Foto: Michal S.
ID 1363507

Michal S. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 10 km ochota dojíždět Mapa

Vzdělání Bakalářské

B.I.B.S., a. s. Brno

Ekonomika a management

září 2010 – červen 2014Bakalářské

obchodní učiliště Brno Chrlice

Střední odborná škola a Střední odborné učiliště obchodní Brno Chrlice

září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 6 měsíců

Sa*******ebe

Jednatel

červen 2015 – dosud 9 let a 7 měsíců

Organizace a řešení technických problémů v salonu, včetně údržby, oprav a pravidelných revizí zařízení a infrastruktury (elektroinstalace, voda, topení). Zajištění kontaktu s dodavateli služeb a techniky pro včasné opravy a údržbu. Řízení a správa pronájmu pracovních míst pro jednotlivé podnikatele (na ŽL), včetně sjednávání smluv a zajištění souladu s legislativou. Koordinace každodenního provozu salonu, zajištění údržby prostor a efektivního fungování zařízení. Zodpovědnost za správu financí, včetně rozpočtování, fakturace a vymáhání plateb. Komunikace s nájemníky a řešení jejich potřeb či případných problémů. Dohled nad dodržováním hygienických a bezpečnostních předpisů v souladu s platnými normami. Rozvoj a implementace strategií pro zvýšení obsazenosti a spokojenosti klientů.

Ma*********rna

Řidič

2015 – dosud 10 let

Zajištění bezpečné a efektivní přepravy úředníků a pracovníků magistrátu na oficiální jednání, schůzky a služební cesty. Přeprava dokumentů, pošty a jiných materiálů mezi jednotlivými úřady, organizacemi a institucemi. Pravidelná kontrola, údržba a péče o svěřené vozidlo, včetně zajištění jeho technického stavu a čistoty. Vedení záznamů o provozu vozidla, spotřebě pohonných hmot a pravidelných kontrolách. Plánování tras s ohledem na efektivitu a časovou náročnost. Spolupráce s dalšími odděleními magistrátu, zajišťování logistických úkolů dle požadavků.

Pa*******.o.

Vedoucí servisního týmu/Servisní technik/obchodní zástupce

červenec 2004 – červen 2018 14 let

Koordinace malého týmu servisních techniků. Diagnostika a opravy technických závad na nápojových a prodejních automatech v terénu i na dílně. Pravidelné provádění revizí a údržby automatů, včetně kontroly elektroinstalace a funkčnosti jednotlivých komponentů. Instalace a nastavení nových automatů na různých stanovištích, zajištění jejich správného provozu. Výměna a opravy poškozených dílů a komponentů, včetně platebních systémů a zásobníků. Vedení záznamů o provedených opravách, údržbě a revizích dle interních postupů a platných norem. Komunikace se zákazníky a uživateli automatů, poskytování technické podpory a poradenství. Zajištění souladu zařízení s platnými předpisy a normami (bezpečnostní, hygienické). Aktivní vyhledávání nových lokalit pro umístění prodejních automatů, zejména v komerčních a veřejných prostorách (kanceláře, školy, obchodní centra apod.). Navazování a udržování obchodních vztahů s majiteli a správci nemovitostí, zajišťování výhodných podmínek pro instalaci automatů. Prezentace produktů a služeb klientům, poskytování informací o výhodách a provozu prodejních automatů. Příprava a vyjednávání smluvních podmínek pro umístění automatů, včetně řešení logistických a technických požadavků. Monitorování trhu a identifikace nových obchodních příležitostí pro rozšíření sítě automatů. Spolupráce s technickým týmem pro zajištění instalace a správného provozu automatů na nových místech. Pravidelné sledování výkonu umístěných automatů, řešení případných problémů a optimalizace jejich umístění dle poptávky.

Remax

Realitní makléř

2007 – 2008 1 rok a 6 měsíců

Zprostředkování prodeje, nákupu a pronájmu nemovitostí (byty, domy, pozemky, komerční prostory). Vyhledávání nemovitostí podle požadavků klienta, včetně analýzy trhu a doporučení vhodných lokalit. Zajišťování prezentace nemovitostí – organizace prohlídek, příprava profesionálních fotografií, videí a inzerátů. Vyjednávání podmínek transakcí s klienty a příprava smluvní dokumentace (kupní smlouvy, nájemní smlouvy, rezervační smlouvy). Komunikace s právníky, úředníky, finančními institucemi a katastrálními úřady k zajištění bezproblémového průběhu transakce. Oceňování nemovitostí a poradenství ohledně tržní hodnoty, investičních příležitostí a financování. Vedení klientů během celého procesu – od prvního kontaktu až po uzavření smlouvy a předání nemovitosti. Udržování aktuálních znalostí o trhu s nemovitostmi, právních předpisech a změnách na trhu. Péče o stávající klienty a budování dlouhodobých vztahů, vyhledávání nových obchodních příležitostí.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

PhotoDraw

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Realitní makléř/obchodník s nemovitostmi

Právní základy realitní činnosti Základní právní rámec prodeje a nájmu nemovitostí. Katastr nemovitostí a práva k nemovitostem (vlastnické, zástavní právo, věcná břemena). Smluvní dokumentace (kupní, nájemní, rezervační smlouvy). Daňové a finanční aspekty transakcí (daň z nemovitostí, daň z převodu, hypotéky). Oceňování nemovitostí Metody oceňování a posuzování tržní hodnoty nemovitostí. Faktory ovlivňující hodnotu nemovitosti (lokalita, technický stav, velikost). Marketing a prodej nemovitostí Strategie pro efektivní prezentaci nemovitostí (inzerce, profesionální fotografie, videa). Vedení prohlídek nemovitostí a jednání se zájemci. Techniky vyjednávání a uzavírání obchodů. Práce s klienty – budování vztahů a poskytování poradenství. Správa nemovitostí Základy správy nemovitostí a péče o pronajaté objekty. Řešení běžných problémů nájemců, technická údržba a revize. Právní aspekty správy nájemních vztahů. Etika a profesní pravidla Etický kodex realitního makléře. Řešení konfliktů a ochrana zájmů klientů. Zajištění transparentnosti a profesionality v realitní činnosti. Finanční aspekty Základy financování nemovitostí (hypotéky, úvěry). Investiční příležitosti v realitách. Rozpočtování a správa nákladů spojených s nemovitostmi. Praktická část Modelové situace prodeje a pronájmu nemovitostí. Vypracování cenových nabídek a smluv. Práce s klienty a vedení obchodních jednání.

2006

Zájmy

rodina, četba, sport, investování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45