A. P. , životopis 1323300
Představa o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Ekonom Finanční kontrolor Office manager Pracovník back office Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Newton College Brno
Management lidských zdrojů
2018 – 2020Vysokoškolské
SVŠE Znojmo
Účetnictví a finanční řízení podniku
2015 – 2017Bakalářské
OA a VOŠE Svitavy
Účetnictví a finanční řízení podniku
2013 – 2016Vyšší odborné
OA a VOŠE Svitavy
Ekonomika a podnikání
2008 – 2013SŠ s maturitou
Praxe 4 roky a 8 měsíců
AR*********.o.
Inženýrská činnost
červenec 2023 – dosud 1 rok a 2 měsíce
- vyřízení stavebního povolení - zajištění stanovisek a vyjádření dotčených orgánů při stavebním řízení - komunikace s úřady a projektanty, včetně investora - vyřízení kolaudace stavby
RE*********ová
Asistentka ředitele výrobního závodu
leden 2018 – červen 2021 3 roky a 6 měsíců
- kompletní zajištění chodu sekretariátu včetně související administrativy - kompletní příprava podkladů pro služební cesty - průběžná správa docházkového systému a příprava finálních podkladů pro mzdovou účtárnu - správa pokladny celého výrobního závodu - práce v SAPu - organizace externích a interních auditů, externích návštěv a firemních akcí - decentrální nákupčí - zadávání požadavků do SRM, vystavování objednávek v SAPu apod. - správa Sharepointu závodu, aktualizace platformy REHAU Daily
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Státní zkoušky z korespondence - psaní všemi deseti
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení