
A. P. , životopis 1422443
Vzdělání Vyšší odborné
WIFI Vídeň
Účetnictví a daňové poradenství
leden 2018 – říjen 2018Vyšší odborné
ČLA Trutnov
Ekologie a ochrana prostředí
září 2009 – červen 2013SŠ s maturitou
Praxe 10 let
Ca*******+co
IT specialista pro bezkontaktní platby a telemetrii + IT konzultant zákaznické linky
duben 2024 – dosud 1 rok
IT konzultant zákaznické linky • člen týmu zodpovědného za vývoj nového, intuitivního ticketovacího systému • návrh a implementace nových technických řešení pro zlepšení firemních procesů • podpora a technická inovace zákaznické linky pro zajištění efektivní komunikace a rychlé řešení problémů • aplikace metodik projektového řízení a business analýzy pro dosažení optimálních výsledků IT specialista pro bezkontaktní platby a telemetrii • monitorování a správa stávajících systémů pro bezkontaktní platby • odstraňování poruch a řešení incidentů • sledování nových trendů v oblasti bezkontaktních plateb a telemetrie • návrh a implementace nových řešení
Be*******tle
IT Business Analyst Quality Management & Reporting
srpen 2022 – září 2023 1 rok a 2 měsíce
• analýza a zpracování data pro identifikaci příležitostí k zlepšení podnikových procesů • vylepšování interních IT procesů pro podporu na úrovni L2, optimalizace provozní efektivity • řízení schůzek s klienty pro zajištění souladu projektů a plnění dohodnutých výstupů • zajišťování kvality procesů poskytovaných naší firmou pro německý Audi prostřednictvím důkladných evaluací • zlepšování procesů podpory na úrovni L1, zvyšování kvality poskytovaných služeb • firemní jazyk: němčina, používáno pro veškerou komunikaci a dokumentaci • pracovní cesty do Německa (továrna Audi / centrála Bechtle)
Ho*********tví
Middle Management
listopad 2016 – duben 2022 5 let a 6 měsíců
Recruitment, vedení týmu, customer happy manager, česko-německý překlad, hotelová agenda, organizace rautů, firemní semináře.
ZU*****zek
Asistent back office, zákaznický support
červen 2015 – říjen 2016 1 rok a 5 měsíců
Zadávání dat do informačních systémů, příprava a zasílání odpovědí zákazníkům v elektronické podobě, zjišťování potřeb a požadavků zákazníků.
Vz*****lec
Vedoucí pracovník back office
červenec 2014 – květen 2015 11 měsíců
Koordinace mezi odděleními, fakturační doklady, správa dat a sociálních sítí.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
němčinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaZkušený
Programovací jazyky
(X)HTML, CSSZačátečník
SQLPokročilý
PythonZačátečník
Databázové systémy
MS SQLPokročilý
MySQL / MariaDBPokročilý
PostgreSQLPokročilý
SQLitePokročilý
ERP a účetní software
Microsoft Dynamics NAVPokročilý
SAPPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
WordPress / CMSPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Kurzy
Python kurz (120h) IT Network
• webdesign (HTML&CSS, Domény, Webhosting, FTP Client) • OOP v Python • kolekce Python • Python databáze • testování • SQL
březen 2024
Software Testing Bootcamp (300h) Czechitas
• regresní testování, smoketesting, explorativní testování, E2E, API-testy • automatizované testování • Jira, Postman, GitHub • cyber Security • týmová práce ve sprintech hackathon s následným sepsáním dokumentace, testovacího plánu a prezentací bugů a výsledku testování
únor 2024