Není foto: K. V.
ID 1405710

K. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Chtějí pracovat jako:

Vzdělání Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Podnikání a administrativa

2010 – 2012Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Podnikání a administrativa

2006 – 2010Bakalářské

Karlínské gymnázium

Humanitní studia

2002 – 2006SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 2 měsíce

Eq*********.s.

HR specialista

říjen 2021 – dosud 3 roky a 6 měsíců

Zodpovědnost za nastavení a správu docházkového systému Giriton + podpora uživatelů, administrátor pro SAP a OK Base, správce organizační struktury, udržování a kontrola kvality dat, reporting specialista - tvorba reportů (mj. v AJ) - headcount, workforce by job category, gender, age, job areas and contract type, flows (arrivals and departures), attrition rate, resignation rate, mzdový reporting, budget specialista (příprava personálního rozpočtu ve spolupráci s controllingem), správce rámcových objednávek a schvalovatel fakturace HR oddělení, spolupráce s oddělením controllingu.

Ma*****ená

-

říjen 2017 – září 2021 4 roky

-

*****.p.

Specialista personální a mzdové agendy

únor 2017 – leden 2020 3 roky

Zodpovědnost za nastavení a správu ERP (personální a mzdový modul) v SAPu, zodpovědnost za nastavení, správu a aktualizaci systému evidence docházky, zajišťování pracovně právního poradenství pro zaměstnance, administrace personálních procesů a činností, pracovně právní administrativa včetně pracovně lékařských služeb, reporty, přehledy, statistiky a výkazy.

ZA*****.s.

HR specialista

červen 2015 – leden 2017 1 rok a 8 měsíců

Vedení personální agendy (Helios Green), administrativa spojená s nástupem a výstupem zaměstnanců, zpracování a tvorba podkladů a reportů pro management, vedení osobních spisů zaměstnanců, nábor zaměstnanců, zadávání inzerce, vedení pohovorů, ad hoc analýzy z personální a mzdové oblasti, spolupráce na zavádění nových benefitů, vzdělávání zaměstnanců.

SC*****.o.

Asistentka personálního oddělení

srpen 2011 – červen 2015 3 roky a 11 měsíců

Vedení personální agendy, administrativa spojená s nástupem a výstupem zaměstnanců, kontakt se státními institucemi, zpracování a tvorba podkladů a reportů pro vedení společnosti, vedení osobních spisů zaměstnanců, vytváření metodiky pro plánování docházek, analýza docházkového systému, spolupráce na tvorbě interních směrnic, spolupráce na náboru zaměstnanců, zadávání inzerce, předvýběr kandidátů, kontrola interních procesů a jejich soulad s legislativou.

SC*****.o.

Finanční účetní

únor 2010 – červenec 2011 1 rok a 6 měsíců

Účtování přijatých a vydaných faktur, účtování pokladny, účtování banky, účtování pracovních cest, vedení pokladny, kontrola a čištění sald dodavatelů a odběratelů, tvorba účetních výkazů, příprava podkladů při uzávěrkách, příprava podkladů pro statistiky, vystavování faktur.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Kurzy

Aktuální a připravované novinky v pracovněprávních vztazích

2024

Změny v personální a mzdové oblasti pro rok 2025

2024

Archivace podnikové dokumentace ve vazbě na GDPR

2022

Výpočty ve mzdové účtárně - pro začínající mzdové účetní

2021

Zákoník práce - aktuální legislativní změny

2016

Zaměstnávání cizinců

2015

Vedení personální agendy v roce 2015 a jak na personální administrativu v roce 2015

2015

Aktuální otázky zákoníku práce a změny ve vazbě na nový občanský zákoník od 1. 1. 2014

2013

Pracovní doba, překážky a dovolená v praxi

2012

AZ personalistika

2011

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45