Není foto: V. D.
ID 548948

V. D.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium T.G.M. Hustopeče

Gymnázium (osmileté všeobecné)

1997 – 2005SŠ s maturitou

Praxe 14 let

GI*********eim

Key Account Manager

červenec 2024 – dosud 5 měsíců

Správa klíčových zákazníků: Udržování a rozvoj vztahů s hlavními zákazníky * Analýza potřeb zákazníků a hledání nových obchodních příležitostí * Obchodní strategie * Tvorba a realizace strategií pro klíčové zákazníky * Monitoring výkonu * Sledování prodejních výsledků a pravidelné reporty * Zákaznická podpora * Řešení problémů a poskytování vysoké úrovně podpory * Získávání a využití zpětné vazby od zákazníků * Networking * Budování sítě kontaktů a reprezentace společnosti* Letní stáž*

Em*******.o.

Asistentka jednatele + marketing manager

září 2023 – říjen 2023 2 měsíce

Překlady individuálních jednání s obchodními partnery a dodavateli, překlad schůzek až s 15 účastníky* spolupráce s obchodním a prodejním managementem a také centrálním marketingovým oddělením v Německu* příprava nabídek letecké a námořní přepravy (vč. shromažďování všech potřebných informací, komunikace se zákazníky a veškeré spojené organizace)* zpracovávání nabídek pro pozemní přepravu (LTL/FTL/cargo) *příprava marketingových podkladů pro veletrhy* tvorba letáků a brožur pro prodejce* online marketing a podpora sociálních médií* Rozvázání poměru z důvodu ekonomické krize společnosti*

Re*****.o.

Marketing manažer + asistentka vedení

listopad 2021 – srpen 2023 1 rok a 10 měsíců

Marketing a podpora poboček společnosti PTH Group Holding, která se zabývá prodejem módních značek. V České republice vlastní momentálně značku ESPRIT. Marketing a obchodní strategie* marketingové kampaně* copywriting* tvorba grafického designu* DE překlady* statistiky a reporty* komunikace s externími DE partnery* tvorba procesů a pracovních pokynů - implementace v praxi* back office* technická a IT podpora pro 10 prodejen a kanceláře (120 zaměstnanců)* řešení IT problémů s partnery v Německu a jejich následná implementace na pobočkách* plánování kontrol ohledně bezpečnosti práce (hasicí přístroje atd.)* podpora a organizace všech prodejen s cílem zajistit jejich hladký provoz* Komunikace s obchodními centry* organizace logistiky* Komunikace a návrh procesů s „mateřskou společností“ *Správa uživatelských účtů.

Ex*******bil

Zákaznický servis DACH 2021, EAME Consumer North, Fuels & Lubricants

květen 2021 – srpen 2021 4 měsíce

B2B zákaznický servis pro firmy v branži olejů a průmyslových maziv, včetně benzinových stanic, servisů a auto salonů. Objednávkový management* budování zákaznických vztahů* vytváření statistik a reportů* kontrola skladů a řízení zásob*Logistika* Referenční osoba: Astrid Colantoni, CS Supervisor [kontaktní údaj odstraněn]

Ce*******voj

Cestování a osobní rozvoj

srpen 2020 – duben 2021 9 měsíců

Cestování a osobní rozvoj

Au*********mbH

Comunity manager

2017 – 2020 3 roky a 6 měsíců

Dceřiná společnost od firmy Carmanama, agentura zprostředkovávající AuPair do celého světa s prioritou pro Rakousko a Německo. V tomto odvětví jsme poměrně mladá agentura, která ovšem klade maximální důraz na spokojenost rodin i AuPair. S postupem času jsme zjistili, že naše nejsilnější stránka je osobní přístup a kvalitní a spolehlivý servis. * překlady z němčiny do češtiny * kontrola registrovaných uživatelů, komunikace a podpora pro zákazníky * správa uživatelské databanky * správa webových stránek

