V. D. , životopis 548948
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Dejvice + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistentka Kvalitář Manažer partnerského prodeje Nákupčí Obchodní ředitel/manažer Pracovník podpory zákazníků Project manager organizačně-ekonomický Ředitel / manažer kvality Ředitel / manažer nákupu Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium T.G.M. Hustopeče
Gymnázium (osmileté všeobecné)
1997 – 2005SŠ s maturitou
Praxe 14 let
GI*********eim
Key Account Manager
červenec 2024 – dosud 5 měsíců
Správa klíčových zákazníků: Udržování a rozvoj vztahů s hlavními zákazníky * Analýza potřeb zákazníků a hledání nových obchodních příležitostí * Obchodní strategie * Tvorba a realizace strategií pro klíčové zákazníky * Monitoring výkonu * Sledování prodejních výsledků a pravidelné reporty * Zákaznická podpora * Řešení problémů a poskytování vysoké úrovně podpory * Získávání a využití zpětné vazby od zákazníků * Networking * Budování sítě kontaktů a reprezentace společnosti* Letní stáž*
Em*******.o.
Asistentka jednatele + marketing manager
září 2023 – říjen 2023 2 měsíce
Překlady individuálních jednání s obchodními partnery a dodavateli, překlad schůzek až s 15 účastníky* spolupráce s obchodním a prodejním managementem a také centrálním marketingovým oddělením v Německu* příprava nabídek letecké a námořní přepravy (vč. shromažďování všech potřebných informací, komunikace se zákazníky a veškeré spojené organizace)* zpracovávání nabídek pro pozemní přepravu (LTL/FTL/cargo) *příprava marketingových podkladů pro veletrhy* tvorba letáků a brožur pro prodejce* online marketing a podpora sociálních médií* Rozvázání poměru z důvodu ekonomické krize společnosti*
Re*****.o.
Marketing manažer + asistentka vedení
listopad 2021 – srpen 2023 1 rok a 10 měsíců
Marketing a podpora poboček společnosti PTH Group Holding, která se zabývá prodejem módních značek. V České republice vlastní momentálně značku ESPRIT. Marketing a obchodní strategie* marketingové kampaně* copywriting* tvorba grafického designu* DE překlady* statistiky a reporty* komunikace s externími DE partnery* tvorba procesů a pracovních pokynů - implementace v praxi* back office* technická a IT podpora pro 10 prodejen a kanceláře (120 zaměstnanců)* řešení IT problémů s partnery v Německu a jejich následná implementace na pobočkách* plánování kontrol ohledně bezpečnosti práce (hasicí přístroje atd.)* podpora a organizace všech prodejen s cílem zajistit jejich hladký provoz* Komunikace s obchodními centry* organizace logistiky* Komunikace a návrh procesů s „mateřskou společností“ *Správa uživatelských účtů.
