David N. 31 let , životopis 1367216
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Plzeň + 25 km ochota dojíždět Mapa Praha-Ďáblice + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Business analytik IT analytik IT konzultant Product owner Project administrator Project manager technicky zaměřený Specialista ERP Správce aplikačního SW Tester Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola strojní a elektrotechnická, České Budějovice, Dukelská 13
Strojírenství (Strojní inženýrství)
2009 – 2013SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 11 měsíců
G *****E Ň
K O O R D I N ÁT O R P R O J E K T Ů / P R O J E K T O V Ý M A N A G E R
leden 2022 – dosud 2 roky a 11 měsíců
- Koordinace vývoje a implementace modulů pro správu a zobrazení geoinformačních dat v rámci informačního systému IS DTM (systém určený k efektivnímu shromažďování, zpracovávání a vizualizaci prostorových dat, který podporuje rozhodovací procesy v oblasti správy a plánování). - Spolupráce s týmem na návrhu architektury systému, výběru technologií a integraci s externími systémy, což zahrnuje zajištění kompatibility a efektivity komunikace mezi systémy. - Řízení aktivit souvisejících s testováním, zahrnující odhalování a odstranění chyb, stejně jako optimalizaci výkonu systému pro zajištění spolehlivosti a uživatelské přívětivosti. - Pravidelné reportování stavu projektu klíčovým stakeholderům, včetně přípravy prezentací a podkladů pro vedení společnosti, které zahrnují klíčové ukazatele a návrhy na další postup. - Koordinace činností mezi týmem vývojářů, GIS specialisty a externími dodavateli pro zajištění hladkého průběhu projektu a efektivní výměny informací. - Asistence při koordinaci jednotlivých fází vývoje IS DTM, od analýzy požadavků po nasazení do provozu, včetně zajištění dodržení časového plánu a kvality výstupů. - Podíl na přípravě dokumentace, technických specifikací a testovacích scénářů pro zajištění kvality a funkčnosti systému před jeho uvedením do provozu. - Pomoc při řízení migrace dat do nového systému a školení uživatelů, což zahrnuje příp
Š *********E Ň
E R P A N A LY T I K / S P E C I A L I S TA I T
leden 2019 – leden 2022 3 roky a 1 měsíc
- Zavádění digitálního systému pro správu dokumentů (DMS Easyarchiv), včetně vytváření a udržování uživatelské a provozní dokumentace, což zahrnuje detailní návody a pokyny pro uživatele i technický personál. - Nasazení podnikového informačního systému pro řízení výroby a financí (LN Infor), jehož implementace byla přerušena kvůli změně firemních priorit. - Údržba a podpora firemních aplikací, se zaměřením na práci s databázemi (RDBMS SQL Server), včetně zlepšování rychlosti zpracování dat a optimalizace úloh, aby byly výpočetně efektivní. - Nastavení a sledování serverů, které zajišťují nepřetržitý provoz IT infrastruktury, což zahrnuje monitorování výkonu a řešení případných problémů. - Instalace a konfigurace aplikací pro servery i pracovní stanice (serverové aplikace, desktopové aplikace), spolupráce s externími dodavateli při implementaci nových softwarových řešení. - Poskytování technické podpory uživatelům, včetně školení a asistence při práci s nově zavedenými systémy.
S *******N A
P O D P O R A S P R ÁV Y I S / P L Á N O VA Č V Ý R O B Y, M AT E R I Á L O V ÝC H Z D R O J Ů , L O G I S T I
leden 2016 – prosinec 2018 3 roky
- Poskytování podpory při správě a údržbě informačního systému Helios Orange na více než uživatelské úrovni, včetně řešení technických problémů a asistence uživatelům. - Tvorba a optimalizace kapacitních, výrobních a materiálových plánů (v rámci ERP Helios Orange), zajišťující plynulý chod výroby a dodávky materiálů. - Koordinace implementace pokročilého plánovacího systému (APS JDA Factory Planner) ve spolupráci s dodavatelskou firmou, včetně zajištění bezproblémové integrace a provozu systému. Jako key user pro plánování, logistiku a řízení výroby jsem se podílel na přechodu na vyšší verzi Helios Orange (Helios iNuvio), což zahrnovalo testování funkcionalit souvisejících s plánováním a logistikou, koordinaci školení pro ostatní uživatele, optimalizaci výrobních procesů v systému a zajištění hladkého nasazení nové verze bez přerušení provozu. - Reporting vedení společnosti o vývoji klíčových ukazatelů, identifikace oblastí pro zlepšení a navrhování konkrétních řešení pro zefektivnění provozu.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
Linux / BSD / UnixZačátečník
MacOSNováček
MS Windows XP / Vista / 7Expert
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopPokročilý
Solid EdgePokročilý
SolidworksPokročilý
Programovací jazyky
SQLPokročilý
Databázové systémy
MS SQLPokročilý
PostgreSQLPokročilý
OracleZačátečník
ERP a účetní software
HeliosZkušený
Money S5Zkušený
Oracle ERPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)