Lucie Č. 37 let , životopis 606997
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Říčany (okres Praha-východ) + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistent v pojišťovnictví Ekonom Finanční kontrolor Finanční specialista Likvidátor pojistných událostí Mzdová účetní Office manager Pojistný zprostředkovatel Specialista reportingu Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Pardubice - Fakulta ekonomicko správní
Veřejná ekonomika a správa (Hospodářská politika a správa)
říjen 2006 – říjen 2008Bakalářské
VOŠMOA a OA Jablonec nad Nisou
Ekonomie
2002 – 2006SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 2 měsíce
BI*******.o.
Insurance specialist
říjen 2021 – dosud 3 roky a 3 měsíce
Majetkové pojištění společnosti Pojištění odpovědnosti společnosti Pojištění odpovědnosti zaměstnanců, D&O Pojištění pohledávek, kybernetiky Zákonné zdravotní pojištění Cestovní pojištění Pojištění dodavatelů Pojištění flotily Pracovní úrazy Škodní události Sjednání, správa, likvidace škod Zástup Cash managera společnosti Školení regionálních managerů, vedoucích poboček Řešení interních systémů Správa nájemních a podnájemních smluv Správa smluv pro expanzi Nastavení procesů Výkazy pro ČNB Energy controlling Gifts controlling IFRS16 SAP TABREKO
OS*********ová
Velkoobchod, maloobchod
červen 2020 – září 2021 1 rok a 4 měsíce
Prodej zboží přes internet E-shop Komunikace s klienty Správa účetnictví Správa plateb, faktur, vkládání produktů
AZ*******op)
Administrace, Komunikace
únor 2020 – září 2021 1 rok a 8 měsíců
Vkládání produktů do e-shopu: Výběr fotografií, kontrola produktu, popis produktu, nastavení cen Kontrola chybovosti produktů Nacenění produktů Řešení dotazů klientů Řešení reklamace klientů Řešení chybovosti spolupracovníků
WP*****su)
Quality Accurance
březen 2019 – září 2021 2 roky a 7 měsíců
Kontrola funkčnosti webových stránek na webových stránkách a mobilním telefonu Zadávání produktů, informací na webové stránky Překlady webových stránek WordPress
Ek*****éř)
Asistentka ředitele
květen 2011 – září 2021 10 let a 5 měsíců
Příprava podkladů pro ředitele Výběr a porovnání nejlepších nabídek pojištění k předložení při jednání s klientem Prezentace nabídek pojištění klientovi Správa klientů a zpracování jejich požadavků (kmen na starosti- výročí, nová připojištění, odhlášení, změna údajů,..) Komunikace s tuzemskými a zahraničními pojišťovnami, makléři Účast na obchodních jednání Vystavování faktur, dobropisů, zápočtů Evidence a upomínání pohledávek, závazků vůči společnosti Evidence provizí a její kontrola Likvidace pojistných událostí retail i korporát, životní i neživotní pojištění Hlášení pojistných událostí Dodatečné roční vyúčtování na základě obratu klienta za příslušný rok Školení zaměstnanců Nastavení pracovních postupů zaměstnanců- Nábor zaměstnanců Ve spolupráci s IT firmou jsem vymyslela program na fungování firmy přes www. stránky ( upomínání, tvorba faktur, evidence klientů, výročí smluv, pohledávek, seznam kontaktů,...)
Os*********éř)
Asistentka
říjen 2009 – duben 2011 1 rok a 7 měsíců
Měsíční reporty o stavu hospodaření pobočky v ČR centrále v Německu: Náklady, Výnosy- Zisk, Předpokládaný vývoj pro dané období Příprava podkladů pro účetní (faktury vydané, přijaté, dobropisy, vedení pokladny, podklady pro mzdy zaměstnanců- docházka, výše mzdy včetně odměn, vyplývající z obdržených provizí, pohledávky, závazky,..) Příprava, srovnání nabídek pojištění. Nastavení spolupráce s pojišťovnami- provizní systém. Nastavení firemního řádu Chod kanceláře Vyhledání nových zaměstnanců a jejich proškolení Spolupráce s IT z Německa ohledně společného softwaru Správa softwaru - nastavení produktů, provizí, evidence obchodníků a jejich odměn, fakturací,.. Komunikace s klienty, pojišťovnami, jak v ČR, tak v zahraničí (Německo, Rakousko)
Re*********.o.
Odborný referent, specialista
listopad 2007 – září 2009 1 rok a 11 měsíců
Vymáhání pohledávek z pojištění ve spolupráci s advokátní kanceláří Správa a vymáhání pohledávek z pojistných smluv Kontrola podkladů( dat z pojistných smluv), vytvoření a zaslání žaloby k příslušnému soudu Příprava spisu k soudnímu jednání Kontrola plateb, nastavení splátkového kalendáře, příprava podkladů k vystavení exekučních titulů Komunikace s dlužníky, právníky, soudy Užívání systémů: APH, TIA, DACP
Jazyky
ruštinazačátečník
němčinapokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7Expert
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
SAPExpert
Další programy a počítačové znalosti
WordPress Retino Upwork Freelancer Shoptet Justice, ARES rex.maxjede Google Upwork Freelancer B2B prodej Překlady AJ-CZ, CZ- AJ, NJ- CZ, CZ- NJ Nahrávání zvukové databáze přes aplikace Přepis zvukových záznamů Žádný program mi nedělá problém se jej naučit
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Školení zaměstnanců regionální manažeři, vedoucí prodejen, zaměstnanci centrály
Kurzy
Certifikát pojišťovací makléř od ČNB
listopad 2009