Renata K. 49 let , životopis 1374650
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Slavkov u Brna + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka HR konzultant HR specialista Kouč Marketingová komunikace Náborář Referent Specialista HR marketingu Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Emila Holuba
Ekonomika - Podnikání
2004 – 2006SŠ s maturitou
Střední škola Textilní
Textilní technologie - oděvnictví
1989 – 1992Vyučení
Praxe 20 let a 6 měsíců
Ru*******.o.
Jednatelka - Provozní
leden 2020 – září 2024 4 roky a 9 měsíců
Efektivní řízení celkového provozu pohostinství. Komplexní řízení lidských zdrojů včetně náboru, zaškolování, motivace a hodnocení zaměstnanců. Organizace a realizace různých typů akcí (večerní zábavy,firemní večírky, oslavy,) včetně zajištění všech potřebných služeb. Zajištění kompletní administrativní a účetní agendy včetně vedení pokladny.
Ko*********.s.
Asistentka oblastního ředitele
srpen 2015 – prosinec 2018 3 roky a 5 měsíců
Tvorba reportů, statistik, prezentací. Příprava podkladů pro jednání a porady a zpracovávání zápisů z nich. Vykonávání administrativních činností a systematická archivace dokumentů. Úzká spolupráce s personálním oddělením, vedením společnosti, obchodními zástupci a manažery jednotlivých poboček. Aktivní účast na všech fázích náborového procesu, včetně tvorby inzerátů, životopisů, účast u pohovorů a přípravy vstupních dokumentů. Plánování a organizace firemních akcí.
Fi*****.o.
Asistentka Reality United Real & Partners
únor 2006 – květen 2013 7 let a 4 měsíce
Správa kancelářské administrativy a zajištění plynulé komunikace mezi makléři, externími partnery a klienty. Odborné zaškolování nových realitních makléřů pro zvýšení výkonnosti týmu. Zpracování smluv, správa zápisů v katastru nemovitos a fakturační činnost. Správa realitních serverů a zprostředkování koupí, prodejů nebo pronájmů nemovitostí pro spokojenost klientů.
Eu*********.o.
Recepční
březen 1998 – únor 2003 5 let
• Zpracování, přesměrování a roztřídění příchozích telefonických hovorů. • Správné řízení poštovního a emailového workflow. • Profesionální přijímání a ohlašování návštěvníků společnosti . • Poskytování administrativní podpory.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Koučink - NLP techniky - Akademie osobnostního rozvoje AKOR
Koučinkové techniky k podpoře osobního a profesního rozvoje klientů. Komunikační dovednosti: Ovládám aktivní naslouchání, efektivní kladení otázek a poskytování konstruktivní zpětné vazby.
2024
Digitální marketing: Studuji
Kurz digitálního marketingu, zaměřený na SEO, PPC reklamu a správu sociálních sítí. Získané znalosti využívám při tvorbě a implementaci efektivních online marketingových kampaní.
2024
Personalistika - Orange Academy
Základy a principy personalistiky Procesy náboru a výběru zaměstnanců Hodnocení pracovního výkonu Pracovněprávní minimum a legislativa Personální administrativa (pracovní smlouvy, evidence zaměstnanců) Rozvoj zaměstnanců a řízení lidských zdrojů Praktické dovednosti v oblasti řízení lidí a týmů
2024
Profesionální lektor – Lektor dalšího vzdělávání - Centrum vzdělávání: Studuji
Rozvoj dovedností v oblasti andragogiky, didaktiky a vytváření efektivních vzdělávacích programů. Získání praktických zkušeností s vedením výuky a poskytováním zpětné vazby účastníkům.
2024
Výživový poradce - NutriaAcademy, s.r.o.
Poradce pro výživu - osvědčení o rekvalifikaci
2013
Manažerská akademie I. - Vzdělávací agentu TUTOR
Komplexní vzdělávací program zaměřený na rozvoj manažerských dovedností v oblasti vedení lidí, komunikace, motivace a efektivního řízení času.
2011