R. K. , životopis 926247
Představa o práci
Chci pracovat jako
HR konzultant HR specialista Mzdová účetní Náborář Personalista Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
Speciální pedagogika - učitelství - nedostudováno z důvodu neprodloužení akreditace oboru
2014 – 2017Vysokoškolské
Univerzita J.E.Purkyně Ústí nad Labem -
Vychovatelství / Pedagogiga volného času
2011 – 2014Bakalářské
Obchodní akademie a jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Ústí nad Labem, příspěvková organizace
Obchodní akademie
2006 – 2010SŠ s maturitou
Základní škola Aněžky České, Ústí nad Labem
Třída s rozšířenou výukou jazyků
1997 – 2006Základní
Praxe 8 let a 9 měsíců
Ex*********.o.
HR specialista
květen 2023 – dosud 1 rok a 7 měsíců
Vedení kompletní personální agendy zaměstnanců provozovny (nástupní, výstupní, změnové listy, dodatky smluv, adaptační pohovory, PLS, BOZP/PO, tréninkové plány, vzdělávání). Zpracování pokladů pro mzdy, každodenní komunikace s externí mzdovou účetní. Práce v interním systému Career compas, Saitech, Personalistika. Zpracování reportů pro vedení společnosti. Spolupráce s ostatními personalisty v rámci skupiny. Úzká spolupráce s manažerem výroby a plnění požadavku z výroby směrem k HR např. vyhledávání nových zaměstnanců, organizování teambuildingových aktivit, podpora team leadrů. Spolupráce s externími pracovníky v oblasti BOZP, PO a ŽP. Spolupráce s personálními agenturami.
Po*********.s.
Personalista
duben 2022 – duben 2023 1 rok a 1 měsíc
Zajišťování personální agendy zaměstnanců – zpracování pracovně-právní dokumentace: nástupní, výstupní, změnové listy, dodatky smluv, PLS, BOZP/PO, vzdělávání. Příprava pokladů pro zpracování mezd. Práce v interním systému Karát. Vyhledávání nových zaměstnanců, jak THP, tak i výrobních pozic (inzerce, komunikace s uchazeči, organizování a vedení výběrového řízení – spolupráce s vedoucími pracovníky, personálními agenturami a inzertními portály). Pravidelný reporting pro vedení společnosti, komunikace s odbory. Účast na interních projektech. Spolupráce s ostatními personalisty v rámci společnosti.
ZD*********.o.
Personalista
září 2021 – březen 2022 7 měsíců
Činnost spojena s vyhledáváním nových zaměstnanců (inzerce, komunikace s uchazeči, organizace a vedení výběrového řízení). Zajišťování personální agendy zaměstnanců (PLS, založení a vedení osobní složky, BOZP, vzdělávání, přihlášení a odhlášení zaměstnance u ZP a OSSZ, zpracování pracovních neschopností a OČR). Zpracování pokladů pro výpočet a zpracování mezd, přehled odvodů ZP, SP. Zpracování žádostí o dotace. Evidence a kontrola pracovních výročí zaměstnanců. Spolupráce s personálními agendami, inzertními portály. Práce v interním systému LORGA a NAVISION.
Če*********.p.
Refernt v oblasti HR
2018 – 2021 3 roky a 6 měsíců
Vedení svěřené oblasti České pošty, personální činnost – zakládání osobních složek zaměstnanců, zpracování pracovně-právní dokumentace (nástupní, výstupní, změnové listy, dodatky smluv), zpracování mezd, ELDP, roční zúčtování daní, kontrola pracovních výročí, zpracování pracovních neschopnosti, komunikace s úřady – ČSSZ, ÚP, insolvenční, exekuční úřady. Každodenní práce v systému SAP.
Ra*****.o.
HR konzultant
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Aktivity spojené s náborem nových zaměstnanců (inzerce, komunikace s uchazeči, organizace výběrového řízení, správa popisu pracovních míst). Zajišťování personální agendy zaměstnanců (vedení osobních složek, vzdělávání, lékařské prohlídky).Zpracování podkladů pro výpočet mezd. Jednání s potencionálními a stávajícími klienty. Vedení pravidelných reportů. Příprava na GDPR. Vytváření inzercí. Komunikace se mzdovou účtárnou, příprava podkladů pro fakturace.
ČS*****.s.
Firemní poradce
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Zodpovědnost za chod portfolia s firemní klientelou Každodenní komunikace s klienty. Akviziční činnost. Administrativní činnost spojená s péčí o finance klienta a prodejní činnost.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Prezentační program (MS PowerPoint)
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Kurzy
Agentura Germa s.r.o Ústí nad Labem
Pomaturitní studium anglického jazyka
Zobrazit certifikát o absolvování
2010