídek / objednávek, kontrola a příjem vyrobených dílů, reklamace, schvalování faktur, vedení a archivace výrobní dokumentace, správa firemní databáze, reporting, administrativa
TE*********.s.
Nákupčí
květen 2015 – červenec 2016 1 rok a 3 měsíce
akvizice / vyhodnocení potencionálních a komunikace se stávajícími tuzemskými / zahraničními dodavateli, interní audit u dodavatelů, technická konzultace, zpracování poptávek / cenových nabídek / objednávek resp. kupních smluv / příjemek materiálu, reklamace, schvalování faktur, vedení a archivace projektové dokumentace, správa firemní databáze, reporting, administrativa
Fe*********.o.
Obchodní referent
červenec 2012 – duben 2015 2 roky a 10 měsíců
komunikace se zákazníkem, technická konzultace, zpracování cenových nabídek / objednávek / dopravy materiálu, správa firemní databáze, příprava podkladů pro účetní oddělení, administrativa
Es*********.o.
Obchodní referent
září 2010 – červenec 2012 1 rok a 11 měsíců
komunikace se zákazníkem / zahraničními kolegy, technická konzultace, zpracování cenových nabídek / objednávek, správa firemní databáze, příprava podkladů pro účetní oddělení, administrativa, telemarketing
Ph*******.o.
Pracovník call centra
červenec 2010 – září 2010 3 měsíce
akvizice potencionálních a jednání se stávajícími zákazníky, sjednávání obchodních schůzek, administrativa
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
Microsoft Dynamics NAVPokročilý
SAPPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
CRM (IBM Lotus Notes, BPCS Session Manager), OS Turbo Pascal, IS Kaskáda
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Nákupní jednání a vyjednávání
Základní pravidla dobré komunikace, příprava na vyjednávání, průběh vyjednávání, argumentace nákupčího, vychodiska ze situace blokující jednání
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2022