
K. V. , životopis 1405710
Vzdělání Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Podnikání a administrativa
2010 – 2012Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Podnikání a administrativa
2006 – 2010Bakalářské
Karlínské gymnázium
Humanitní studia
2002 – 2006SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 2 měsíce
Eq*********.s.
HR specialista
říjen 2021 – dosud 3 roky a 6 měsíců
Zodpovědnost za nastavení a správu docházkového systému Giriton + podpora uživatelů, administrátor pro SAP a OK Base, správce organizační struktury, udržování a kontrola kvality dat, reporting specialista - tvorba reportů (mj. v AJ) - headcount, workforce by job category, gender, age, job areas and contract type, flows (arrivals and departures), attrition rate, resignation rate, mzdový reporting, budget specialista (příprava personálního rozpočtu ve spolupráci s controllingem), správce rámcových objednávek a schvalovatel fakturace HR oddělení, spolupráce s oddělením controllingu.
Ma*****ená
-
říjen 2017 – září 2021 4 roky
-
Ná*****.p.
Specialista personální a mzdové agendy
únor 2017 – leden 2020 3 roky
Zodpovědnost za nastavení a správu ERP (personální a mzdový modul) v SAPu, zodpovědnost za nastavení, správu a aktualizaci systému evidence docházky, zajišťování pracovně právního poradenství pro zaměstnance, administrace personálních procesů a činností, pracovně právní administrativa včetně pracovně lékařských služeb, reporty, přehledy, statistiky a výkazy.
ZA*****.s.
HR specialista
červen 2015 – leden 2017 1 rok a 8 měsíců
Vedení personální agendy (Helios Green), administrativa spojená s nástupem a výstupem zaměstnanců, zpracování a tvorba podkladů a reportů pro management, vedení osobních spisů zaměstnanců, nábor zaměstnanců, zadávání inzerce, vedení pohovorů, ad hoc analýzy z personální a mzdové oblasti, spolupráce na zavádění nových benefitů, vzdělávání zaměstnanců.
SC*****.o.
Asistentka personálního oddělení
srpen 2011 – červen 2015 3 roky a 11 měsíců
Vedení personální agendy, administrativa spojená s nástupem a výstupem zaměstnanců, kontakt se státními institucemi, zpracování a tvorba podkladů a reportů pro vedení společnosti, vedení osobních spisů zaměstnanců, vytváření metodiky pro plánování docházek, analýza docházkového systému, spolupráce na tvorbě interních směrnic, spolupráce na náboru zaměstnanců, zadávání inzerce, předvýběr kandidátů, kontrola interních procesů a jejich soulad s legislativou.
SC*****.o.
Finanční účetní
únor 2010 – červenec 2011 1 rok a 6 měsíců
Účtování přijatých a vydaných faktur, účtování pokladny, účtování banky, účtování pracovních cest, vedení pokladny, kontrola a čištění sald dodavatelů a odběratelů, tvorba účetních výkazů, příprava podkladů při uzávěrkách, příprava podkladů pro statistiky, vystavování faktur.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Kurzy
Aktuální a připravované novinky v pracovněprávních vztazích
2024
Změny v personální a mzdové oblasti pro rok 2025
2024
Archivace podnikové dokumentace ve vazbě na GDPR
2022
Výpočty ve mzdové účtárně - pro začínající mzdové účetní
2021
Zákoník práce - aktuální legislativní změny
2016
Zaměstnávání cizinců
2015
Vedení personální agendy v roce 2015 a jak na personální administrativu v roce 2015
2015
Aktuální otázky zákoníku práce a změny ve vazbě na nový občanský zákoník od 1. 1. 2014
2013
Pracovní doba, překážky a dovolená v praxi
2012
AZ personalistika
2011