![Není foto: P. H. Není foto: P. H.](/frontend/zivotopisy/images/icons/prehledZivotopisu-neniFoto.png)
P. H. , životopis 1321274
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední soukromá výtvarná škola
Modelářství a návrhářství oděvů
září 2000 – květen 2004SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 1 měsíc
ME*******.o.
Junior brand manager
září 2011 – červen 2024 12 let a 10 měsíců
Podpora při tvorbě a implementaci dlouhodobé strategie značky. Plánování a realizace marketingových kampaní napříč různými kanály zaměřených na posílení značky. Spolupráce s kreativními týmy na vývoji reklamních materiálů. Příprava obsahu na sociálních sítích a spolupráce s influencery. Sestavování a sledování rozpočtu marketingových aktivit. Plánování a realizace eventů. Zajišťování podpory obchodního oddělení. Podílení se na vývoji nových produktů a jejich uvedení na trh.
ME*******.o.
Asistentka Country Managera / Office manager
leden 2010 – srpen 2011 1 rok a 8 měsíců
Administrativní podpora Country Managera a ostatních zaměstnanců. Organizace firemních akcí a schůzek. Řešení ad-hoc úkolů a požadavků dle potřeby. Zajištění hladkého chodu kanceláře. Nábor a výběrová řízení. Rozvoj a školení zaměstnanců. Administrativa a reporting.
KP*******.o.
Hlavní recepční
březen 2009 – prosinec 2009 10 měsíců
Náplň práce zahrnovala širší spektrum odpovědnosti než standartní recepční. Dohled na ostatní recepční a zajištění efektivního chodu recepce. Zlepšování procesů a reporting vedení. Spolupráce během výběrových řízení na pozici recepčních.
KP*******.o.
Recepční v administrativě
březen 2007 – únor 2009 2 roky
Uvítání návštěvníků, poskytnutí základních informací a jejich nasměrování. Vyřizování telefonátů a správa poštovních zásilek. Spolupráce s dalšími odděleními jako HR, IT, Finance. Rychlé a efektivní řešení problémů nebo stížností.
Au*******air
Au pair
říjen 2004 – červen 2006 1 rok a 9 měsíců
Po střední škole jsem odcestovala do Velké Británie kde jsem necelé 2 roky působila jako Au pair. Moji hlavní náplní práce bylo starat se o 2 děti. Kromě práce se dětmi jsem pomáhala s drobnými domácími pracemi, administrativou kolem chodu domácnosti včetně různých pochůzek. Pobyt v Anglii jsem však primárně využila ke zlepšení své jazykové dovednosti. Během svého pobytu jsem složila zkoušku na University of Cambridge level PET.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Rekvalifikační kurz personalistiky
Kurz obsahoval následující témata: Pracovněprávní vztahy - Vznik pracovního poměru, překážky v práci, skončení pracovního poměru, hromadné propouštění, doručování písemností. Osobní spis - postup získávání, pohovor, výběr zaměstnanců, přijímání a ukončování prac. poměru, dohody. Řízení lidských zdrojů - Vývoj personální práce, personální útvar, firemní kultura. Písemné dokumenty a informační systémy - Tvorba vnitřních předpisů, personální práce v informačních systémech. Personální plánování a nábor zaměstnanců - Získávání a výběr zaměstnanců, adaptační proces. Vytváření popisu pracovního místa. BOZP - Lékařské prohlídky, pracovní doba a pracovní prostředí v souvislosti s BOZP, požární ochrana. Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců - Plánování vzdělávání, metody vzdělávání, hodnocení vzdělávání. Řízení výkonnosti, motivace a hodnocení - Techniky hodnocení zaměstnanců, chyby při hodnocení zaměstnanců, motivace. Kompetence a kompetenční modely - Tvorba kompetenčních modelů, chyby při zavádění kompetenčních modelů. Odměňování zaměstnanců - Mzdy, plat, zaměstnanecké benefity. Lidé generace X, Y, Z a Alfa - Charakteristiky jednotlivých generací. Využití sociálních sítí v řízení lidských zdrojů - Využití sociálních sítí při náboru, výhody a nevýhody využití. Odborové organizace - Kolektivní smlouva a kolektivní vyjednávání, rada zaměstnanců. Obchodní korporace v souvislosti s personální prací - Druhy obchodních korporací a statutární orgány v napojení na personální práci. Nepodnikatelská sféra - Personální práce ve školství a v územní veřejné správě. Vysílání zaměstnanců do zemí EU a zaměstnávání cizinců
leden 2025