M. H. , životopis 1093133
Představa o práci
Kde hledám práci
Dub nad Moravou + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Finanční účetní Mzdová účetní Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
VŠ Cyrilometodějská univerzita Olomouc
Charitativní a sociální práce -přerušeno
2008 – 2011Bakalářské
SOU a U strojní škola, Šternberk
podnikání v oboru obchodu a služeb
1993 – 1998SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 4 měsíce
Ma*******jov
HR specialista
leden 2023 – květen 2024 1 rok a 5 měsíců
Zpracování podkladů mezd, komunikace se ZP, ČSSZ, ÚP a jinými orgány, spolupráce s agenturami, zajišťování procesu nástupu a výstupu zaměstnanců. Nastavování zjednodušení procesu zpracování mezd, funkci a kontrol programu RON x Helios, AGS. Spolupráce s dodavateli Pluxee, kantýny, potravinových a kávových automatů
Op*****.o.
Účetní , fakturantka, personalistka
srpen 2017 – prosinec 2022 5 let a 5 měsíců
Zastřešení chodu kanceláře, nastavení procesů. Zpracování podkladů pro účetnictví, komunikace s daňových poradcem, s dodavateli tuzemský i zahraniční trh, zastřešování dovozu zboží -včetně komunikace s Celními úřady, nastavení procesu dovozu Reklamace - zákaznický servis Fakturace- zpravování PF, VF Personalistika- chystání smluv, prohlášení aj.
In*******báň
účetní, mzdová účetní
2012 – 2017 5 let a 6 měsíců
Podvojné účetnictví, daňová evidence, mzdová agenda - zpracování mezd všem firmám, statistik, hlášení, komunikace s úřady OSSZ, ZP, FÚ, personalistika - celkový servis účtovaným firmám, chystání podkladů, platby a účtování bankovních výpisů, evidence záloh včetně energií, účtování majetku a vedení jeho evidence, fakturace, daňové přiznání.
MP*******r.o
Vedoucí spediční pobočky
2012 – 2014 2 roky a 6 měsíců
Správcovství celé budovy – řízení chodu, personalistika, administrativní v rámci činnosti (příjem, výdej, zákaznický, chystání podkladů pro účetnictví, fakturace aj, hlavní spolupráce s českými i zahraničními klienty (Plzeňský zdrojem, H&M, [kontaktní údaj odstraněn]
Ah*******rno
zástupce managera
březen 2011 – červenec 2012 1 rok a 5 měsíců
administrativa v rámci činnosti, řízení chodu, personalistika
St*********řov
účetní a administrativní pracovnice
2002 – 2011 9 let a 6 měsíců
kompletní vedení účetnictví, řešení pohledávek, fakturace, bankovní příkazy, firemní pošta, aj. organizace práce, komunikace se zákazníky
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Účetní programy – Hunter, APLS, Logenius, částečně SAP, Účto, Pohoda, Tichý a Ježek, Admin,Win Docházkový systém - RON
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Jazykový Kurz -Lingua
2009
Sanitarní kurz
Psychiatrická léčebna, Šternberk, sanitář (osvědčení)
2008