Není foto: Ing. Michaela K.
ID 1283553

Ing. Michaela K. 25 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Litvínov + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita J.E.Purkyně Ústí nad Labem - Fakulta soc.ekonomická

Ekonomika a management veřejného sektoru

2021 – 2023Vysokoškolské

Univerzita J.E.Purkyně Ústí nad Labem - Fakulta soc.ekonomická

Ekonomika a management

2018 – 2021Bakalářské

Střední odborná škola podnikatelská, s.r.o.

Ekonomika a podnikání (Bezpečnost a právo, Cestovní ruch, Personalistika, Řízení firem)

2014 – 2018SŠ s maturitou

Praxe 6 let a 4 měsíce

SU***** o.

HR specialista

červen 2024 – dosud 3 měsíce

Vedení personální evidence zaměstnanců, zajišťování, příprava a tvorba souvisejících pracovněprávních dokumentů. Provádění činností souvisejících s pohybem zaměstnanců - nástupy, výstupy, přestupy. Vedení agendy prací vykonávaných mimo pracovní poměr. Zajišťování docházkových karet pro kmenové i externí zaměstnance. Výpočty cestovních náhrad. Spolupráce s ÚP (nahlašování volných pracovních míst,...)

BI*******.o.

Specialista (v oblasti HR)

červenec 2023 – květen 2024 11 měsíců

Zpracování mezd zaměstnancům společnosti. Výpočty cestovních náhrad, náhrad při DPN, OČR. Provádění ročního zúčtování záloh daně ze závislé činnosti. Provádění srážek dle zákona nebo nařízení soudem, exekutorem apod. Příprava a odesílání ELDP. Zajišťování chodu personálního oddělení, zástup mzdové účetní, personalistky. Vedení personální evidence zaměstnanců, zajišťování, příprava a tvorba souvisejících pracovněprávních dokumentů. Provádění činností souvisejících s pohybem zaměstnanců - nástupy, výstupy, přestupy. Vedení agendy prací vykonávaných mimo pracovní poměr. Zajišťování docházkových karet pro kmenové i externí zaměstnance. Komunikace s orgány státní správy, vedení požadované dokumentace a její předkládání při kontrolách. Příprava přihlášek a odhlášek na OSSZ a ZP. Spolupráce s ÚP (nahlašování volných pracovních míst, monitorovací dotazníky). Tvorba, doplňování a vydávání organizačních schémat. Provádění údržby a správy kmenových dat v SAP-modul HR, včetně údržby dat v docházkovém systému ANeT. Spolupráce s insolvenčním správcem při řešení úpadku společnosti. Zpracovávání hromadného propouštění zaměstnanců, včetně všech souvisejících činností. Poskytování součinnosti Úřadu práce a dalším institucím za účelem zajištění výplaty dlužných mezd (kvůli platební neschopnosti zaměstnavatele).

BI*******.o.

Administrativní pracovník

listopad 2019 – červen 2023 3 roky a 8 měsíců

Správa archivu společnosti, zajištění skartace. Práce na recepci a zajištění jejího chodu - kódování budovy, vyřizování e-mailů, telefonů, evidence návštěv, aktualizace infonástěnky. Aktualizace pohotovostí zaměstnanců na každý víkend. Zápis došlé a odeslané pošty, zajištění její distribuce. Výpomoc na oddělení HR. Vypracování vytíženosti oddělení HR a finanční účtárny pro generálního ředitele společnosti (včetně schémat).

Ro*****r.o

Asistentka

červenec 2018 – říjen 2019 1 rok a 4 měsíce

Práce na DPP při studiu. Příprava a účast na marketingových akcí. Komunikace se zákazníky na pracovní ploše.

YV*********r.o

Asistentka

listopad 2017 – prosinec 2017 2 měsíce

Práce na DPP při studiu. Příprava a účast na marketingových akcí. Komunikace se zákazníkem na prodejní ploše. Příprava vánočních balíčků. Doplňování zboží.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

ANeT-Time Docházkový systém

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Mzdové účetnictví pro praxi

Zákoník práce, odměňování, ZP a SP, daň z příjmu, pracovní neschopnost, srážky, důchodové pojištění, pracovní úrazy, cestovní náhrady.

Zobrazit certifikát o absolvování

září 2023

Zájmy

Práce s daty, příprava, realizace dotazníkových řešení a následné vyhodnocování (excel, SPSS, ráda bych rozšířila i o další software). Zkušenosti získány během studia na vysoké škole. Publikace bakalářské práce na Mezinárodní konferenci: Efektivita a odpovědnost ve vzdělávání. Kvapilová M. and Žambochová, M. (2021) ‘Academic procrastination of high school students’, Proceedings of the 18th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education (ERIE 2021), Prague, pp. 72-79

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45