Mgr. Helena V. 47 let , životopis 1359019
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Bohnice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
HR generalista HR konzultant HR specialista Personalista Specialista pro odměňování a benefity Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
SPgŠ Litomyšl
Učitelství pro mateřské školy + vychovatelství
1991 – 2006SŠ s maturitou
FF UK
Jednoborová Psychologie
1997 – 2003Vysokoškolské
Praxe 19 let a 9 měsíců
HA*********.o.
HR specialista
červen 2019 – dosud 5 let a 6 měsíců
- kompletní personální agenda společnosti - nábor nových zaměstnanců od A do Z (technické pozice) - onboarding - spolupráce s personálními agenturami - příprava pracovněprávních dokumentů (nástup, výstup, změny během doby trvání pracovního poměru) - zodpovědnost za oblast vzdělávání zaměstnanců (zákonná + rozvojová školení) - práce v ERP systému (AMS) - hodnocení zaměstnanců - tvorba a aktualizace vnitřních předpisů společnosti - příprava podkladů pro zpracování mezd - komunikace s úřady, PSSZ, ZP, ÚP - správa firemních benefitů - spolupráce v mezinárodní týmu - HR podpora managementu
Mo*******lna
Personalista
prosinec 2010 – květen 2019 8 let a 6 měsíců
- personální agenda 400 zaměstnanců - správa docházkového systému - příprava podkladů pro zpracování mezd - tvorba a aktualizace vnitřních předpisů a postupů společnosti - programy: Maminky, Home office, Starting - komunikace s personálními agenturami - organizace výběrových řízení, vedení pracovních pohovorů - praxe studentů - organizace zdravotních prohlídek, očkování - správa firemních benefitů - reporting, čerpání přesčasů, DPP, DPČ, fluktuace, - HR podpora managementu - implementace nového personálního systému – Egje
BC*****.s.
Personalista
říjen 2005 – prosinec 2010 5 let a 3 měsíce
- kompletní personální agenda 150 zaměstnanců - HR podpora managementu - organizace výběrových řízení, výběr zaměstnanců, vyhodnocení - komunikace s personálními agenturami - tvorba a aktualizace vnitřních předpisů společnosti - komunikace s úřady, PSSZ, ZP, ÚP - tvorba plánu hodnocení a rozvoje zaměstnanců - příprava podkladů pro zpracování mezd - koordinace zdravotního monitoringu - správa firemních benefitů
Ah*********.s.
Personální asistentka
únor 2001 – srpen 2001 7 měsíců
- kompletní personální agenda 500 zaměstnanců - pomoc s realizaci programu hodnocení a rozvoje zaměstnanců
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Mzdové účetnictví
Obchodní institut, Praha, 2009 Akreditace MŠMT
2009