Ex*******bil
Zákaznický servis DACH 2021, EAME Consumer North, Fuels & Lubricants
květen 2021 – srpen 2021 4 měsíce
B2B zákaznický servis pro firmy v branži olejů a průmyslových maziv, včetně benzinových stanic, servisů a auto salonů. Objednávkový management* budování zákaznických vztahů* vytváření statistik a reportů* kontrola skladů a řízení zásob*Logistika* Referenční osoba: Astrid Colantoni, CS Supervisor [kontaktní údaj odstraněn]
Ce*******voj
Cestování a osobní rozvoj
srpen 2020 – duben 2021 9 měsíců
Cestování a osobní rozvoj
Au*********mbH
Comunity manager
2017 – 2020 3 roky a 6 měsíců
Dceřiná společnost od firmy Carmanama, agentura zprostředkovávající AuPair do celého světa s prioritou pro Rakousko a Německo. V tomto odvětví jsme poměrně mladá agentura, která ovšem klade maximální důraz na spokojenost rodin i AuPair. S postupem času jsme zjistili, že naše nejsilnější stránka je osobní přístup a kvalitní a spolehlivý servis. * překlady z němčiny do češtiny * kontrola registrovaných uživatelů, komunikace a podpora pro zákazníky * správa uživatelské databanky * správa webových stránek
Ca*********mbH
B2B Prodej & Obchod
2015 – 2020 5 let a 6 měsíců
Rakouská zprostředkovatelská firma, působící v oblasti nákupu a prodeje osobních a užitkových vozů po celé Evropě. Firma působí na evropském trhu přes 10 let, každoročně zprostředkujeme prodej cca. 3000 vozů. Jelikož se jedná o menší, téměř rodinnou firmu, musí být naše kompetence rozsáhlejšího charakteru, abychom byli schopni se navzájem zastupovat. * zpracování objednávek, jak na straně dodavatele, tak zákazníka * starost o veškerou agendu k objednávkám, vystavení potvrzení objednávky, zálohové faktury, faktury, dodacích listů atd. * organizování transportu * statistiky * vytváření nabídek pro zákazníky * vedení veškeré agendy k účetnictví, zaúčtovávání v našem systému a příprava pro daňového poradce (účetnictví jako takové je řešeno externí firmou) * back office Referenční osoby: Alex Rief, Výkonný ředitel, [kontaktní údaj odstraněn] Iris Gruber, Obchodní oddělení, [kontaktní údaj odstraněn]
M.*****mbH
Sales manager
červenec 2012 – listopad 2015 3 roky a 5 měsíců
Společnost M.A.D. se od roku 1995 zabývá prodejem chemikálií. V roce 2000 byly zahájeny první pokusy s výrobou a prodejem bionafty. Zákazníci: Stavební a chemický průmysl, obchodníci s minerálními oleji, přepravci. * aktivni prodej biodieselu a chemikalií * komunikace s dodavateli, zákazníky a spedičními firmami (CZ, SK, AT, DE, PL) * péče o zákazníky a dodavatele v CZ, SK a PL * zpracovávání objednávek * fakturace a zaúčtovávání * organizace veškeré logistiky od dodavatele až po zákazníka * statistiky (aktualizace skladových zásob, dostupnost zboží, planování objednávek, statistiky pro zákazníky) * zodpovědnost za vedení knihy kvality (platforma pro řízrní firmy, rozvoj podnikání – zpracování a vytváření pracovních instrukcí, pracovních procesů, reklamací. Pravidelné kontroly kvality produktu a dodavatele. Měření spokojenosti zákazníků) * zodpovědnost za ISCC a ISO certifikaci (jak vedení dokumentace, přípravy, tak implementace v provozu firmy) Referenční osoby: Wolfgang Jahl, Výkonný ředitel, [kontaktní údaj odstraněn]
Ro*******.o.
Operátorka zákaznického centra (reklamační oddělení)
leden 2010 – červen 2012 2 roky a 6 měsíců
Servis ručního nářadí. Péče o zákazníky Rakouska a část Německa na reklamačním oddělení * telefonická a písemná komunikace se zákazníky v německém jazyce * objednávky * statistiky * zpracování reklamací, vratek, dobropisů atd. * vytváření pracovních instrukcí * průzkum trhu * překlady
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
němčinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
BüroWare, SevDesk, SAP, CMR, Zendesk, Amazon connect, CANVA, One note, Hiltes, SiSk, CSB
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Základ obchodních dovedností
Branding a digitální marketing
srpen 2023
CANVA
říjen 2020
UX designer pro začátečníky
únor 2020
Komunikace po telefonu
květen 2019
Kurz osobní komunikace a komunikace se zákazníkem
květen 2017
Kundenkontakt-Training
Jak si vytvořit správný vztah k zákazníkovi
duben 2014
Windows 8 + Office 2013
červen 2013
LITE, jazykový kurz angličtiny
říjen 2010
Deutschkurs
Universoität Wien, kurz němčiny
říjen 2007
EDCL Start Certifikate
základy práce s počítačem, world, excel
květen 2007
Zertifikat Deutsch mittelstufe, ÖSD Göthe Institut WBT
listopad 2004