Tereza K. 40 let , životopis 1067869
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Personalista Referent Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Václava Beneše Třebízského, Slaný, Smetanovo nám. 1310
Všeobecné Gymnázium
září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou
Praxe 5 let a 7 měsíců
Or*****.o.
Junior - logistic - koordinátor
říjen 2007 – prosinec 2010 3 roky a 3 měsíce
Koordinování zákázek, koordinace pracovníků na linkách, komunikace se zákazníky, vyřizování objednávek a reklamací, práce na Pc, kontrola expirace, příprava zboží na import, vyřizování reprintů, zajištění dopravy zboží.
Ch*********.s.
Obsluha sázkové kanceláře
březen 2005 – červen 2007 2 roky a 4 měsíce
příjem sázkových tiketů, příjem kursů a výsledků sázkových příležitostích od zodpovědné osoby z kursového centra Chance,a.s.telefonicky nebo faxem,které se zadají do počítače a poté zapíší na kursové tabule, zápisy do pokladní knihy, účetnictví, dodržování pokynů směrnicemi a příkazy vedení společnosti, práce na PC, administrativa, práce s penězi.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Linux / BSD / Unix
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Personalista/personalistka (62-007-N)
Orientace v pracovně právní příslušné legislativě. Využívání prostředků výpočetní techniky. Tvorba a spravování dokumentů v administrativě personální činnosti. Vedení agendy povinných lékařských prohlídek, BOZP a PO ve firmě. Organizování vzdělávání zaměstnanců. Zajišťování náborových činností. Tvorba a používání systémů hodnocení a odměňování zaměstnanců. Organizování kolektivního vyjednávání.
červen 2024