Není foto: B. F.
ID 481874

B. F.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vyučení bez maturity

Střední škola řemesel a služeb, Děčín IV, Ruská 147, příspěvková organizace

Fotograf

2006 – 2009Vyučení

Praxe 15 let a 2 měsíce

DH*******r.o

Junior financial accounting

květen 2023 – červen 2025 2 roky a 2 měsíce

Zpracování dodavatelských faktur a jejich zadávání do systému s důrazem na přesnost. Příprava podkladů pro audit a spolupráce s auditory pro hladký průběh auditu. Úzká spolupráce s finančním oddělením, ostatními interními odděleními a externími dodavateli. Výpomoc při měsíční a roční účetní závěrce, včetně kontroly sald a přípravy finančních výkazů. Příprava podkladů pro daňová přiznání. Zkušenost s účetním softwarem SAP, S4P/HANA, Invoicetrack, Bizagi, Jira a dalšími aplikacemi pro efektivní zpracování finančních údajů. Zpracování pošty a třídění společného e-mailu pro rychlé a efektivní řešení finančních záležitostí. Sledování plateb a faktur, tvorba reportů a clearování bankovních transakcí. Poskytování podpory senior finančnímu účetnímu a přispívání k efektivnímu fungování finančního oddělení. Správa master dat – zakládání nových dodavatelů a aktualizace údajů v systému. Nastavení nových procesů během i mimo implementaci nových systémů, testování a příprava implementace. Příprava podpůrné dokumentace.

DH*****.o.

Fakturant/ka

leden 2020 – duben 2023 3 roky a 4 měsíce

Fakturace denní i periodická, tvorba dobropisů a vrubopisů včetně následných oprav. Příprava přijatých faktur pro účetní oddělení. Zpracování příchozí a odchozí pošty. Komunikace s obchodními zástupci a správa nastavení zákaznických účtů. Kontrola zadávání objednávek do systému. Řešení dílčích a nových úkolů dle interních potřeb společnosti. Implementace nového systému a inovace pracovních postupů.

No*****.s.

Fakturant/ka, administrativa

říjen 2018 – listopad 2019 1 rok a 2 měsíce

Příjem a výdej zboží, zpracování objednávek. Zpracování přijatých a vydaných faktur a dobropisů. Objednávání zboží u dodavatelů a řešení případných urgencí. Zadávání a rušení skladových karet, oprava ceníků. Sledování a urgence nezaplacených pohledávek. Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky a obchodními zástupci. Zpracování objednávek od obchodních zástupců, nemocnic a firem (telefonicky, e-mailem, faxem). Řešení dílčích a nových úkolů dle aktuálních potřeb firmy. Zastupitelnost kolegů v případě potřeby.

On*********ier

specialista prodeje, MTM

2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců

2016 - 2017 - online prodej oblečení 2018-2018 - Le Premier

Pr*****ení

Prodavač

2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců

online prodej oblečení

Ir*****nFX

Makléř, dohodce

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

Online obchodování Forexu

Re*********Bar

obsluha

2010 – 2016 6 let a 6 měsíců

Práce v gastronimii.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

SAPZkušený

Další programy a počítačové znalosti

Bizagi, Invoicetrack, Coupa

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Rekvalifikační kurz - masér

červen 2024

Zájmy

bicí, hokej, snowboarding, běh, plavání, knihy, seberealizace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45