Není foto: P. H.
ID 1321274

P. H.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední soukromá výtvarná škola

Modelářství a návrhářství oděvů

září 2000 – květen 2004SŠ s maturitou

Praxe 19 let a 1 měsíc

ME*******.o.

Junior brand manager

září 2011 – červen 2024 12 let a 10 měsíců

Podpora při tvorbě a implementaci dlouhodobé strategie značky. Plánování a realizace marketingových kampaní napříč různými kanály zaměřených na posílení značky. Spolupráce s kreativními týmy na vývoji reklamních materiálů. Příprava obsahu na sociálních sítích a spolupráce s influencery. Sestavování a sledování rozpočtu marketingových aktivit. Plánování a realizace eventů. Zajišťování podpory obchodního oddělení. Podílení se na vývoji nových produktů a jejich uvedení na trh.

ME*******.o.

Asistentka Country Managera / Office manager

leden 2010 – srpen 2011 1 rok a 8 měsíců

Administrativní podpora Country Managera a ostatních zaměstnanců. Organizace firemních akcí a schůzek. Řešení ad-hoc úkolů a požadavků dle potřeby. Zajištění hladkého chodu kanceláře. Nábor a výběrová řízení. Rozvoj a školení zaměstnanců. Administrativa a reporting.

KP*******.o.

Hlavní recepční

březen 2009 – prosinec 2009 10 měsíců

Náplň práce zahrnovala širší spektrum odpovědnosti než standartní recepční. Dohled na ostatní recepční a zajištění efektivního chodu recepce. Zlepšování procesů a reporting vedení. Spolupráce během výběrových řízení na pozici recepčních.

KP*******.o.

Recepční v administrativě

březen 2007 – únor 2009 2 roky

Uvítání návštěvníků, poskytnutí základních informací a jejich nasměrování. Vyřizování telefonátů a správa poštovních zásilek. Spolupráce s dalšími odděleními jako HR, IT, Finance. Rychlé a efektivní řešení problémů nebo stížností.

Au*******air

Au pair

říjen 2004 – červen 2006 1 rok a 9 měsíců

Po střední škole jsem odcestovala do Velké Británie kde jsem necelé 2 roky působila jako Au pair. Moji hlavní náplní práce bylo starat se o 2 děti. Kromě práce se dětmi jsem pomáhala s drobnými domácími pracemi, administrativou kolem chodu domácnosti včetně různých pochůzek. Pobyt v Anglii jsem však primárně využila ke zlepšení své jazykové dovednosti. Během svého pobytu jsem složila zkoušku na University of Cambridge level PET.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Rekvalifikační kurz personalistiky

Kurz obsahoval následující témata: Pracovněprávní vztahy - Vznik pracovního poměru, překážky v práci, skončení pracovního poměru, hromadné propouštění, doručování písemností. Osobní spis - postup získávání, pohovor, výběr zaměstnanců, přijímání a ukončování prac. poměru, dohody. Řízení lidských zdrojů - Vývoj personální práce, personální útvar, firemní kultura. Písemné dokumenty a informační systémy - Tvorba vnitřních předpisů, personální práce v informačních systémech. Personální plánování a nábor zaměstnanců - Získávání a výběr zaměstnanců, adaptační proces. Vytváření popisu pracovního místa. BOZP - Lékařské prohlídky, pracovní doba a pracovní prostředí v souvislosti s BOZP, požární ochrana. Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců - Plánování vzdělávání, metody vzdělávání, hodnocení vzdělávání. Řízení výkonnosti, motivace a hodnocení - Techniky hodnocení zaměstnanců, chyby při hodnocení zaměstnanců, motivace. Kompetence a kompetenční modely - Tvorba kompetenčních modelů, chyby při zavádění kompetenčních modelů. Odměňování zaměstnanců - Mzdy, plat, zaměstnanecké benefity. Lidé generace X, Y, Z a Alfa - Charakteristiky jednotlivých generací. Využití sociálních sítí v řízení lidských zdrojů - Využití sociálních sítí při náboru, výhody a nevýhody využití. Odborové organizace - Kolektivní smlouva a kolektivní vyjednávání, rada zaměstnanců. Obchodní korporace v souvislosti s personální prací - Druhy obchodních korporací a statutární orgány v napojení na personální práci. Nepodnikatelská sféra - Personální práce ve školství a v územní veřejné správě. Vysílání zaměstnanců do zemí EU a zaměstnávání cizinců

leden 2025

Zájmy

Ve volném čase rekreačně sportuji. Ráda čtu převážně detektivní knihy. Navštěvuji divadlo a koncerty.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45