Ca*********mbH

B2B Prodej & Obchod

2015 – 2020 5 let a 6 měsíců

Rakouská zprostředkovatelská firma, působící v oblasti nákupu a prodeje osobních a užitkových vozů po celé Evropě. Firma působí na evropském trhu přes 10 let, každoročně zprostředkujeme prodej cca. 3000 vozů. Jelikož se jedná o menší, téměř rodinnou firmu, musí být naše kompetence rozsáhlejšího charakteru, abychom byli schopni se navzájem zastupovat. * zpracování objednávek, jak na straně dodavatele, tak zákazníka * starost o veškerou agendu k objednávkám, vystavení potvrzení objednávky, zálohové faktury, faktury, dodacích listů atd. * organizování transportu * statistiky * vytváření nabídek pro zákazníky * vedení veškeré agendy k účetnictví, zaúčtovávání v našem systému a příprava pro daňového poradce (účetnictví jako takové je řešeno externí firmou) * back office Referenční osoby: Alex Rief, Výkonný ředitel, [kontaktní údaj odstraněn] Iris Gruber, Obchodní oddělení, [kontaktní údaj odstraněn]

M.*****mbH

Sales manager

červenec 2012 – listopad 2015 3 roky a 5 měsíců

Společnost M.A.D. se od roku 1995 zabývá prodejem chemikálií. V roce 2000 byly zahájeny první pokusy s výrobou a prodejem bionafty. Zákazníci: Stavební a chemický průmysl, obchodníci s minerálními oleji, přepravci. * aktivni prodej biodieselu a chemikalií * komunikace s dodavateli, zákazníky a spedičními firmami (CZ, SK, AT, DE, PL) * péče o zákazníky a dodavatele v CZ, SK a PL * zpracovávání objednávek * fakturace a zaúčtovávání * organizace veškeré logistiky od dodavatele až po zákazníka * statistiky (aktualizace skladových zásob, dostupnost zboží, planování objednávek, statistiky pro zákazníky) * zodpovědnost za vedení knihy kvality (platforma pro řízrní firmy, rozvoj podnikání – zpracování a vytváření pracovních instrukcí, pracovních procesů, reklamací. Pravidelné kontroly kvality produktu a dodavatele. Měření spokojenosti zákazníků) * zodpovědnost za ISCC a ISO certifikaci (jak vedení dokumentace, přípravy, tak implementace v provozu firmy) Referenční osoby: Wolfgang Jahl, Výkonný ředitel, [kontaktní údaj odstraněn]

Ro*******.o.

Operátorka zákaznického centra (reklamační oddělení)

leden 2010 – červen 2012 2 roky a 6 měsíců

Servis ručního nářadí. Péče o zákazníky Rakouska a část Německa na reklamačním oddělení * telefonická a písemná komunikace se zákazníky v německém jazyce * objednávky * statistiky * zpracování reklamací, vratek, dobropisů atd. * vytváření pracovních instrukcí * průzkum trhu * překlady

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

němčinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

BüroWare, SevDesk, SAP, CMR, Zendesk, Amazon connect, CANVA, One note, Hiltes, SiSk, CSB

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Základ obchodních dovedností

Branding a digitální marketing

srpen 2023

CANVA

říjen 2020

UX designer pro začátečníky

únor 2020

Komunikace po telefonu

květen 2019

Kurz osobní komunikace a komunikace se zákazníkem

květen 2017

Kundenkontakt-Training

Jak si vytvořit správný vztah k zákazníkovi

duben 2014

Windows 8 + Office 2013

červen 2013

LITE, jazykový kurz angličtiny

říjen 2010

Deutschkurs

Universoität Wien, kurz němčiny

říjen 2007

EDCL Start Certifikate

základy práce s počítačem, world, excel

květen 2007

Zertifikat Deutsch mittelstufe, ÖSD Göthe Institut WBT

listopad 2004

Zájmy

potápění, cestování, poznávání nových kultur a zvyků, literatura, focení, malování, divadlo, opera

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45