Foto: Markéta B.
ID 1334512

Markéta B. 32 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Ostrava + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Práce na ŽL

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium Olgy Havlové, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace

Všeobecné

září 2008 – červen 2012SŠ s maturitou

Praxe 7 let a 8 měsíců

Fr*****.o.

Key Account Manager

červenec 2022 – dosud 2 roky a 1 měsíc

Mou rolí je starat se o naše obchodní partnery a finanční sítě v oblasti investic. Buduji a udržuji s nimi dlouhodobé vztahy založené na důvěře a spolupráci. Především si cením osobního kontaktu, často tak trávím čas za volantem při cestách na schůzky po celé ČR. Pravidelně pořádám školení, moderuji webináře a Meet Upy pro lepší informovanost partnerů a veřejnosti. Akvizice nových partnerů a vyjednávání výhodných podmínek jsou klíčovými aspekty mé práce, a díky svému závazku a kvalitnímu servisu se neustále rozšiřuje naše klientela, se kterou udržuji pravidelný osobní kontakt.

Fa*****.o.

Provozní manager bistra

červen 2021 – červen 2022 1 rok a 1 měsíc

Mým úkolem bylo zajistit provoz gastro stánku a s tím spojených denních provozních činností: nábor, proškolení a řízení personálu, monitorování nákladů a příjmů, sestavování rozpočtu, sledování ziskovosti a optimalizace nákladů, provádění inventur, kontrola skladových zásob, zajištění vysoké úrovně zákaznického servisu aj. Okamžitě jsem reagovala na řešení stížností zákazníků a krizových situací. Komunikovala jsem a vyjednávala s dodavateli surovin, potřebného vybavení a služeb. Zajišťovala dodržování smluvních podmínek a kontrolovala kvalitu. Zároveň jsem s Food Truckem objížděla gastro festivaly napříč ČR.

CK*******her

Prodejce zájezdů

2015 – 2019 4 roky a 6 měsíců

Při tomto zaměstnání jsem vykonávala svou pozici na pobočce v Ostravě. Pro naše klienty jsem připravovala nabídky na míru a pomáhala jim vybrat dovolenou, dle jejich preferencí. Denní náplň práce spočívala v: komunikaci FtF, administrativní činnosti, vystavování faktur, příjmu hotovosti - zpracování v SAPU, kontrole smluv, kontaktu s hotely, či destinacemi a také práci v Outlooku. Prozákaznický přístup, aktivní oslovování prostřednictvím telefonických hovorů, či e-mailu byl samozřejmostí. Převážně v Covidové době jsem řešila stížnosti, obtížné a nenadálé situace.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

Vedoucí kolektivu mládeže Sbor dobrovolných hasičů Člen obecní kulturní komise

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45