Není foto: Olga F.
ID 732150

Olga F. 36 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Ústí nad Labem + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Asistentka

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády

Vzdělání Vysokoškolské

Běloruská státní univerzita tĕlesné výchovy

Turistika a služby

září 2006 – duben 2016Vysokoškolské

Praxe 5 let a 4 měsíce

Po*********bem

Informační pracovník

květen 2023 – dosud 1 rok a 7 měsíců

Informační pracovník v PPI : • zajišťuje chod informačního centra • v návaznosti na potřeby klienta odkazuje na příslušné odborné pracovníky popř. pomáhá s vyhledáváním specializovaných odborníků (lékaři, psychologická pomoc atp.) • poskytuje základní poradenství a aktuální informace cílové skupině • integrační aktivity pro cizince • práce se systémem ARUM • tlumočení a mnoho dalšího

Re*******bem

Specialistka správy pohledávek

duben 2022 – březen 2023 1 rok

Ve společnosti Revital Solutions jsem se věnovala správě pohledávek dlužníků elektřiny a plynu, jednalo se o zodpovědnou práci s důrazem na kvalitní a přesnou komunikaci a pečlivost. • Komunikace s klienty, telefonování, zjišťování skutečností • Úkony spojené se správou pohledávek, práce s poštou, • Příprava smluv, práce s citlivými osobními údaji

Co*********áda

Konzultantka kontaktního centra

listopad 2021 – březen 2022 5 měsíců

Práce v callcentru – outsourcované callcentrum. Komunikace se zákazníky, obsluhování webchatu, zpracování e-mailů a drobná administrativa • Telefonická komunikace se stávajícími zákazníky • Pomoc zákazníkům a řešení jejich přání a potřeb • Časté přeškolování na nové oblasti pro nové klienty

BR*******.s.

Manažerka prodeje

listopad 2016 – září 2017 11 měsíců

Na této pozici jsem zajišťovala odbyt zboží do zahraničí a dostatek skladových zásob pro partnerské továrny v zahraničí • Telefonická komunikace – zajištění skladových zásob • Mezinárodní komunikace, spolupráce s celní správou • Služební cesty do zahraničí, obchodní jednání a tvorba smluv • Příprava faktur pro export zboží, informační systém Helios

Ba*****lec

Pracovnice logistiky

květen 2016 – listopad 2016 7 měsíců

Práce na pozici logističky ve stavební společnosti • Práce v informačním systému SAP • Příprava dokumentů pro expedici zboží

Ba*****lec

Administrativní pracovnice

červen 2015 – květen 2016 1 rok

Poskytování podpory a péče zahraničním pracovníkům ve stavební společnosti • Komunikace a spolupráce se zahraničními pracovníky a institucemi • Zařizování pracovních víz, ubytování a zdravotnických služeb. Práce na území Běloruska - překladatelka čeština - ruština

Jazyky

češtinavýborná

ruštinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

ERP a účetní software

HeliosZkušený

SAPZkušený

Další programy a počítačové znalosti

ARUM,CRM, FLEX IT.

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Kurzy

Vzdĕlávání komunitních pracovníků v interkulturních kompetencích

září 2024

Kurz základů podnikání

Kurz základů podnikání je pro začínající podnikatele. Sestavila jsem vlastní podnikatelský plán. Naučila jsem se orientovat v problematice daní, daňové evidence. Marketing, komunikaci a také nechyběla právní rovina podnikání.

prosinec 2010

Kuchař

Rekvalifikační kurzy kuchaře od 14.10.2009 do 14.04.2010

duben 2010

Zájmy

Rodina, plavání, procházky v přírodě, osobní rozvoj.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45