Olga F. 36 let , životopis 732150
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Ústí nad Labem + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent pedagoga Číšník/servírka Fakturant/ka Kuchař Pokojská Pomocná síla do kuchyně Promotér Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Běloruská státní univerzita tĕlesné výchovy
Turistika a služby
září 2006 – duben 2016Vysokoškolské
Praxe 5 let a 4 měsíce
Po*********bem
Informační pracovník
květen 2023 – dosud 1 rok a 7 měsíců
Informační pracovník v PPI : • zajišťuje chod informačního centra • v návaznosti na potřeby klienta odkazuje na příslušné odborné pracovníky popř. pamáhá s vyhledáváním specializovaných odborníku(lékaři, psychologická pomoc atp.) • poskytuje základní poradenství a aktuální informace cílové skupině • integrační aktivity pro cizince • práce z systemem ARUM • tlumočení a mnoho dálšího.
Re*******bem
Specialistka správy pohledávek
duben 2022 – březen 2023 1 rok
Ve společnosti Revital Solutions věnovala jsem správě pohledávek dlužníků elektřiny a plynu, jedná se o zodpovědnou práci s důrazem na kvalitní a přesnou komunikaci a pečlivost. • Komunikace s klienty, telefonování, zjišťování skutečností • Úkony spojené se správou pohledávek, práce s poštou, • Příprava smluv, práce s citlivými osobními údaji
Co*********ada
Konzultantka kontaktního centra
listopad 2021 – březen 2022 5 měsíců
Práce v callcentru – outsourcované callcentrum. Komunikace se zákazníky, obsluhování webchatu, zpracování e-mailů a drobná administrativa • Telefonická komunikace se stávajícími zákazníky • Pomáhání a řešení přání a potřeb zákazníků • Časté přeškolování na nové oblasti pro nové klienty
BR*******.s.
Managerka prodeje
listopad 2016 – září 2017 11 měsíců
Na této pozici jsem zajišťovala odbyt zboží do zahraničí a dostatek skladových zásob pro partnerské továrny v zahraničí • Telefonická komunikace – zajištění skladových zásob • Mezinárodní komunikace, spolupráce s celní správou • Služební cesty do zahraničí, obchodní jednání a tvorba smluv • Příprava faktur pro export zboží, informační systém Helios
Ba*****lec
Pracovnice logistiky
květen 2016 – listopad 2016 7 měsíců
Práce na pozici ligističky ve stavební společnosti • Práce v informačním systému SAP • Příprava dokumentů pro expedici zboží
Ba*****lec
Administrativní pracovnice
červen 2015 – květen 2016 1 rok
Poskytování podpory a péče zahraničním pracovníkům ve stavební společnosti • Komunikace a spolupráce se zahraničními pracovníky a institucemi • Zařizování pracovních víz, ubytování a zdravotnických služeb.Práce na území Běloruska - překladatelka česko-rusky.
Jazyky
češtinavýborná
ruštinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
HeliosZkušený
SAPZkušený
Další programy a počítačové znalosti
ARUM,CRM, FLEX IT.
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Kurzy
Vzdĕlávání komunitních pracovníků v interkulturních kompetencích
září 2024
Kurz základy podnikání
Kurz základy podnikání je pro začínající podnikatele. Sestavíla jsem vlastní podnikatelský plán. Naučíla se orientovat v problematice daní, daňové evidence. Marketing, komunikaci a také právní rovina podnikání na kurzech nechyběla.
prosinec 2010
Krupiérka
Organizacé hazardní hry u hracího stolu v kasinu, přijímání sázky, vydávání a přijímní žetonu.
květen 2010
Kuchař
Rekvalifikační kurzy kuchaře od 14.10.2009 do 14.04.2010
duben 2010